AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Noen andre som har lagt merke til små imperfeksjoner ved seg selv? Hvordan jeg ser ut kommer helt an på hvilket speil jeg ser meg i, og hvordan belysningen er. Hvis jeg ser meg i speilet i den mørke gangen min, så ser jeg forferdelig ut, men hvis jeg ser meg i speilet på badet med full belysning, så ser jeg helt grei ut. Jeg har også prøvd å gå helt inntil et speil, og da fikk jeg øye på mange små "feil", som f.eks små arr, litt tynn i håret akkurat der hårlinjen går, ikke så fine tenner, og huden rett og slett. Jeg har ganske ren hud, men jeg har liksom ikke fin hud. Den "lyser" ikke, og den er ikke helt sånn som jeg ville hatt den. Noen ganger lurer jeg på hvordan andre ser meg faktisk. Om de ser meg slik som jeg gjør når jeg er på badet, eller om de ser meg slik som jeg er på gangen. Om de er nærme nok til å se mine små feil, osv. Vet ikke helt poenget med denne tråden, men jeg ville vel bare lufte litt ut og høre om noen andre har det på samme måte. Ingen andre som tenker slik?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå