Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg gikk på p-piller i ca. 9 dager, og sååå sluttet jeg fordi jeg hadde eksamen i dag, og fikk så vondt i hodet av dem. I dag etter eksamen startet jeg med dem igjen- på et nytt brett. Var det smart? Hahah, denne gangen kan jeg tåle vondt i hodet siden jeg ikke har eksamen, da.

Spørsmålet mitt er egentlig; Skulle jeg startet der jeg sluttet på det forrige brettet, eller var det smart å starte på et helt nytt? Gjorde det for sikkerhetsskyld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kunne bare fortsatt med det andre brettet. alle pillene har samme virkning med mindre det er "sukkerpilleuka" du var på.. den uken du da skal ha mensen.

Skrevet

Åh, litt sent. Jaja, det går vel bra :D

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på når du tok det forrige brettet. Tok du det forrige brettet rett før disse 9 dagene, og hoppet over den pillefrie uken/sukkerpillene, så er du trygg med tanke på graviditet. Men hadde du en pillefri uke eller tok sukkerpiller i en uke før disse 9 dagene, og hadde en pause på noen dager, så er du ikke trygg ang gravid før om ca 7 dager. Hvor mange dager hadde du pause? At du begynte på et nytt brett har ikke noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...