Gå til innhold

Voldtektsproblematikken

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fulgt en del med på de trådene her som har handlet om voldtekt og hvor ikke-vestlige påstås å være overrepresentert i statistikken men synes alle disse trådene sklir ut så mye at de stenges. Eller så møtes alle argumenter med at det er så store mørketall. I dag fant jeg et innlegg på document.no som jeg synes oppsummerer dette på en grei og oversiktlig måte og er interessert i hvordan de som tidligere har benektet at ikke-vestlige er overrepresentert kan argumentere mot dette.

Document.no

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare ta en tur til sentrum på fredags eller lørdagskveld, så ser du hvem som kommer bort til deg når du står å venter på bussen hjem.

Afrikanere, midtøsten-folk og svensker.

AnonymBruker
Skrevet

Bare ta en tur til sentrum på fredags eller lørdagskveld, så ser du hvem som kommer bort til deg når du står å venter på bussen hjem.

Afrikanere, midtøsten-folk og svensker.

Helt sant. Og det er ikke for å være rasist... men det er sannheten.

AnonymBruker
Skrevet

Helt sant. Og det er ikke for å være rasist... men det er sannheten.

Ja, det er sannheten. Svenskene er jo bare søte, men de fra afrika og midøsten skremmer meg.

Jeg hadde vært på kino med en venninne en fredagskveld, og filmen sluttet halv11. Jeg og venninne min stod rett utenfor nationalteateret og pratet, mens vi ventet på at t-banen skulle komme.

Det var mye folk ute.

Iallfall, så kom det bort en gjeng med afrikanere, og de kunne ikke norsk. De pratet til oss på engelsk og ville ha oss med på fest. Vi takket pent nei, og de gikk.

Tviler på at nordmennene hadde vært så direkte, med mindre de var fulle.

En annen gang dro jeg og søstern min, som er 12 år, til sentrum midt på dagen for å shoppe. Vi stod i kø på en kiosk, og det stod to menn fra midtøsten bak oss på rundt 20-25 år, og prøvde å sjekke opp meg(som er 20) og søstern min på 12.

Jeg sa rett ut at søstern min er 12, og de ble så sjokkerte at de bare gikk... Uansett, om de trodde jeg og søstern min var 16, så er det fy-fy ... Kan de ikke sjekke damer på sin egen alder?

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke de som er målgruppen for denne tråden gidder å se på document.no.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...