Rhiannon Skrevet 30. november 2012 #1121 Del Skrevet 30. november 2012 Kjipt med så mye vonde kynnere da! Sender deg noen av mine i stedet - tunge, men ikke vonde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 1. desember 2012 #1122 Del Skrevet 1. desember 2012 Det høres ikke noe bra ut med sånne vonde kynnere! Litt kjedelig hvis du har slike de neste 10 ukene:S det er jo fortsatt en stund igjen til termin. Godt å høre (lese:P) at det gikk bra hos jordmora:) gutten din er en skikkelig turner virker det som:P Har dere funnet på navn? Kan hende jeg har spurt før, men jeg husker ikke:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #1123 Del Skrevet 2. desember 2012 Takk for alle hilsner, jenter! Dere er skjønne!! Heldigvis (bank i bordet) kun den ene som har vært vond. Ikke hatt noe tilsvarende etterpå, takk og lov! Tar gjerne imot kynnere, men ikke vonde Godt å kjenne at kroppen virker til dere alle! ----////---- Jepp, vi har tenkt på flere navn Men vi får se hva slags navn den lille tassen kan passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #1124 Del Skrevet 2. desember 2012 Har laget egen tråd på denne, men legger den inn her også: Idag har jeg vært på do kl 05:30 og 09:30. Etter begge ganger har det lekket blank væske ut av meg når jeg skulle legge meg ned i senga igjen. Nok til at jeg måtte tørke meg nedentil ganske mye begge ganger. ..burde jeg ringe føden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. desember 2012 #1125 Del Skrevet 2. desember 2012 Har laget egen tråd på denne, men legger den inn her også: Idag har jeg vært på do kl 05:30 og 09:30. Etter begge ganger har det lekket blank væske ut av meg når jeg skulle legge meg ned i senga igjen. Nok til at jeg måtte tørke meg nedentil ganske mye begge ganger. ..burde jeg ringe føden? Har ikke noe særlig peilig, men kanskje det, for å bli sjekka? Er det fostervann, så kan det jo bli ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. desember 2012 #1126 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg kan dessverre ikke så mye om det, men er du bekymret så er det vel best å ta kontakt uansett for å få roe deg ned. Det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 2. desember 2012 #1127 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg har lest en plass at utfloden kan bli veldig tyntflytende i svangerskapet, så det er sikkert det? Men det du kan gjøre er å få litt av den væsken i en kopp og ringe til føden eller jordmor. Kanskje de vil at du kommer innom en tur og der kan de teste om det er utflod eller fostervann:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #1128 Del Skrevet 2. desember 2012 Jupp Marielle, det stemmer Vi fikk komme ned med en gang. Var kun utflod, ikkeno fostervann, og det er jeg utrolig takknemlig for!! Jeg vil ha tassen inni der iallfall en mnd til+at jeg har forestilling idag haha.. Hadde det vært fostervann, så hadde jeg blitt lagt inn! Litt for tidlig enda, ja.. Glad jeg er hjemme igjen, og at sykehuset kun er 12 min unna. Sambo og jeg pakket fødebag sammen, og han var veldig rolig og flink Nå er bagen pakket, så da tror jeg den skal forbli pakket, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 2. desember 2012 #1129 Del Skrevet 2. desember 2012 Fikk en ekkel følelse når jeg leste det første innlegget ditt, men så jo at det var helt greit Takk lov! Kos deg på forestillinga di! Så skal jeg (endelig) komme meg ut på låven å ordne smått til jul. Lenge leve babycall med lang rekkevidde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 2. desember 2012 #1130 Del Skrevet 2. desember 2012 Har også hatt en del tyntflytende utflod i det siste. Nesten som jeg tror av og til at jeg tisser på meg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. desember 2012 #1131 Del Skrevet 2. desember 2012 Så bra at alt er som det skal, ble litt nervøs for deg en stund her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #1132 Del Skrevet 2. desember 2012 Dere er fine! Ja, glad det ikke var noe Jordmor syntes det var bra at vi ringte og kom ned, hun har sikkert vært borti slike tilfeller før, med begge utfall. Vi fikk høre på hjertelyden til veslegutt, og alt var fint. "Så får vi håpe at han snur seg med hodet ned snart." sa hun. Jau, håper ikke hun mente at det IKKE så slik ut Han har ligget på tvers i tre uker