AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Hei Mannen min og jeg har lyst til å få oss en kapselmaskin. Jeg drikker ikke kaffe og mannen min drikker stort sett kun kaffe hjemme i helgene og da aldri mer enn et par kopper om dagen. Å kjøpe bønner og kverne vil derfor ikke vre noe for oss. Men når vi sørst skal ha en slik kapselmaskin hadde det vært veldig greit med en som laget varm sjokolade og evt andre varme eller kalde drikker også (så kan jeg få litt glede av den også ) Noen som har noe å anbefale? Har kikket litt på Nescafé Dolce Gusto Piccolo, men det er Nestle som lager disse og egentlig er jeg motstander av å kjøpe produkter fra Nestle...
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 jeg har Dolce Gusto, og den anbefales! Ikke bare lager den varme kaffedrikker, den lager også iskaffe og iste. Bruker kun kaffe trakteren i store middagsbesøk nå, ellers er det Dolce Gusto hver dag for min del 2
Lykkelitenen Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har tassimo og er veldig fornøyd med denne. Stort utvalg på nett, mulighet il å kjøpe mix-pacs for å teste typene, både te, varm sjokolade i ulike varianter og masse god kaffe. Denne har også flere gode drikker til stor kopp, noe jeg vet mange savner utvalg på hos Nespresso. Den er heller ikke så dyr 1
Gjest Nenya82 Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har også tassimo og er veldig fornøyd med den.Drikker heller ikke kaffe,men har funnet flere drikker jeg liker godt. Min favoritt hittil er Chai latte,og sjokoladedrikken fra Freia var heller ikke verst. Nå har jeg nettopp bestilt masse fra nettet som jeg skal prøve,men jeg håper jo at de kommer med enda flere drikker til tassimo
Lykkelise Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har prøvd flere forskjellige, og liker Tassimo best. Mange valg, enkel og bruke og utrolig lett og rengjøre!
mas Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Vi hadde Dolce Gusto, men var ikke fornøyd. De varme drikkene var ikke så veldig varme. Så kjøpte vi Tassimo og er knallfornøyde med den
FantasDick Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har Tassimo T40 og er kjempefornøyd med den! Enkel rengjøring, lager varme drikker ordentlig varme, greit nok utvalg. Minus for design, som ikke er det kuleste. Har prøvd mammas Dolce Gusto i noen dager siden jeg har vært på besøk hos henne, og jeg er egentlig ikke så imponert som jeg trodde jeg skulle bli. Den ser veldig lekker ut, men er tungvindt i og med at den ikke stopper automatisk - man må stoppe den selv når det er nok drikke i koppen. Drikkene blir heller ikke ordentlig varme. Pluss for design og utvalg - som er større enn for Tassimo. Smaken på drikkene er gode, men litt syntetiske, på begge maskinene. 1
Bolla! Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har også tassimo og er kjempefornøyd med denne og anbefaler den absolutt videre
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har en fra lavazza og er strålende fornøyd (det er en lavazza blue). Minuset er at den ikke har mulighet for kalde drikker, me har til gjengjeld steamer.
Meaty Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Jeg har selv Nespresso, er veldig fornøyd med kaffen den lager, men skulle jo ønske at den kunne lage sjokolade og te også. Mamma har Tassimo, og den lager virkelig gode, varme drikker. Den Chai latten er supergod! Det som er negativt med denne maskinen, sett i forhold til Nespresso, er at kapslene er dyre og store. Det er selvfølgelig praktisk med melkekapsler, men mamma har faktisk investert i en steamer fra Nespresso for hun synes melken blir bedre (og billigere) sånn.
Paris2Oslo Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Hei. Kappsler synes jeg egner seg perfekt hvis du skal bruke maskinen hjemme. Jeg har selv en Nespresso maskin som jeg er særdeles fornøyd med. Den dekker alt av behov og du kan få mange forskjellige gode smaker. De har mange flotte maskiner å velge mellom på Egertorget i Oslo. Eventuelt så burde du vurdere en maskin som kverner kaffebønner også. Da kan du sjekke ut denne leverandøren som har en del gode kaffemaskiner
Chien Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Dolce Gusto Circolo :-) den typen der man kan stille inn hvor mye vann etter hva som står på kapslene, slik at man ikke trenger å stoppe vannet selv.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #13 Skrevet 21. april 2014 Hei. Kappsler synes jeg egner seg perfekt hvis du skal bruke maskinen hjemme. Jeg har selv en Nespresso maskin som jeg er særdeles fornøyd med. Den dekker alt av behov og du kan få mange forskjellige gode smaker. De har mange flotte maskiner å velge mellom på Egertorget i Oslo. Eventuelt så burde du vurdere en maskin som kverner kaffebønner også. Da kan du sjekke ut denne leverandøren som har en del gode kaffemaskiner Reklame?? Siden du registrerte deg rett før du bumper opp en to år gammel tråd, med en link til et sted som selger kaffemaskiner.... Anonymous poster hash: 97205...da5 4
Gjest Blomst83 Skrevet 21. april 2014 #14 Skrevet 21. april 2014 Som flere andre anbefaler jeg Tassimo.Hadde en Dolce gusto,men det forsvant fort ut av huset igjen.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #15 Skrevet 21. april 2014 Hva gjør dere med de tomme kapslene? De er jo fremdeles fulle av noe avfall og jeg lurer på om en skal ta det ut og kaste ting hver for seg i plast, rest eller hva? Anonymous poster hash: f1d32...8cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå