Gå til innhold

Hvordan bli kvitt hemoroider?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en hemoroide (iallefall som jeg merker), og har snakket med legen min om dette. Han så ikke på den, men ga meg navnet på en reseptfri salve på apoteket. Jeg har ikke vært flink nok til å bruke den over lang tid, så det gjenstår fortsatt å se om det endres (ja, jeg skal prøve ;) ). Mageproblemene som forårsaket problemet er borte, men jeg har ikke merket noen endring av den grunn.

Men problemet er at jeg har lest på nett om forskjellige grader av hemoroider, der jeg har grad 3: Hemoroider som buler ut av endetarmsåpningen hele tiden og er nødt for å dyttes inn. Etter hva jeg har lest på burde det heller behandles med gummistrikk eller ved kirurgi.

Derfor lurer jeg på om noen har erfaring med dette? Har kremen hjulpet, eller hvilke metoder har dere måtte ty til for å få det bort? Syns det er så skjemmene, og er redd det skal syns under sex. Blir veldig glad hvis noen har erfaring de vil dele :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt hemoroider mange ganger, de har gått inn av seg selv etter bruk av Scheriproct salve i noen dager til en uke.

Bortsett fra når jeg var gravid, da hjalp ingenting og resultatet var hudfolder som ikke har trukket seg sammen og må evnt skjæres bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...