Gå til innhold

One Line


Harvey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :D

Jeg hører hjemme i den andre blokka fra a-g, men ville allikevel ønske deg hjertelig velkommen som dagboknabo! Kommer til å titte innom en gang i blandt!

Ha en fortreffelig kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Fredslilja og Fisk!

Nå sitter jeg og er ganske glad fordi jeg fant en pose kjeks som jeg ikke visste om i en liten eske jeg egentlig skulle kaste.

Jeg synes det er fint å kunne glede seg over slike små, liksom-ubetydelige ting.

Jeg trenger ikke å reise jorda rundt for å være lykkelig;

jeg har det best i de øyeblikkene jeg ser en rennende bekk i skogen (er så veldig glad i vann), ser sola skinne en iskald dag i mars, sitter inntil min kjære og lener hodet inntil skulderen hans, får en helhjertet klem av en unge, hører en yndlingsstrofe på radioen, eller som nå - oppdager at jeg har glemt at jeg har noe godt å spise i huset, eller at en venn eller venninne ber meg ut på vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... eller når jeg tar meg selv i litt morsomme episoder, og må flire litt selvironisk.

Som når jeg, uten å tenke over det, ikler meg en glorie jeg over hodet ikke fortjener. :briller:

Jeg hørtes så myk og sanselig ut i min forrige beskrivelse, noe jeg nok også er på mange måter, men kanskje ikke fullt så fredfull som jeg gav inntrykk av.

:kremt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg slappe helt av.

Det er lenge siden. Jeg skal på kino med to venner og en venninne.

Jeg gleder meg.

Det er lenge siden jeg har gledet meg til noe.

:glad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir stadig like forundret over mennesker som spør om andres mening, men som blir dypt fornærmet over at folk faktisk svarer ærlig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som forundrer meg stort - STORT - i dag, er klokketråden her i dette forumet.

Ærlig talt! :ler:

Èn ting er ordleker og alt mulig rart, men å skrive hvor mye klokka er - det må vel være det største hintet som mulig er om at man bør logge seg av internett og finne på noe annet.

For det første så står klokkeslettet i innleggene fra før, derfor er halvparten av svarene feil. :ler:

For det andre så er det helt uinteressant.

Og ikke engang gøy.

:briller:

Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Valentine's Day i morgen.

Jeg har ikke noe forhold til den dagen, men media skaper jo en forventning til et eller annet ... Eller, det riktige er jo at vi selv lar media skape en forventning.

Jeg skal ikke kjøpe noe.

Jeg tror ikke jeg får noe heller.

Jeg har egentlig ikke så lyst på noe heller, selv om jeg nok hadde syntes det var litt hyggelig og sjarmerende dersom jeg hadde fått, det viser jo at noen tenker på deg. :-D

Slik ser jeg på morsdag, farsdag og alle andre oppkonstruerte -dager også - det er en anledning til å vise at man setter pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til får jeg lyst til å forby alle kvinnebøker- og blader.

Som handler om hvor forskjellige vi er fra mannen, hvor dårlig mannen er på kommunikasjon, og hvor gode vi selv er.

Det er faen ikke sant.

Jeg har lest en del tidligere, av mye ulik litteratur (og endel som over hodet ikke bør kalles "litteratur" i det hele tatt), og jeg merker at det sitter litt - det inntrykket av at menn er primitive, følelsesløse og superenkle i tankegangen.

Altså, ikke i forhold til mennesker jeg kjenner, menn jeg virkelig kjenner, men jeg merker at jeg tenker slik på mange menn når man snakker generelt.

Det er viktig å se hver person som et individ, uavhengig av kjønn, akkurat som at det er utrolig befriende å se på seg selv som en person - og ikke som et bestemt kjønn.

Meget godt utgangspunkt.

Jeg har ihvertfall etterhvert lært mer og mer at menn er like usikre når det kommer til relasjoner som kvinner generelt, og min mann trenger også bekreftelse - akkurat som jeg gjør.

Det skal jeg ikke glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt!

Han vil at jeg skal lage mat til ham.

At jeg skal lage mat til ham.

Ikke for det, hadde jeg kunnet lage mat så skulle jeg gjerne gjort det. Jeg har ikke noe prinsipielt imot å gjøre noe, om jeg liker det selv.

Men jeg liker ikke å lage mat. Han kan få sex, men ikke mat. Han kan få kos og varme ord (samt noen sarkastiske) i øret, men ikke mat.

Han kan få meg (tror jeg - jeg har ikke bestemt meg), men ikke mat.

Skal han ha mat kan han lage det sjæl, eller besøke mora si.

"Veien til en manns hjerte går via magen" my ass.

Da får mannen klare seg uten meg.

Han kan lage mat til meg i stedet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon er utrolig vanskelig.

Også er det veldig vanskelig å være pedagogisk korrekt midt oppi en heftig diskusjon, hvor du får anklager hevet midt i ansiktet før du rekker å si ordet "uenig".

Så er det en ganske god følelse etterpå, hvis jeg klarer det.

Jeg har kranglet med mannen, det er ikke hyggelig.

Han vil ikke se meg mer.

Synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil han glemme, men jeg er ikke laget for å glemme ord og karakteristikker slik over natten.

Det er synd, for jeg skulle gjerne gjort det.

Kanskje?

Eller kanskje det bare er riktig?

Hvordan har det seg forresten at en mann kan tro at jeg har lyst til å være aktiv i sex med ham, rett etter en krangel, hvor han har kalt meg både det ene og det andre?

Jeg tror det er en forskjell på oss der.

Men han er jammen god også.

Det er det som er så synd.

Jeg vingler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...