AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Jeg møtte min aller beste venninne på ungdomsskolen, siden den gang har vi hengt sammen så og si hver dag. Vi har alltid delt alt av hemmeligheter, og vi stoler 100% på hverandre. Jeg har alltid synes at hun er utrolig vakker, en nydelig jente, både på innsiden og utsiden. Hun har vært sammen med forskjellige gutter gjennom tiden vi har kjent hverandre og det samme har jeg. Vi har delt alt om forholdene våre, oppturer og nedturer.. ledd sammen og grått sammen. Hun har stort deilig boblebad i leiligheten hun kjøpte for et par år siden, og vi bader ofte sammen.. gjerne mens vi tar oss et glass vin, eller bare skravler og koser oss. Vi har vært nakne sammen mange ganger siden vi ble kjent, så det er ikke noe vi tenker over lenger. I det siste føler jeg at jeg nesten har blitt litt betatt av henne.. måten hun beveger seg på.. måten hun ler på... hun er så nydelig... Men så skjedde det noe (dumt?). I helgen var vi ute, jeg ble med hjem til henne for å overnatte der, det gjør jeg nesten alltid... vi tok oss et bad og vi var ganske berusa begge to...... plutselig klarte jeg ikke å styre meg lenger og tok på henne... strøk henne over puppene, ...hun likte det... så jeg fortsatte... jeg lot hånden min gli lenger ned og begynte å ta på henne der nede.. Hun begynte å ta på meg tilbake og før jeg visste ordet av det slikket vi hverandre og fingret og alt. Det var så utorlig deilig... helt utrolig. Når vi sto opp neste dag, latet hun som ingenting... hun var da ikke SÅ full... vi har ikke pratet om det siden, men stemningen er som før... vi ler og har det gøy. saken er bare det at ... jeg tror jeg er skikkelig hypp på å gjøre det flere ganger, nå som vi er single iallefall.. det var så deilig ,... vi kom flere ganger begge to, så jeg vet at hun og hadde det deilig. Jeg vil ikke ha noe forhold med henne, fordi jeg liker ikke jenter på den måten at jeg kunne hatt et forhold med en. ... Kan jeg legge frem et forslag om at vi kan gjøre dette igjen? eller burde jeg la det ligge? hvordan kan jeg isåfall legge det frem?... blir kåt av bare å være rundt henne..... hilsen forvirret jente .... (vi er forresten begge 23 år)
drosophilia Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Tja, er det så ille å kose i fylla da? Hvis hun synes det er ok kan dere vel bare fortsette?
DevilInDisguise Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Du må nok bare ta motet til deg og snakke med henne. Så finner dere ut om dette er noe dere begge to vil fortsette med, eller om det kun var den ene gangen. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Du må nok bare ta motet til deg og snakke med henne. Så finner dere ut om dette er noe dere begge to vil fortsette med, eller om det kun var den ene gangen. Mener du jeg burde ta det opp med henne, eller bare se det an neste gang vi f eks bader om det skjer igjen naturlig? TS
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Jeg syns du heller burde invitere deg selv over med en flaske vin (eller to), og så ta det derfra, se hva som skjer rett og slett. Kanskje du kan prøve å ta det opp når stemningen er god etter et par glass. Kan vel gjerne bli litt kleint om du skal ta det opp over "middagsbordet" hvis hun avviser forslaget ditt.
escelante Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Tror det er lurest å bare la det skje naturlig, da bryter man liksom ikke en terskel som kan stoppe det hele.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 stakk innom henne i sta og hun lå å sola seg på balkongen.. herregud så deilig hun er... hadde lyst å hive meg over henne der og da... men hva er dette da? Er jeg i ferd med å bli lesbe eller? Jeg har aldri tenkt slike tanker om noen andre jenter, noensinne. litt redd jeg..... hun inviterte meg på jentekveld med vin og kjeks nå til fredagen.... jeg spurte om jeg skulle sove over og hun svarte at det kan jeg godt..... herregud jeg har så lyst på henne.. Hun er alt jeg tenker på... på jobb i dag i et møte fikk jeg ikke med meg hva vi snakka om engang for jeg satt bare å så for meg hun naken...... den deilige kroppen hennes....og det nydelige ansiktet... mmmm...... hjeeelp TS 2
Jalp Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Tja....hvorfor være så opptatt av båser og definisjoner? Hvorfor ikke bare la ting få utvikle seg og ta ting litt som de kommer? Jeg ser jo at ting i den fasen du beskriver er litt magisk, for å si det slik. Jeg hadde antakeligvis bare latt magien få leve litt fritt uten å ta konfronterende samtaler for å få satt ting i "riktig" bås. Unn deg selv litt løssluppen frihet, jente!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #10 Skrevet 28. mai 2012 Hvordan gikk jentekvelden?? ;-) Hehe, joda.. vi endte med å dra ut på byen, klina og dansa .........før vi begge ble med en veldig heldig fyr hjem .....huff... det var IKKE planen da ............. ....... TS 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #11 Skrevet 28. mai 2012 Hehe, joda.. vi endte med å dra ut på byen, klina og dansa .........før vi begge ble med en veldig heldig fyr hjem .....huff... det var IKKE planen da ............. Og der ble jeg overbevist: Novelletråd. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 Og der ble jeg overbevist: Novelletråd. Novelletråd ? Hva mener du med det ?? TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå