Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Jeg har nå merket at jeg blir våt i trusa. Jeg vet ikke hva det er. Jeg tror ikke det er urin iallefall. Det lukter veldig ekkelt, litt som mensen kanskje. Kanskje det har noe med at jeg får mens om noen dager? Jeg er veldig redd for at andre skal lukte, og jeg merker om jeg tar litt ute å buksa kjenner jeg det lukter litt av hendene etterpå. Det er ganske mye som er vått også...Har tenkt det kan være svette...Noen erfaringer, tips eller noe dere kan dele?

Litt flaut spørsmål, men håper på saklige svar.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er mensen da? Hvilken farge har det?

Gjest anonym
Skrevet

Det er gjennomsiktig som vann..

Skrevet

Du vet at alle kvinner har utflod, og man bestandig er litt våt innvendig?

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er normalt med utflod, og denne utfloden kan variere i konsistens. Noen ganger er den tykkere, mens andre ganger er den vandig. Men dersom den lukter veldig, så er det ikke helt normalt.

Bakteriell vaginose? Hørt om det?

Skrevet

Det kan være sopp også, eller bare forandring i hormonsyklusen slik at den utfloden TS fikk nå var eggløsningsutflod.

Gjest anonym
Skrevet

Jeg vet at alle har utflod ja, men jeg synes det var merklig at den plutselig ble som vann når den aldri har vært det før. Hva kan jeg gjøre med det da? Kan jo ikke gå rundt sånn..

AnonymBruker
Skrevet

Ta på deg et truseinnlegg.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

dra til legen, de finner det ut fort og du slipper å fundere på det mere :)

AnonymBruker
Skrevet

Du er vel bare kåt da.

• Liker 4
Gjest anonym
Skrevet

Oi. skulle så klart skrive noe.

Nei det er ikke det som er grunnen.

AnonymBruker
Skrevet

Oi. skulle så klart skrive noe.

Nei det er ikke det som er grunnen.

Spiser du for mye syremat som kjøtt, hvetemel og sukker, så blir det ubalanse i kroppen, som gir ubalanse i skjeden.

Spis mer vann, grønsaker, fisk, nøtter, frø, frukt og bær og sånt,

og kutt drastisk ned på hvetemel og sukker og kjøtt.

Da vil kroppen komme i mer balanse, skal du se, og du slipper å bli unødvendig våt når du ikke er kåt :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Vann, grønsaker, frukt, bær, fisk, nøtter, frø, avokado og sånt er basemat, og balanserer kroppen og hormonbalansen, og får kroppen til å bli stabil og frisk og god. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...