Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Mørketiden er snart her for fult, nå er det mørkt allerede. Merker at det er litt annerledes nå som man er hormonell itillegg.

Håper det ordner seg for deg. :)

Ønsker å tilgang til bloggen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det vanlig å ha så mye kynnere som jeg har nå, egentlig? :klo:

Magen er veldig ofte stram, og kynnerne kan komme i lang rekke omgangen, også gir det seg. Gjør ikke vondt, men jeg blir jo veldig sliten. Dette er sikkert helt vanlig :ler: Bare en ny tilstand å bli vant til :Nikke: Har blitt sånn de siste 2 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er lagt inn :klemmer:

Takk :) Når det gjelder kynnere så har jeg egentlig ikke peiling, men synes å ha hørt at det er relativt vanlig... Sikkert mange her inne som kan svare bedre på det enn meg ;) God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du sendt meg en link til bloggen din på PM forresten? :sjenert: Trodde jeg skjønte systemet med bloggene her inne, men finner ikke bloggen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du sendt meg en link til bloggen din på PM forresten? :sjenert: Trodde jeg skjønte systemet med bloggene her inne, men finner ikke bloggen din..

Har sendt :)

Ja, det er nok helt vanlig at de øker litt i kraft etterhvert som ukene går. Fikk en små-vond en her nå, og jeg fikk menssmerter samtidig..

Det er jo ikke annet enn spennende, så lenge jeg får sove om natta :Nikke::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du sende link til meg også på pm? Jeg er somregel bare på mobilen når jeg er hjemme, å da finner jeg det ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sende link til meg også på pm? Jeg er somregel bare på mobilen når jeg er hjemme, å da finner jeg det ikke :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig leit å lese at det er noen knuter med gubben igjen Nuttapia :hug:

Jeg vil gjerne se/lese bloggen din om du synes det er greit?

Jeg har vært igjennom en ganske tung stund og depresjon for noen år tilbake selv, så du må bare si ifra om du vil ha noen å prate med om det :)

Ellers regner jeg med at formen er fin?

Foruten kynnerne som kommer snikende og sikkert gjør deg forvirret og håpefull samtidig ;) haha!

Kjenner SÅ godt til de siste ukene du har nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig leit å lese at det er noen knuter med gubben igjen Nuttapia :hug:

Jeg vil gjerne se/lese bloggen din om du synes det er greit?

Jeg har vært igjennom en ganske tung stund og depresjon for noen år tilbake selv, så du må bare si ifra om du vil ha noen å prate med om det :)

Ellers regner jeg med at formen er fin?

Foruten kynnerne som kommer snikende og sikkert gjør deg forvirret og håpefull samtidig ;) haha!

Kjenner SÅ godt til de siste ukene du har nå :fnise:

Ja, søren altså.. At ikke ting for en gangs skyld kan være rolig og fint i livet. Det synes jeg faktisk at jeg fortjener nå. :(

Jeg tar gjerne imot gode råd. Du er lagt inn på lista, veitu!

Formen er fin. Jeg går bratte bakker uten noe problem, men magen gjør vondt på kveldstid, altså. Strammer seg veldig veldig mye. Kanskje jeg må trekke meg fra jobb tidligere enn jeg tror. Usj! Men ellers synes jeg at jeg er utrolig heldig med formen! Snart er det ferie og jeg kan slappe av! Misunner den lille i magen som bare ligger og koser seg. Drittunge! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, søren altså.. At ikke ting for en gangs skyld kan være rolig og fint i livet. Det synes jeg faktisk at jeg fortjener nå. :(

Jeg tar gjerne imot gode råd. Du er lagt inn på lista, veitu!

Formen er fin. Jeg går bratte bakker uten noe problem, men magen gjør vondt på kveldstid, altså. Strammer seg veldig veldig mye. Kanskje jeg må trekke meg fra jobb tidligere enn jeg tror. Usj! Men ellers synes jeg at jeg er utrolig heldig med formen! Snart er det ferie og jeg kan slappe av! Misunner den lille i magen som bare ligger og koser seg. Drittunge! :ler:

Haha!

Ja de har det godt de små. Ligge godt og varmt å bare bli vugget på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du sende meg en link også? :)

Håper du får en fin helg, Nuttapia :klemmer:

Har sendt :Nikke:

God helg til deg også, søteste Mala! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg også få se i bloggen din? Har ikke vært den mest aktive her inne, men følger med dere altså :hug:

Fine du, Lizzie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at ikke alt er på topp med samboeren din... :hug: Ekstra tøft når man venter en liten en, og behovet for trygghet er enda større enn normalt. Jeg vil gjerne følge deg på bloggen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at ikke alt er på topp med samboeren din... :hug: Ekstra tøft når man venter en liten en, og behovet for trygghet er enda større enn normalt. Jeg vil gjerne følge deg på bloggen din

Forreste, send gjerne en link og, klarte ikke å finne den... Hvis jeg får lov å følge bloggen din, da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forreste, send gjerne en link og, klarte ikke å finne den... Hvis jeg får lov å følge bloggen din, da:-)

Samme her, finner den ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...