Nuttapia Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #1561 Del Skrevet 13. januar 2013 Det er godt de passer på deg med tanke på blodtrykk og slikt! Spennende at du begynner å føle at magen synker og at ting kan skje når som helst!! Deilig med ny sveis da! Sikkert veldig lurt å gå til frisør noen uker før termin, så trenger man ikke tenke på det på en god stund. Ja, føler meg veldig godt ivaretatt Legetime til tirsdag allerede, så jeg føler meg trygg. Formen er fin, er kun innmari trøtt idag. Ja, eneste som er litt creepy nå, er den ekle kløen i huden på magen IKKEno ålreit.. Det var rett og slett en herlighet å sitte hos frisøren, skravle og drikke kaffe og bare kjenne at det tunge, slitte håret ble slicet av Only me-time Håret ble noe kortere enn jeg hadde tenkt egentlig, men det er nå sunt og godt, det kjenner jeg! Hun fant 2 grå hår, da Men i og med at min mamma ble grå da hun var 18, og min lillesøster begynner å bli endel grå allerede, så er det ingen overraskelse. Vi har vært igjennom noen livserfaringer, for å si det slik, og sånt tar jo håret farge av.. Jeg vasker håret 2 ganger i uka, og kurer håret med Joico hver gang. Utrolig godt fornøyd med den kuren, altså!! Anbefales på det sterkeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 13. januar 2013 #1562 Del Skrevet 13. januar 2013 Deilig med pleie. Sa til samboer igår at jeg har aldri fått gavekort på hudpleie ol, håper han tok hintet. Det jeg har mest lyst til for tiden er at noen kan nappe bryna mine av alle ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #1563 Del Skrevet 13. januar 2013 Deilig med pleie. Sa til samboer igår at jeg har aldri fått gavekort på hudpleie ol, håper han tok hintet. Det jeg har mest lyst til for tiden er at noen kan nappe bryna mine av alle ting. Jupp!! Det hintet ga jeg også til sambo for noen dager siden Jeg har bursdag snart og ønsker meg mye rart, så får jo se hva som dukker opp Bryna, ja! Jeg tenkte jeg skulle spare, farge og nappe Jeg har så lyse ansiktshår, så jeg bruker eyeliner til å farge forsiktig på øyenbryna hver dag. Men hadde vært kult å farge de ordentlig for å se hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #1564 Del Skrevet 13. januar 2013 Ei venninne med termin 1.feb, slik som jeg, fødte idag en nydelig og stoooor gutt En liten update på fødselstippinga mi: 14.jan: Nuttavenninne 15.jan: FrøkenStrøken 16.jan: VeoVeo 17.jan: Nuttamamsen 20.jan: My84 25.jan: Angel-A 26.jan: Penny 27.jan: Nuttasøster, Nuttasambo, marielle171 28.jan: Nuttasvoger 29.jan: Miraaa 30.jan: Frøken Vims, tr.heimspia83 31.jan: tr.heimspia83 ------------------------------------------------- 1.feb: Maiava88 2.feb: asanti 3.feb: ^^Belle^^, Kakaoen 4.feb: Mala, Nuttanevø (2 år ) 6.feb: Lollipop 7.feb: Lilywhite, marielle171 God natt til alle der ute Hilser fra lille rullekaka i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 13. januar 2013 #1565 Del Skrevet 13. januar 2013 Jupp!! Det hintet ga jeg også til sambo for noen dager siden Jeg har bursdag snart og ønsker meg mye rart, så får jo se hva som dukker opp Bryna, ja! Jeg tenkte jeg skulle spare, farge og nappe Jeg har så lyse ansiktshår, så jeg bruker eyeliner til å farge forsiktig på øyenbryna hver dag. Men hadde vært kult å farge de ordentlig for å se hvordan det blir! Skal krysse fingene mine for at han tok hintet slik at du får det til bursdagen din. Er virkelig deilig med slik kos nå. Jeg har jo gjort mange gravidebehandlinger når jeg jobba som hudterapeut og de blir så glade. Er noe av de koseligste behandlingene. Jeg brukte alltid gjøre nøyaktig det de ønsket selv under behandlingen. Slike småting som ikke alltid er inkludert er viktig å tilby til gravide, de blir så takknemlige og nå skjønner jeg hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #1566 Del Skrevet 13. januar 2013 Skal krysse fingene mine for at han tok hintet slik at du får det til bursdagen din. Er virkelig deilig med slik kos nå. Jeg har jo gjort mange gravidebehandlinger når jeg jobba som hudterapeut og de blir så glade. Er noe av de koseligste behandlingene. Jeg brukte alltid gjøre nøyaktig det de ønsket selv under behandlingen. Slike småting som ikke alltid er inkludert er viktig å tilby til gravide, de blir så takknemlige og nå skjønner jeg hvorfor. Åh, blir helt rørt, jeg!! Ja, jeg skal ikke glemme hvordan der er å gå gravid, og jeg skal ta hensyn og ekstra pleie!! Tenk for en fantastisk jobb vi gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 13. januar 2013 #1567 Del Skrevet 13. januar 2013 Oh my. Har jeg ikke tippa jeg tipper 24 januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1568 Del Skrevet 14. januar 2013 Oh my. Har jeg ikke tippa jeg tipper 24 januar Hihi, så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1569 Del Skrevet 14. januar 2013 Tjuvleser på babyverden angående fullgåtte 38 uker. Tassen er 3200 gram Når man ligger på ryggen, så ligger babyen på de store blodårene i