nå. Forestilling gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 2. desember 2012 #1133 Del Skrevet 2. desember 2012 Tynn utflod hørtes kjent ut ja... Så bra at dere har lav terskel for å ringe føden! Bedre å mase på dem en gang for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #1134 Del Skrevet 2. desember 2012 Tynn utflod hørtes kjent ut ja... Så bra at dere har lav terskel for å ringe føden! Bedre å mase på dem en gang for mye Akkurat det jeg tenker også Jeg var ganske sikker på at det var utflod, men tanken på at den kunne være fostervann, slapp ikke taket. Dersom det hadde vært det, og jeg hadde droppet å kontakte føden, kunne det jo endt med infeksjon og fysjamei.. Dét ække noe vits!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 3. desember 2012 #1135 Del Skrevet 3. desember 2012 Uff, opplevde det samme selv rundt samme tid som deg! Men jordmor forsikra meg om at det var helt vanlig å få sånn tyntflytende utflod Nå har det blitt tykkere igjen, faktisk Det med at lillemann ligger i tverrleie; det er håp iallefall! Snuppa til svigerinna mi lå i tverrleie helt siden ordinær UL (helt sikkert før den tid også) og hun snudde seg i uke 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 3. desember 2012 #1136 Del Skrevet 3. desember 2012 Så bra at alt var i orden Nutta!! Jeg har ganske mye tyntflytende utflod selv, og var redd for lekkasje av fostervann jeg også. Men heldigvis er det bare ubehagelig og ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 3. desember 2012 #1137 Del Skrevet 3. desember 2012 Så bra at det bare var snakk om utflod og ikke noe skumlere! Er plaget med utflod selv om dagen, ikke spesielt delikat Han kommer sikkert til å snu seg snart vet du! Har hørt om mange som er mye lenger på vei enn deg før knøttet snur seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 3. desember 2012 #1138 Del Skrevet 3. desember 2012 bra det ikke var fostervann:) I dag tidlig sa samboeren min at det var noe 'flytende' som kom ut av ho også.. så da fortalte jeg om deg og at det ikke var fostervann men utflod hos deg.. Vi har time hos jordmor den 6. så da skal vi spørre:) men det er sikkert ikke fostervann. Ha en fin dag og en til deg og lillegull:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #1139 Del Skrevet 3. desember 2012 Uff, opplevde det samme selv rundt samme tid som deg! Men jordmor forsikra meg om at det var helt vanlig å få sånn tyntflytende utflod Nå har det blitt tykkere igjen, faktisk Det med at lillemann ligger i tverrleie; det er håp iallefall! Snuppa til svigerinna mi lå i tverrleie helt siden ordinær UL (helt sikkert før den tid også) og hun snudde seg i uke 37 Så bra at alt var i orden Nutta!! Jeg har ganske mye tyntflytende utflod selv, og var redd for lekkasje av fostervann jeg også. Men heldigvis er det bare ubehagelig og ikke farlig. Så bra at det bare var snakk om utflod og ikke noe skumlere! Er plaget med utflod selv om dagen, ikke spesielt delikat Han kommer sikkert til å snu seg snart vet du! Har hørt om mange som er mye lenger på vei enn deg før knøttet snur seg Ja, er veldig glad for at testen på fostervann ikke slo ut!! Det er så rart, for det kom idag tidlig også, etter at jeg var på toalettet. Jeg reiste meg opp, også snøt jeg meg. Da rant det nedover lårene mine.. Helt blankt. Men ellers har jeg den vanlig, tykkere utfloden. Har brukt truseinnlegg hver eneste dag siden 1.trim. Sorry detaljene. Jupp, idag da jeg ordnet meg og han sov i magen, så dyttet jeg faktisk litt på ham slik at hodet kom lenger ned. Men han har nå funnet veien opp igjen Ja, vet at det kan være litt tidlig for at han snur seg og hodet fester seg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #1140 Del Skrevet 3. desember 2012 bra det ikke var fostervann:) I dag tidlig sa samboeren min at det var noe 'flytende' som kom ut av ho også.. så da fortalte jeg om deg og at det ikke var fostervann men utflod hos deg.. Vi har time hos jordmor den 6. så da skal vi spørre:) men det er sikkert ikke fostervann. Ha en fin dag og en til deg og lillegull:) Dersom H er usikker, så ta en tur til sykehuset likevel. Hun er jo såpass langt på vei også. En annen ting: dersom det lukter salt-aktig, så kan det være fostervann.. Tusen takk, Marielle, og samme til dere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå