AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Hei. Jeg har et kjempe problem! Tok tatovering på lørdag.. og til all min skrekk klarte tatovøren og tatovere feil! ikke en veldig stor feil, men to "prikker" for mye. to små prikker, som prikken over i-en. da dette er på mitt hjemland-språk, er det veldig irriterende og vite at to av bokstavene har en prikk for mye under seg! han beklaget seg, og sa at når skorpa kommer, så må jeg skrape på disse prikkene, for da vil de til slutt forsvinne.. er dette en god ide? syntes det hørtes litt ekstremt ut? jeg har ikke peiling, så håper på noen svar!
AryaUnderfoot Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Tja, jeg fikk betennelse ett lite sted midt i tatoveringen min. Dette fikk blekket til å komme ut, så du kan jo prøve å få betennelse? Neida, men er det en svart tatovering med tynne streker så kommer du jo til å måtte fylle på den for at fargen skal holde seg. Få tatovøren til å ikke fylle på disse prikkene så blir de mindre fremtredende. Dette med å skrape bort skorpa har jeg aldri hørt, stoler du på tatovøren din så kan du jo prøve det?
sebra Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Hvis du drar av skorpa så tar du med noe av fargen. Det er derfor man ikke skal røre skorpa når det skal gro pent. Så du kan jo prøve å pelle vekk de prikkene. Men jeg vet ikke om all fargen vil forsvinne. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Skrap i vei! Hvis det er bare to små prikker, og de ikke er i kontakt med resten av tatoveringen, høres det ut som et greit alternativ å prøve å pirke ut blekket. Vær ren på fingrene sånn at du ikke pirker masse smuss nedi såret. Fjern ny skorpe så fort den oppstår. Forhåpentligvis klarer du å blasse ned fargen en del på denne måten. Når tatoveringen er grodd, kan du be tatovøren gå over alt annet enn de prikkene en gang til, slik at fargen på det som er rett, er mørkere og klarere enn det som er feil. Det vil også hjelpe. Å tatovere hudfarge eller hvitt over det svarte vil ikke dekke det, svart vil alltid skinne igjennom igjen etter en stund. Men det skader ikke å gjøre det likevel, det kan hjelpe bittelitt på. Hvor store er disse prikkene da? Som et punktum, eller større?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå