AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Noen som har gjort det? Nesen min er brukket to ganger, og etter det har jeg slitt med mye bihulebetennelser og hodeverk. Kan det hende at jeg har skjev neseskillevegg? Den er iallefall bittelitt skjevere på utsiden, men det bryr meg ikke nevneverdig. Kan jeg isåfall få en dekket operasjon? Takk på forhånd
Gjest Badabing Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Henger meg på denne tråden siden jeg lurer på det samme og hvordan folk har gått frem
kråkefjas Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Noen som har gjort det? Nesen min er brukket to ganger, og etter det har jeg slitt med mye bihulebetennelser og hodeverk. Kan det hende at jeg har skjev neseskillevegg? Den er iallefall bittelitt skjevere på utsiden, men det bryr meg ikke nevneverdig. Kan jeg isåfall få en dekket operasjon? Takk på forhånd Jeg hadde skjev nesevegg og den var vel heller ikke direkte pen å se på etter tre brudd. Var ingen problem å få dekket operasjon. Bare gå til legen din og fortell om dine problemer så henvises du til ØNH. KAn være lurt å sjekke ventetider forskjellige steder, for de kan varierer fra et par uker til noen år.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Takk!! Kan jeg velge hvor jeg kan operere? Bor i Stavanger
kråkefjas Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Takk!! Kan jeg velge hvor jeg kan operere? Bor i Stavanger Det er fritt sykehusvalg, ja. frittsykehusvalg.no
Gjest Badabing Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Hvordan er det i etterkant? Er det vondt lenge? Er det i narkose eller lokalbedøvelse?
kråkefjas Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Hvordan er det i etterkant? Er det vondt lenge? Er det i narkose eller lokalbedøvelse? Det er vel noe individuelt og kommer litt an på hvor mye arbeid som må gjøres. Jeg hadde en ganske omfattende operasjon med mye bein, og hadde noe smerter på oppvåkning. Men ikke noe som ketoraxen ikke tok seg av. Paralgin forte et par dager og så var det bra. Narkose og lokal kommer altså også an på hvor mye som skal gjøres. Jeg var i full narkose og ble attpåtil innlagt i tre dager pga komplikasjoner. Som oftest er det ut og inn samme dag. Endret 21. mai 2012 av kråkefjas
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå