tr.heimspia83 Skrevet 22. desember 2012 #1341 Del Skrevet 22. desember 2012 Stor mage = god plass til minstemann eller en stor gutt i magen Jeg hadde ei på svømmetimene som hadde STOOOOOR mage! Hun var lita og slank, men så ut som tvillinger i magen Ingen strekkmerker og en vakker, men gigantisk mage! Gutten kom ut på 3400 gram, og normal størrelse Fryktelig individuelt de magene altså! Vakker er du ! Og jeg har sett et aldeles nydelig bilde av deg på fb, så ja, vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #1342 Del Skrevet 23. desember 2012 Stor mage er bare fint! Du er knallskjønn! Goood jul! Tusen takk, Lollipop God jul til deg og alle dine 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #1343 Del Skrevet 23. desember 2012 Stor mage = god plass til minstemann eller en stor gutt i magen Jeg hadde ei på svømmetimene som hadde STOOOOOR mage! Hun var lita og slank, men så ut som tvillinger i magen Ingen strekkmerker og en vakker, men gigantisk mage! Gutten kom ut på 3400 gram, og normal størrelse Fryktelig individuelt de magene altså! Vakker er du ! Og jeg har sett et aldeles nydelig bilde av deg på fb, så ja, vakker Ja, føler at det er masse mer baby enn mage her Så tassen er en stor gutt, tror jeg. Får håpe han ikke drøyer voldsomt over tiden! Og her samler skrekkmerkene seg Tusen takk, søta DU er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 23. desember 2012 #1344 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg har også stor mage, ligger helt øverst i normalområdet på sf-kurven. Men jeg har ikke lagt på meg så mye utover magen, og da er det jo ingen ting å klage på. Ut fra bildene dine ser det ut som vi har ganske like mager. Perfekte store mager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 23. desember 2012 #1345 Del Skrevet 23. desember 2012 Stikker kjapt innom for å ønske deg og dine en fantastisk julefeiring!! <3 God jul, fine deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 23. desember 2012 #1346 Del Skrevet 23. desember 2012 God jul nutta Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #1347 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg har også stor mage, ligger helt øverst i normalområdet på sf-kurven. Men jeg har ikke lagt på meg så mye utover magen, og da er det jo ingen ting å klage på. Ut fra bildene dine ser det ut som vi har ganske like mager. Perfekte store mager Jeg har hatt en følelse av at vi har lik progresjon Har lagt på meg littegrann over hele, men det synes bedre nå som vannet kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #1348 Del Skrevet 23. desember 2012 Stikker kjapt innom for å ønske deg og dine en fantastisk julefeiring!! <3 God jul, fine deg!! God jul til deg og dine også, VeoVeo!! Håper du får det strålende og koser deg max! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #1349 Del Skrevet 23. desember 2012 God jul nutta Håper du får en fin dag God jul til deg også, Cathrine! Kos deg med spire og rolige dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 23. desember 2012 #1350 Del Skrevet 23. desember 2012 Skulle innom en tur for å ønske deg god jul nuttapia:) håper dere skal kose dere masse:) stoor juleklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #1351 Del Skrevet 23. desember 2012 Skulle innom en tur for å ønske deg god jul nuttapia:) håper dere skal kose dere masse:) stoor juleklem! Tusen takk, og god jul til deg også, Marielle! Vi skal kose oss veldig Det samme ønsker jeg at dere gjør også! Kose dere med David Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 24. desember 2012 #1352 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul Nuttapia! Håper dere får en herlig juletid sammen, og at brikkene faller på plass for forholdet deres videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #1353 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul Nuttapia! Håper dere får en herlig juletid sammen, og at brikkene faller på plass for forholdet deres videre Åh, fineste du! Det håper vi også Vi koser oss nå iallfall, med liten nevø på 3 måneder. Sambo er helt forelsket og han tar veldig godt vare på meg. Jeg håper dere også fortsetter i den gode tralten. Misunner dere julestemningen på låven hos dere! Håper dere koser dere masse og at lille E synes det er spennende med alle de vakre fargene og lysene. God jul til dere alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. desember 2012 #1354 Del Skrevet 24. desember 2012 Riktig god jul, Nuttapia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. desember 2012 #1355 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul til dere Nuttapia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #1356 Del Skrevet 24. desember 2012 Riktig god jul, Nuttapia! God jul, Lilywhite! Håper dere får en herlig feiring! God jul til dere Nuttapia! God jul, Asanti!! Kos deg med magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. desember 2012 #1357 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul kjære nuttapia Kos deg med kjæresten og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #1358 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul kjære nuttapia Kos deg med kjæresten og magen Tusen takk! I like så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. desember 2012 Forfatter #1359 Del Skrevet 25. desember 2012 Julaften var koselig. Tre nøtter til Askepott, deilig frokost. Deretter grøt rundt kl 15.00 (svigermaor vant marsipangrisen), så dusjing og ordning og finstasen på. Deilig julemiddag så sent som kl 20.00. Deretter gaveåpning frem til kl 01.00 i natt Det var helt sykt mye gaver.. Lille nevø tok jo fullstendig kaka, og til og med vår lille tass fikk noen gaver; klær og leker. Og ikke minst: Stokke-stol og baby-sete!! Lurer på å kjøpe newborn-sete også, men mulig vi kan låne etter lillenevø Jeg fikk Herkules kjøkkenmaskin av kjæresten, jeg Så nå blir det rundstykkebaking til den store gullmedaljen!! Avsluttet kvelden med å være ekstremt trøtt og tung. Det er såååå varmt her i huset, så kroppen ser jo ut som en eneste tømmerstokk! Stille 1.juledag. Våknet til en meget aktiv hikketass kl 07.00. I rommet ved siden av hørte jeg svogeren min synge for lille nevø på 3 mnd. Jeg var sulten, så nå har vi skravla en halvtimes tid. Tilbake i seng og skal sove litt til. Håper å kunne se Polarekspressen sammen med svigerinna mi før sambo og jeg reiser hjem. Vil hjem til kattepus og vante former. Kjenner godt at jeg er mer hjemmekjær nå, og sambo er helt enig med meg om å reise idag. Vi skal i middag imorgen hos min bestemor, og fredag reiser vi til min far og blir der til 1.nyttårsdag sammen med søster med samboer og lille nevøen min. Deilig ferie-jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. desember 2012 Forfatter #1360 Del Skrevet 25. desember 2012 35 uker!!!! Oioioi, som tiden flyyyr! Bebissen min er 42,5cm og veien 2,5kg! Nå er det virkelig spennende lesning på Babyverden. Den lille legger på seg 200gram i uka nå, den bruker navelstrengen som leke, og han hører og er med på alt. Tassen var veldig tilstede under pakke-åpningen igår, samt at han reagerte på alle stemmene rundt middagsbordet. Jeg tror og håper at dette blir en sosial krabat Formen er trøtt og sliten. Jeg sover mye mer, og bør sove litt på dagen hver dag nå, kjenner jeg, for å holde ut litt på kveldstid. Det står at jeg bør behandles som ei prinsesse, og det gjør jeg Jeg har en veldig forståelsesfull og kjærlig kjæreste om dagen. MEN - det blir litt mye med svigerfamilien. Det er så mye dulling og spørring om det går bra hele tiden Så vi reiser hjem ganske snart. Jeg er klar for å være litt alene i hodet. 35 uker!! Jeg SKJØNNER ikke hvorfor alle bilder jeg både tar og redigerer, blir for store Spørs om jeg får lagt ut noe bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå