MariaMia Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Datter til vennine synger ved flygelet, utrolig bra! Link: 1
Gjest Eurodice Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Datter til vennine synger ved flygelet, utrolig bra! Dette er din subjektive oppfatning. Jeg synes ikke dette var spesielt bra, hverken sangen eller spillingen. Høyst ordinært vil jeg si, min subjektive mening . Hvor mange år er denne jenta?
Gjest Kim Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Det var ikke veldig vakkert. tror du lar deg blende litt av at du kjenner denne jenta.
Sensi Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Jeg syns hun var kjempeflink og talentfull. Pen stemme og innlevelse. Men skulle ville tatt sangtimer og trent masse for å bli knallgod. Synger litt anstrengt.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Jenta synger jo langt bedre enn gjennomsnittet, men tviler på at stemmen er bra nok til å gjøre en karriere ut av det.
Giacomo_P Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Det er mye som er bra her - men hun har en fryktelig usund teknikk, og klarer ikke helt å bære dette vokalt. Jeg vilde ikke blive overrasket om hun fikk problemer med stemmen om hun fortsetter slik. I tillegg virker hun lidt usikker rytmisk, og mister en del kontroll over melismene sine. Det er ikke alltid like rent. Det er ingen ting som er specielt med denne stemmen, efter mine ører. Videoen virker lidt påkostet. Jeg tror det hadde vært en bedre investering å bruke noen kroner på en sangpedagog. 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Jeg synes hun var flink. Hun ser ut som hun er 12 ,13 år? Jeg kjenner ikke mange på den alderen som er så flink som henne ihvertfall. Det er ikke høyst ordinært å synge på denne måten, det er vel heller høyst ordinært å ikke kunne synge.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Er dette tull? Flink dersom dette hadde vært slik hun snag i dusjen. jeg orket ikke høre så mye på den sangen, hun sang overhodet ikke jevnt, det ble skikkelig rotete og bare blæææh... jaja, kanskje sangtimer vil hjelpe henne. jeg synger som en stukken gris selv, og dette er vel ca. på mitt nivå... 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 Tja... jeg syns Giacomo_P har gode poeng. Jenta synger helt greit, for all del, men stemmen hennes er ganske "uferdig". Det kan godt være at hun med øvelse og hjelp til riktig sangteknikk etc kan bli en svært habil sanger med årene; dersom hun virkelig ønsker å satse på sang. Men pr i dag vil jeg si hun kun synger "normalt godt", og ikke noe særlig mer enn det.
Gjest Adriane Skrevet 21. mai 2012 #10 Skrevet 21. mai 2012 Jeg mente ikke å poste som anonym! Prøver på nytt Tja... jeg syns Giacomo_P har gode poeng. Jenta synger helt greit, for all del, men stemmen hennes er ganske "uferdig". Det kan godt være at hun med øvelse og hjelp til riktig sangteknikk etc kan bli en svært habil sanger med årene; dersom hun virkelig ønsker å satse på sang. Men pr i dag vil jeg si hun kun synger "normalt godt", og ikke noe særlig mer enn det. 1
Meridian Skrevet 21. mai 2012 #11 Skrevet 21. mai 2012 Jeg syns hun var flink på piano og flink å synge, men det var det. Hun har jo talent, men hun må jobbe mer med stemmen sin. Hun synger rent og fint, men hun har ikke helt kontroll på den.
Gjest Hanna Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 Til dere som er negative her, husk at dette ikke er idol og at et barn som synes det er gøy å synge og er tøff nok til å vise seg frem ikke trenger å få så streng dom av voksne mennesker. Ariana er kjempeflink både til å synge og spille piano og for ikke å si, vise innlevelse og ekte følelser. Det er vel ikke noe poeng å si noe mer enn det? Husk at hun kun sitter og synger en sang, fordi hun synes det er gøy! 1
Gjest Eurodice Skrevet 21. mai 2012 #13 Skrevet 21. mai 2012 Til dere som er negative her, husk at dette ikke er idol og at et barn som synes det er gøy å synge og er tøff nok til å vise seg frem ikke trenger å få så streng dom av voksne mennesker. Ariana er kjempeflink både til å synge og spille piano og for ikke å si, vise innlevelse og ekte følelser. Det er vel ikke noe poeng å si noe mer enn det? Husk at hun kun sitter og synger en sang, fordi hun synes det er gøy! Denne jenta leser vel neppe KG, så hun risikerer sikkert ikke å bli såret. Din mening er at hun er kjempeflink, min mening er mer avdempet. Jeg forstår ikke hva hensikten var med å legge dette ut her, heller. Var det fordi hun som gjorde dette, forventet bare kos og klapp og klem? 2
