Gjest TS Skrevet 24. mai 2012 #21 Skrevet 24. mai 2012 Så problemet er at barna må tilbringe tid sammen med deg, mens pappaen deres er i fjøset?? Makan... Det er typen til mora som er bonde ikke min mann ... Min mann har skiftordning so gjør at han ikke er hjemme når han jobber.
Gjest Gjest_Jodi Skrevet 24. mai 2012 #22 Skrevet 24. mai 2012 Men hva vil gjøre ting annerledes ved at han evt. vil få full omsorg? Det vil jo likevel bli du som må ha barna de ekstra timene/dagene, og det vil du jo ikke? 1
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2012 #23 Skrevet 24. mai 2012 Men hva vil gjøre ting annerledes ved at han evt. vil få full omsorg? Det vil jo likevel bli du som må ha barna de ekstra timene/dagene, og det vil du jo ikke? Nei Jeg sier det til gubben fordi jeg har ingen tro på at han vil kreve omsorg Min mening er at skal vi ha barna halve tiden eller mer her i huset så er det kun å kreve omsorgen som rettferdig gjør det, med tanke på utgifter på barna. For hvorfor skal far betale bidrag til barnas mor + at hun har barnetrygd for 3, når barna blir mest her og vi har alle utgiftene i tillegg?? Ingen må komme og fortelle meg at det ville dere ha gjordt helt frivillig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå