Gå til innhold

Svetter mye om nettene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har de siste ukene slitt en del med svette om nettene. Når jeg våkner om morgenen er jeg veldig svett, spesielt i lysken. Jeg syns det er kjempeubehagelig og sengetøyet føles så skittent på en måte, men jeg kan ikke vaske sengetøy hverdag heller. Hva kan dette komme av? Jeg har aldri før svettet så mye som jeg gjør nå eller jeg har aldri før svettet om nettene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er som regel hormonelt. Jeg har alltid svettet mye på nettene før jeg har fått mensen. Jeg har lavt stoffskifte, som også er en hormonforstyrrelse, og før jeg fikk behandling for det svettet jeg helt sykt mye på natta.

Gjest Gjest
Skrevet

Nattesvette kan være tegn på diabetes (2), sjekka deg for det?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er som regel hormonelt. Jeg har alltid svettet mye på nettene før jeg har fått mensen. Jeg har lavt stoffskifte, som også er en hormonforstyrrelse, og før jeg fikk behandling for det svettet jeg helt sykt mye på natta. Veldig ekkelt er det iallefall.

Jeg har svettet kontinuerlig om nettene de siste 3-4 ukene, så jeg tror ikke det har noe å gjøre med menstruasjon. Men, ja, kanskje jeg har en hormonforstyrrelse? Jeg har aldri svettet om nettene før, så jeg syns det er litt underlig at jeg svetter så mye som jeg gjør nå.

Nattesvette kan være tegn på diabetes (2), sjekka deg for det?

Jeg har ikke andre tegn på diabetes utenom svette om natten, så jeg vet ikke... Håper i hvert fall at det ikke er tilfellet her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...