ryggen. Ikke rart at det er mest ålreit å ligge på siden! Åh, vil så gjerne at han kommer denne uka Utålmodig, men er ikke heeeelt lei enda.. Så da blir han der, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 14. januar 2013 #1570 Del Skrevet 14. januar 2013 Det er så spennende å lese i boka di om dagen altså! Nå kan det jo skje noe når som helst!! Tenk, 3200 gram! Som Mafalda skrev i boka mi; "nesten voksen jo!" Ha en fin-fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1571 Del Skrevet 14. januar 2013 Det er så spennende å lese i boka di om dagen altså! Nå kan det jo skje noe når som helst!! Tenk, 3200 gram! Som Mafalda skrev i boka mi; "nesten voksen jo!" Ha en fin-fin mandag! Hihi Ja, nesten voksen Mangler bare 80 kg til, så er han der Jepp, nå kan det skje når som helst! Helst nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 14. januar 2013 #1572 Del Skrevet 14. januar 2013 Ja nå skal Tassen bare komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1573 Del Skrevet 14. januar 2013 Ja nå skal Tassen bare komme! Jaaa!! Har nettopp dyttet i meg en stor mengde havregrøt med MASSSSSSE kanel -------- Magen er bare baby.. Synes ikke magen er så stor lenger, den ligger kun slik tassen ligger.. Det er jo tassen som er stor!! Lurer på om jeg skal kjøpe hvitvask, for strekkmerkene klør sånn.. Æsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 14. januar 2013 #1574 Del Skrevet 14. januar 2013 I morgen er 15 januar., og mitt hete tips.. lurer på hva spennende som skjer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 14. januar 2013 #1575 Del Skrevet 14. januar 2013 Venninne av meg spiste fiskeboller i hvitsaus med masse karri, om det hjalp er jo ikke godt å si, men fødsel ble det. Det var to uker før termin og hennes første. Hjelper hvitvask mot det? Jeg har ikke fått noe strekkmerker på magen, men det klør ganske innimellom øverst på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1576 Del Skrevet 14. januar 2013 I morgen er 15 januar., og mitt hete tips.. lurer på hva spennende som skjer da? Da setter det kanskje igang idag, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1577 Del Skrevet 14. januar 2013 Venninne av meg spiste fiskeboller i hvitsaus med masse karri, om det hjalp er jo ikke godt å si, men fødsel ble det. Det var to uker før termin og hennes første. Hjelper hvitvask mot det? Jeg har ikke fått noe strekkmerker på magen, men det klør ganske innimellom øverst på magen. Oi, kanskje jeg skal kjøre på med masse karri i fiskesuppa idag, da!! Det er jo så godt også Jeg har surfet litt på nettet ang kløe på strekkmerker, og hvitvasken dukket opp igjen flere ganger.. Men annet som hjelper er jo selvfølgelig å gå med bar mage, smøre på oljer og fete kremer - ikke ha på stram genser (som jeg har nå ) Ser på reklame (I rest my case) at Nivea kommer med en krem nå som går litt dypere i hudlagene enn andre kremer. Kanskje denne hadde vært verdt å prøve? Litt sent for min del nå, men for andre iallfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 14. januar 2013 #1578 Del Skrevet 14. januar 2013 Oi, kanskje jeg skal kjøre på med masse karri i fiskesuppa idag, da!! Det er jo så godt også Jeg har surfet litt på nettet ang kløe på strekkmerker, og hvitvasken dukket opp igjen flere ganger.. Men annet som hjelper er jo selvfølgelig å gå med bar mage, smøre på oljer og fete kremer - ikke ha på stram genser (som jeg har nå ) Ser på reklame (I rest my case) at Nivea kommer med en krem nå som går litt dypere i hudlagene enn andre kremer. Kanskje denne hadde vært verdt å prøve? Litt sent for min del nå, men for andre iallfall!! Kanksje derfor jeg går med barmage konstant hjemme. Nivea har neppe noe som går dypt nok ned. Billigmerker vil alltid inneholde mye fyllstoffer og fyfystoffer som demper effekten av de få gode dem putter i og/eller at det ikke gir noe effekt i det hele tatt. Jeg kjøpte en helt ren olje som jeg smører på, men er ikke så flink. Blir som kokken som bare lager taco og grandis til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1579 Del Skrevet 14. januar 2013 Kanksje derfor jeg går med barmage konstant hjemme. Nivea har neppe noe som går dypt nok ned. Billigmerker vil alltid inneholde mye fyllstoffer og fyfystoffer som demper effekten av de få gode dem putter i og/eller at det ikke gir noe effekt i det hele tatt. Jeg kjøpte en helt ren olje som jeg smører på, men er ikke så flink. Blir som kokken som bare lager taco og grandis til middag. Hehe Jeg leste jo at du er/har jobbet som hudpleier Jeg har brukt div oljer, og nå bruker jeg mest Epoch´s Baobab Bodybutter. Den er veldig god og hjelper litt mor kløen.. Min mamma bestiller fra et eller annet sted. Dyre greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 14. januar 2013 #1580 Del Skrevet 14. januar 2013 Bare 2 dager igjen nå hvis jeg har tippet riktig!! Håper det ordner seg med blodtrykket ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå