Gå til innhold

Onani, kommer bare ved BDSM fantasier

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg bruker vibrator eller handa, så må jeg fantasere om SM/BDSM, ellers kommer jeg ikke. Eller vel, jeg kommer vel til slutt, men kommer mye fortere ved slike fantasier da.

Har faktisk aldri hatt slik sex da, så det er bare fantasier.

Jeg har vært klar over fantasiene mine i sånn 3 år eller noe, at jeg faktisk tenner ekstra på dette. Selv om jeg kanskje alltid har vært interessert i SM.

Har sagt det til de 3 siste mannfolkene jeg har vært med, at jeg har veldig lyst til å prøve det, at det er min største turn on.

Får ikke orgasme med sånn vanlig, rolig sex, men vet jo heller ikke om de SMtankene er noe hold i in real, siden jeg ikke har prøvd det heller. Men når ingen prøver med meg, finner jeg aldri ut av det..

Poenget mitt er vel, dere som har slike tanker som meg, er dere også slike personer som har funnet ut at dere trives med BDSM, og sånn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Poenget mitt er vel, dere som har slike tanker som meg, er dere også slike personer som har funnet ut at dere trives med BDSM, og sånn?

Ja. Men det er likevel mye i hodet mitt som bare er fantasier jeg ikke engang ønsker å prøve ut i live, de mest ekstreme tingene. Jeg er i et forhold med en mann som er masochist/sub, og jeg vet med meg selv at jeg neppe kommer til å velge en mann uten en eller annen form for sånne tendenser igjen. Jeg trenger rett og slett en kjæreste jeg får lov å slå.

• Liker 1
Skrevet

Jepp. Har "alltid" fantasert kun om SM, det er det eneste som har funket for meg. Og når jeg ble seksuelt aktiv var det jaggu det eneste som funket da og. Vanlig sex uten BDSM-elementer gir meg ingenting.

Om du vil prøve, kan du jo starte i det små. Trenger ikke kjøre full pakke med en gang, plukk ut en og en ting du syns er spennende, se om det er noe for deg. Er ikke så mange mannfolk som sier neitakk til litt røffere sex, håndhjern, slike ting, selv om de ikke er SM-ere egentlig :)

Gjest Katten.
Skrevet

Ingenting galt i litt røff sex med elementer fra BDSM!

Røff sex er digg.

AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg uheldig da, de siste 3 mennene har ikke vært med på noe slikt, selv om jeg har sagt i klartekst hva jeg synes er spennende osv, så skjer det ikke... :(

Jaja, får prøve lykken med den neste, kan alltids starte i det små :)

Takk for svar, spennende!

Skrevet

Jeg har det også sånn at BDSM er det jeg fantaster mest om, og også noe jeg "driver på med" i virkeligheten. Helt siden jeg var sånn.. 12 år, har jeg fantasert om BDSM, og det er det eneste som noen gang har funket.

Nå lever jeg sammen med en mann som er veldig intr. i dette, og det blir derfor masse BDSM-elementer i all sex, og jeg elsker det.

Mitt tips er å, med din neste partner, fortelle at du liker litt røffere sex, og at du gjerne ville utforsket noen BDSM-elementer, uten å ta det veldig langt i første omgang, også prøve ut derifra.

Etter min erfaring er de fleste menn villige til røffere sex (mange mange liker det) og det er bare å finne den rette for deg ;) )

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg tenker mer og mer på pisking og undertrykkelse når jeg onanerer, men det er ikke det eneste, da. :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, hvis det er BDSM som får det til å gå, så er det nu det nu da. Intet å ta på vei for.

Skrevet

Er vel normalt at man kommer fortere om man fantaserer om noe som tenner en? Og de fleste pleier å bytte til den fantasien som er mest tennende rett før eller mens de får orgasme. Vil ikke si du er noe unormal om du bekymrer deg for det:) Whatever works gjelder vel egentlig her:)

• 3 uker senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

Det er det eneste jeg har fantasert om den siste tiden også. Er så hypp på å praktisere BDSM at det holder på å tørne for meg. :sjenert:

Skrevet

Hender at jeg har det sånn, men det kommer gjerne i bølger. En periode fantaserer jeg om å være bundet og bli pisket til jeg ikke klarer mer, mens i en annen periode kan jeg fantasere om drømmeprinsen som bærer meg inn på soverommet i de sterke armene sine. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...