Gå til innhold

Fotsvette

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp!

Jeg har de siste par månedene svettet enormt mye på føttene! 1 time etter at jeg kommer ut av dusjen er føttene min fuktige og klamme. Betyr ingenting om jeg setter meg i sofaen eller er i aktivitet, resultatet er det samme.

Jeg kjenner selv ingen lukt fra føttene, men mannen min gjør.

Hva kan dette være, og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt problemet?

Alle tips og forslag mottas med stor takk! Både kortsiktige løsninger og langsiktige er flott :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bumper denne :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det hjelper å gå uten sokker? Ellers finnes det slike fot-sprayer med mint lunk som jeg tror kan avkjøle litt og fjerne den vonde lukten. Vet de har en slik spray på the bodyshop. Ellers hjelper det å stikke beina ut av vinduet og vifte rundt :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det hjelper å gå uten sokker? Ellers finnes det slike fot-sprayer med mint lunk som jeg tror kan avkjøle litt og fjerne den vonde lukten. Vet de har en slik spray på the bodyshop. Ellers hjelper det å stikke beina ut av vinduet og vifte rundt :fnise:

Mente selvfølgelig mint LUNK

AnonymBruker
Skrevet

Mente selvfølgelig mint LUNK

LUKT!!!

AnonymBruker
Skrevet
Yerka er din gode venn. Kjøpes bl.a. på Cubus.
Skrevet

Yerka er din gode venn. Kjøpes bl.a. på Cubus.

Skulle til å tipse om Yerka selv. Kan brukes på hele kroppen, og fungerer som regel bra. Eventuelt kan du også prøve aluminiumklorid mot svette på apoteket.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Yerka skal testes ut! :jepp: Men det står på den infosiden at den ikke kan brukes sammen med andre deodoranter, betyr det at jeg ikke kan bruke yerka på føttene og min vanlige deo i armhulene? :klo:

TS

Skrevet

Takk for tips! Yerka skal testes ut! :jepp: Men det står på den infosiden at den ikke kan brukes sammen med andre deodoranter, betyr det at jeg ikke kan bruke yerka på føttene og min vanlige deo i armhulene? :klo:

TS

Det går nok helt greit, regner med at de mener at man ikke skal bruke vanlig deo over Yerka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...