Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ble det egentlig av disse hårfargene barna fikk før; de farga håret grønt, rosa, blått etc. og fargen for ut etter noen vask? Har spurt på frisørsalonger men de ser ut som et spørsmålstegn.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt i dag? Skal på cosplay og finner ikke parykk men vil heller ikke farge håret permanent:\

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvilken farge skal du ha, og hvilken hårfarge har du?

Tror de kan selge slike farger på kostymebutikker o.l. Finnes farge man kan spraye i håret. Ellers så tror jeg de selger hårfargemascara (men det er kanskje ikke aktuelt om du skal ha i hele håret?), og pakker med "sitter noen vask" hårfarge/mousse på plasser som Vita. Om du har veldig lyst hår kan du oppleve at fargen sitter lenger enn forventet og/eller at fargen ikke går skikkelig ut.

Om du har god tid ville jeg anbefalt deg å se etter billige parykker på plasser som ebay eller etsy.

Edit: fant hårfarge som vaskes ut i norsk nettbutikk her. Du kan se det på produsentens side her.

Endret av Eld
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge skal du ha, og hvilken hårfarge har du?

Tror de kan selge slike farger på kostymebutikker o.l. Finnes farge man kan spraye i håret. Ellers så tror jeg de selger hårfargemascara (men det er kanskje ikke aktuelt om du skal ha i hele håret?), og pakker med "sitter noen vask" hårfarge/mousse på plasser som Vita. Om du har veldig lyst hår kan du oppleve at fargen sitter lenger enn forventet og/eller at fargen ikke går skikkelig ut.

Om du har god tid ville jeg anbefalt deg å se etter billige parykker på plasser som ebay eller etsy.

Edit: fant hårfarge som vaskes ut i norsk nettbutikk her. Du kan se det på produsentens side her.

Skal ha mørk lilla, evt. sort. Og jeg er mellomblond. Det lover neppe godt:P Og jeg har tykt hår at sånn hår mascara bare er å glemme.

Har prøvd Etsy, men de var litt for dyre. Og det jeg fant av på kostyme butikker var for lyst. Men skal høre på Vita:) Og sjekke ut linken^^,

Skrevet

De selger alle farger på Adam og Eva frisørsalong

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så på linken, og jeg har faktisk sett på akkurat de der en gang før, noen som har noen erfaring med dem? Fikk dere vasket det ut av håret siden det var lyst? Hvis ikke, hvor ille ble det?:P

AnonymBruker
Skrevet

De selger alle farger på Adam og Eva frisørsalong

Som befinner seg i Oslo?:P

Skrevet

Som befinner seg i Oslo?:P

ja ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...