Gå til innhold

hundebæsj i private søppeldunker.greit vs ugreit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg pleier å passe på hunden til søstra mi. har alltid med hundepose det henger på båndet.og plukker alltid opp.jeg pleier å være mye ved hundebanen,her er det en selvfølge at folk plukker opp etter hundene og det er også søppeldunker til det.

det jeg lurer på er: er det greit å kaste bæsjeposer i private søppeldunk ? eller skal man vente til man kommer til en offentlig søppeldunk med å kaste den?

hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe det kan da vel ikke spille noen rolle ?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kast den i din egen søppeldunk når du kommer hjem.

• Liker 7
Skrevet

Hva synes du selv ts om fremmede mennesker hadde kastet avføring i søppelspannet ditt? greit eller ugreit?

Jeg ville ikke likt det og på den logiske konklusjonen kaster jeg heller ikke avføring i andres private søppeldunker, slik at de må lukte på avføringen i gjerne en uke når de går ut med søppelet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det når de uansett står ute på gata. Noe jeg egentlig ikke vil, men bedre å plukke opp å kaste den da? Enn å la den ligge?

Her tømmer de søppel 2 ganger i uken så tviler på at det kan være så plagsomt. I tillegg er det ikke en eneste "offentlig søppelbøtte" her jeg går på tur. Og jeg gidder vel ikke drasse rundt på en bæsjepose fordi noen mennesker er søppeltønne snobber !

• Liker 11
Skrevet

Jeg gjør det når de uansett står ute på gata. Noe jeg egentlig ikke vil, men bedre å plukke opp å kaste den da? Enn å la den ligge?

Her tømmer de søppel 2 ganger i uken så tviler på at det kan være så plagsomt. I tillegg er det ikke en eneste "offentlig søppelbøtte" her jeg går på tur. Og jeg gidder vel ikke drasse rundt på en bæsjepose fordi noen mennesker er søppeltønne snobber !

Lurer på om du hadde ment at det fantes søppeltønne snobber vist en heste eier hadde skubbet sammen driten til hesten oppi ditt søpelspann?

bedre enn å la den ligge ikke sant?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om du hadde ment at det fantes søppeltønne snobber vist en heste eier hadde skubbet sammen driten til hesten oppi ditt søpelspann?

bedre enn å la den ligge ikke sant?

Nå snakker du til litt feil person, fordi jeg gir totalt faen i om det er hestemøkk på bakken eller i søppeltønna mi. Hestemøkk er som regel pellets, havre, gulrot og høy og lukter ingenting for meg :)

Uansett så hadde jeg brydd meg fint lite om noen puttet bæsjen sin i min søppeltønne. Herregud.. Vi har store problemer i det landet her!

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

hehe det kan da vel ikke spille noen rolle ?

jeg spør fordi søstra mi fortalte om en søppeldunk som det sto på at de ikke ville folk skulle kaste hundebæsj der.derfor lurer jeg bare om folk reagerer veldig på det eller om det ikke spiller noen rolle.

Skrevet

Nå snakker du til litt feil person, fordi jeg gir totalt faen i om det er hestemøkk på bakken eller i søppeltønna mi. Hestemøkk er som regel pellets, havre, gulrot og høy og lukter ingenting for meg :)

Uansett så hadde jeg brydd meg fint lite om noen puttet bæsjen sin i min søppeltønne. Herregud.. Vi har store problemer i det landet her!

Vel, for meg er avføring avføring, jeg er ikke inntresert i heste drit, kumøkk, menneskeavføring eller hundeavføring i mitt søppelspann. Det finnes selvsagt de som ikke bryr seg om slikt som du, men det finnes og de som bryr seg om slikt. Min mening er i alle fall at er det ditt dyr eller du har ansvar får det så får du og ta ansvar for driten og kaste det i ditt eget søppelspann.