Giacomo_P Skrevet 21. mai 2012 #14 Skrevet 21. mai 2012 Jeg mener absoludt ikke å ta gleden fra noen - men synes det er viktig at man har et realistisk billede av hvor man befinder seg. Stemmematerialet er godt, men det tekniske grundlaget er ikke til stede, og det er mye som må jobbes med, hvis dette skal blive noe mer end en hobby. Det var ikke meningen å ta gleden fra noen - bare å give noen tilbakemeldinger på hva som kan forbedres. Imidlertid bør hun gjøre noe med teknikken sin hvis hun vil fortsette å synge, for den måden hun bruker stemmen på nå, vil nesten helt sikkert udvikle seg til en form for vokal dysfunksjon hvis hun synger mye. Dette kan udvikle seg til noe som bliver veldig bra - men i våre idoldager, hvor ungdommen ofte bliver fortalt at de er perfekte, og derved stiller ufortrødent opp i sammenhenger de ikke har forudsetninger for å takle, synes jeg det er viktig med tilbakemeldinger på hva som ikke fungerer. Det er ikke snildt å bare skryde av folk. Man må vide hva man må jobbe med for å blive bedre. I dette tilfeldet mener jeg hun vil profitere på å jobbe med en sangpedagog, primært for å få en sundere teknikk, sekundært for å jobbe med intonasjon og rytmikk, og å kunde kontrollere alt det hun forsøker å mestre. Jeg oppmuntrer hende til å fortsette å jobbe med dette - men å være realistisk i forhold til hvor langt hun kan komme. Derfor bør hun oppsøke noen som kan hjelpe hende til å finde ud av hva som kan blive bedre. Udover det, er jeg helt enig i at det er gleden ved å musisere som er det viktigste. 2
Gjest ida Skrevet 21. mai 2012 #15 Skrevet 21. mai 2012 Denne jenta leser vel neppe KG, så hun risikerer sikkert ikke å bli såret. Din mening er at hun er kjempeflink, min mening er mer avdempet. Jeg forstår ikke hva hensikten var med å legge dette ut her, heller. Var det fordi hun som gjorde dette, forventet bare kos og klapp og klem? Voksne mennesker kan avstå fra å kritisere barn på internett. Argumentet med at hun neppe leser kg holder ikke mål, da det er en åpen nettside som alle har tilgang til. Som noen sa tidligere, hun gjør det fordi hun synes det er gøy. Hvorfor ikke la henne nyte hobbyen sin, istedenfor å komme med lite hyggelige kommentarer? Hun skader jo ingen med syngingen sin. Dere, derimot, kan såre henne sånn dere holder på. Man trenger ikke gi masse ros man ikke mener, men man kan avstå fra å kommentere hvis man ikke har noe hyggelig å si. Synes ikke alle kommentarene som har kommet har vært over streken, altså, men at man bør være litt obs på hvem man snakker om før man poster.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #16 Skrevet 21. mai 2012 Hun synger ikke falskt, men treffer ikke tonene helt (ikke at jeg er ekspert). Men hun har valgt en feil sang for stemmen og den sangen er vanskelig å synge bra.
Gjest Hanna Skrevet 21. mai 2012 #17 Skrevet 21. mai 2012 Denne jenta leser vel neppe KG, så hun risikerer sikkert ikke å bli såret. Din mening er at hun er kjempeflink, min mening er mer avdempet. Jeg forstår ikke hva hensikten var med å legge dette ut her, heller. Var det fordi hun som gjorde dette, forventet bare kos og klapp og klem? Det er vel ikke spesielt usannsynlig at hun leser dette. Det ligger fullt tilgjengelig på nettet og hun kan jo bare søke på sitt eget navn.....Jeg synes det bare er trist hvor opptatt folk er med å kritisere og å rakke ned på hverandre. Det skjer alltid på slike sider som dette. Men man kan vel droppe å mobbe barn på nettet. De er flinke nok til å mobbe hverandre!
Gjest Eurodice Skrevet 21. mai 2012 #18 Skrevet 21. mai 2012 Det er vel ikke spesielt usannsynlig at hun leser dette. Det ligger fullt tilgjengelig på nettet og hun kan jo bare søke på sitt eget navn.....Jeg synes det bare er trist hvor opptatt folk er med å kritisere og å rakke ned på hverandre. Det skjer alltid på slike sider som dette. Men man kan vel droppe å mobbe barn på nettet. De er flinke nok til å mobbe hverandre! Nå må du gi deg! Hvor finner du mobbing i denne tråden? Det er forskjellige meninger blant oss, men ingen har sagt noe stygt det jeg kan forstå. 1
Raven Emerald Skrevet 21. mai 2012 #19 Skrevet 21. mai 2012 Det er vel ikke spesielt usannsynlig at hun leser dette. Det ligger fullt tilgjengelig på nettet og hun kan jo bare søke på sitt eget navn.....Jeg synes det bare er trist hvor opptatt folk er med å kritisere og å rakke ned på hverandre. Det skjer alltid på slike sider som dette. Men man kan vel droppe å mobbe barn på nettet. De er flinke nok til å mobbe hverandre! Man må kunne gi konstruktiv kritikk også til barn, uten å bli anklaget for mobbing. Hvis det er et problem at ikke alle her ligger langflate i stum beundring, burde videoen fjernes. 5
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2012 #20 Skrevet 21. mai 2012 Synes hun synger veldig bra, jeg Det er en vanskelig låt å synge også! Hun burde prøve å skrive sine egne låter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå