Gå til innhold

Redd for sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, dette er skikkelig pinlig...så jeg poster det som anonym!

Jeg er 24 år. Og jeg har blitt redd for sex. Om det er mulig da. Jeg har jo hatt sex tusenvis av ganger før, til og med fått en unge! (og det er flere år siden, så det kommer ikke av det) Vært igjennom 3 forhold. Siste forholdet tok slutt i oktober i fjor, og etter det har jeg holdt meg langt unna mannfolk.

For det første er jeg redd for at jeg ikke er pen nok. Jeg vet jo innerst inne at jeg er søt, men jeg hater å se meg selv naken. Jeg er ikke spesielt overvektig, (bmi på 25-26, så litt "rund i kantene" er jeg jo!) Også er jeg redd for at jeg ikke er "bra nok" der nede.

Lurer på om det ligger litt i at jeg er redd for å bli såra, og rett og slett fordi det er så lenge siden jeg har hatt sex (snart 9 mnd...) Havna hjemme hos en fyr for litt siden, men endte med at jeg lata som jeg sovna (klarte bare ikke å gjennomføre)

HATER virkelig å føle det sånn :( Hva er galt med meg? :( :( :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Det er vel ikke sex i seg selv du er redd for, men det virker som du er blitt en fange av dine egne hemninger. Om du er litt rund i kantene, spiller ingen rolle om du møter en som liker deg som du er. Og jeg kan garantere deg at du er bra nok der nede. Det er de negative tankene dine som ødelegger for deg selv.

Jeg er også litt rund i kantene, har omtrent samme BMI som deg, men de mennene jeg har vært i forhold med, har likt meg og tent på meg akkurat som jeg er. Menn liker kvinner som slipper hemningene sine, nyter og tør å vise det. Da spiller det ingen rolle om man ikke er "perfekt".

AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre som har noen tips eller lignende?

Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Du kan

a) fikse selvbildet ditt

b) fikse kroppen din

Det eksisterer ingen quickfix for a), men faen så det hjelper. Det er dessuten individuelt for alle mennesker.

b) er så enkelt som trening, inklusivt trening av PC-musklene (noe du bør gjøre uansett!).

Edit: som jeg alltid sier

God selvtillit skjuler skavanker

Dårlig selvtillit framhever dem.

Endret av Katten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...