Det at jeg svarer etter egen mening i en tråd som ikke akkurat omhandler krik og fred og slikt betyr vel ikke at jeg må mene dette er det største problemet akkurat, eller skulle alle tråder på kg handle om verdens problemer? :fnise:

Ta hersketeknikken din i en annen tråd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vel, for meg er avføring avføring, jeg er ikke inntresert i heste drit, kumøkk, menneskeavføring eller hundeavføring i mitt søppelspann. Det finnes selvsagt de som ikke bryr seg om slikt som du, men det finnes og de som bryr seg om slikt. Min mening er i alle fall at er det ditt dyr eller du har ansvar får det så får du og ta ansvar for driten og kaste det i ditt eget søppelspann.

Det at jeg svarer etter egen mening i en tråd som ikke akkurat omhandler krik og fred og slikt betyr vel ikke at jeg må mene dette er det største problemet akkurat, eller skulle alle tråder på kg handle om verdens problemer? :fnise:

Ta hersketeknikken din i en annen tråd

Er du seriøs nå?

Hersketeknikk?

Jeg syns det bare er spesielt å bry seg om noe så idiotisk som at noen kaster en jævla hundebæsj I EN POSE i SØPPELTØNNA de!

Hvem er det som står og lukter på den hele dagen?

Hvor mye søppel produserer du egentlig om du er så ofte sammen med søppeltønna de?

Det her ble for merkelig for meg.. Hersketeknikk..haha. Nå har jeg hørt det og!

• Liker 11
Gjest foremma
Skrevet (endret)

Jeg setter pris på å ikke ha dritt i søppeldunken min, det må jeg helt ærlig si.. men bedre i søpla enn på bakken, der jeg må røre posen for å få den bort!

edit: søppelkanne er kanskje ikke et ord nei..

Endret av foremma
Gjest foremma
Skrevet (endret)

- ups

Endret av foremma
Skrevet

Er du seriøs nå?

Hersketeknikk?

Jeg syns det bare er spesielt å bry seg om noe så idiotisk som at noen kaster en jævla hundebæsj I EN POSE i SØPPELTØNNA de!

Hvem er det som står og lukter på den hele dagen?

Hvor mye søppel produserer du egentlig om du er så ofte sammen med søppeltønna de?

Det her ble for merkelig for meg.. Hersketeknikk..haha. Nå har jeg hørt det og!

Jeg setter pris på å ikke få hunden din sin drit i mitt søppelspann, hvor vanskelig skal det være å forstå, leser du utydelig eller hva, det er ikke snakk om verdensproblem, ta deg en chill pill ro ned blodpumpa og pust rolig menneske, men jeg har vel rett på en mening jeg og vel, eller? Uten at du skal klikke i vinkel.

Jeg synes det er høyst spesielt å kaste driten til din hund oppi mitt søppelspann, det er ufattelig merkelig at du ikke skjønner det, for å si det på din måte: herregud, hvor mye søppel klarer du å produsere så du ikke har plass til driten hos deg selv?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter pris på å ikke få hunden din sin drit i mitt søppelspann, hvor vanskelig skal det være å forstå, leser du utydelig eller hva, det er ikke snakk om verdensproblem, ta deg en chill pill ro ned blodpumpa og pust rolig menneske, men jeg har vel rett på en mening jeg og vel, eller? Uten at du skal klikke i vinkel.

Jeg synes det er høyst spesielt å kaste driten til din hund oppi mitt søppelspann, det er ufattelig merkelig at du ikke skjønner det, for å si det på din måte: herregud, hvor mye søppel klarer du å produsere så du ikke har plass til driten hos deg selv?

Jeg sier bare at jeg syns det en spesiell ting å i det hele tatt bry seg om. Thats it, og når du beskylder meg for å bruke hersketeknikk så blir jeg forbanna ja, selvfølgelig. Det er ikke noe med å ikke skjønne, jeg syns det bare er sært å bruke energi på å bry seg om hundebæsj i søpla! Jeg går forbi søppeltønna mi når jeg skal ut døra liksom, jeg legger ikke merke til den engang.

