Gå til innhold

solkrem til ANSIKT...gjerne faktor 30

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange solkremer er så klissete og fete. Kan du anbefale meg en gooood en til ansiktet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La Roche Posay.

• Liker 4
Skrevet

Decleor er den beste jeg har brukt. Den er ikke klissete, gir ikke hvite merker/streker på huden og gir ok med fukt . Kommer i faktor 15, 30 og 50 :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innbildte meg at jo mer faktor, jo mer klissete og fete blir de... Kanskje heller smøre seg litt oftere med en faktor 15 - 20 imens man er i sola?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innbildte meg at jo mer faktor, jo mer klissete og fete blir de... Kanskje heller smøre seg litt oftere med en faktor 15 - 20 imens man er i sola?

LRP har en tyntflytende fluid som finnes i både faktor 20,30 og 50+. http://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-anthelios-xl-solkrem-spf20-50ml-937251p

Decleor sine kremer er mye fetere og klissete og kan ikke sammenlignes med LRP engang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke bruke f.eks Piz buin i ansiktet?

Skrevet

Er veldig fornøyd med Lancaster sin ansikstssolkrem spf30. Ikke klissete i hele tatt:) Samme med Dior sin, men den "svir" litt i veldig sterk sol..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt den fra md formulations fra feelunique, og er veldig fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Inneholder ikke La Roche Posay dårlige ingredienser som f.eks. mineralolje da? Kan jo ikke være så bra for huden.. :forvirret:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Matis har jo noen gode? Cheapsmells og feelunique skal ha noen inne. Jeg fikk urenheter av la roche posay i hvert fall, selv om det var en ganske lett variant.

AnonymBruker
Skrevet

Inneholder ikke La Roche Posay dårlige ingredienser som f.eks. mineralolje da? Kan jo ikke være så bra for huden.. :forvirret:

Nei, ikke den som er linket til iihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

MD eller obagi nu derm, faktor 50 til ansikt. Super gode begge to. Ikke blank, ingen kviser.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker La Roche Posay til ansikt, faktor 30. Tror den heter noe med milk. Vises ikke, merkes ikke, trekker fort inn. Bruker den hver dag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte nettoopp LRP solkrem og den falt ikke helt i smak.

Den svei på huden når jeg påførte den (jeg har sensitiv hud), og skulle ønske at den var hakket mindre klissete.

venter på decleor i posten, men har lyst å kjøpe matis sin neste gang.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dermalogica sin, den er faktor 30. Kan og blande den i vanlig dagkrem, så den blir faktor 15.

Har og prøvd en fra Biotherm med faktor 30, ikke dum den heller:-)

Skrevet

Jeg liker veldig godt Thalgo sin med SPF 30. Jeg har prøvd MD Formulations, men følte den kanskje ikke ga nok med fukt. Jeg har også hørt mye bra om Matis sin (men ikke prøvd selv)

Skrevet

Mange solkremer er så klissete og fete. Kan du anbefale meg en gooood en til ansiktet?

Jeg er veldig fornøyd med denne. :goodbye:

Skrevet

MdFormulation sine solkremer til ansiktet finnes både med faktor 15 og 30, og med og uten farge. Jeg bruker "light" og er veldig fornøyd! Kjøper fra Feelunique.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne. :goodbye:

Ville jeg ikke vurdert en gang, så mye dritt den inneholder.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med ansiktssolkremen med yoghurt fra Korres (den finnes i spf30 og 50). Selges på bl.a. Feelunique. Den er litt klissete, men den trekker fort inn. Jeg har ikke fått kviser av den, og det får jeg fort av produkter jeg ikke tåler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...