Nå kommer jeg bare til å kaste bæsjen der enda mer, kanskje til og med finne ut over du bor og kaste den der ! Bare fordi det faktisk finnes søppeltønnesnobber!

• Liker 6
Skrevet

Jeg sier bare at jeg syns det en spesiell ting å i det hele tatt bry seg om. Thats it, og når du beskylder meg for å bruke hersketeknikk så blir jeg forbanna ja, selvfølgelig. Det er ikke noe med å ikke skjønne, jeg syns det bare er sært å bruke energi på å bry seg om hundebæsj i søpla! Jeg går forbi søppeltønna mi når jeg skal ut døra liksom, jeg legger ikke merke til den engang.

Nå kommer jeg bare til å kaste bæsjen der enda mer, kanskje til og med finne ut over du bor og kaste den der ! Bare fordi det faktisk finnes søppeltønnesnobber!

Å du er en søppelspann hore du alså, hee hee, holder ikke med sitt eget må spamme ned andre med søppelet og, du høres så koselig ut, nesten som verdens beste nabo! ja nei jeg blir virkelig redd for slike som deg som klarer å komme på slike onde trusler du gjør meg virkelig sjelven. Men håper naboene en dag skulle bli litt trengt en dag da de er jo tydelig velkommen til å bruke søppelspannet ditt som toalett, naboens store utedo må vel bli hos deg det.

• Liker 3
Gjest foremma
Skrevet

Så saklige dere er, forresten :P men ok, tydeligvis noe som engasjerer dere :fnise:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

nå er det forskjell på avføringen til en hest og en hund. med tanke på bakterier osv :gjeiper: avfallet til hesten er ikke gifitg med mindre den går på antibiotika. så det er en av grunnene til at man ikke soper opp dritten dens :eeeh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å du er en søppelspann hore du alså, hee hee, holder ikke med sitt eget må spamme ned andre med søppelet og, du høres så koselig ut, nesten som verdens beste nabo! ja nei jeg blir virkelig redd for slike som deg som klarer å komme på slike onde trusler du gjør meg virkelig sjelven. Men håper naboene en dag skulle bli litt trengt en dag da de er jo tydelig velkommen til å bruke søppelspannet ditt som toalett, naboens store utedo må vel bli hos deg det.

Hahaha. Er du ikke riktig god? Gud. Jeg fikk meg en meget god latter nå. Søppelspann hore?

Og ja, jeg er jævla koselig faktisk. Jeg har aldri møtt noen som har hatt noe imot meg, jeg kan si akkurat hva jeg mener til dem som kjenner meg. Krangle som bare f*** , men alikevel av en eller annen merkelig grunn så kommer de alltid til meg for å ha meg tilbake i livet sitt. Jeg må virkelig være forferdelig!

Hoi hoi, du drar ting så langt ut av proporsjon at det faktisk er helt villt. Faktisk så villt at jeg dauer av latter. Takk :)

Det du skriver er så usaklig at det faktisk ikke er noe annet å svare på enn hvor dumt innlegget ditt er :P:popcorn:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Når jeg får et eller annet som betegnes som søppel i mine hender, så kaster jeg det i nærmeste søppeldunk. Heller i en søppeldunk, enn i naturen.

Og skreppamedleppa, jeg kan godt slenge skiten i hagen din istedet :)

• Liker 10
Skrevet

Når jeg får et eller annet som betegnes som søppel i mine hender, så kaster jeg det i nærmeste søppeldunk. Heller i en søppeldunk, enn i naturen.

Og skreppamedleppa, jeg kan godt slenge skiten i hagen din istedet :)

tja, hvem har nevnt en hage, men katter driter jo vanligvis der de vil, du er sikkert ingen untak, godt jeg ikke har hage da, du får heller hoppe opp i søppelspannet til ab, der bryr jo ingen seg likevel ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...