CathrineMic Skrevet 11. oktober 2012 #681 Del Skrevet 11. oktober 2012 Oh My... Se på den magen da Nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #682 Del Skrevet 11. oktober 2012 Oh My... Se på den magen da Nydelig!!! Tusen takk, Cathrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2012 #683 Del Skrevet 11. oktober 2012 Superfin mage! Men nå begynner jeg å ta deg igjen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #684 Del Skrevet 11. oktober 2012 Superfin mage! Men nå begynner jeg å ta deg igjen tror jeg. Takk, og i like så, Belle! Stunning Det synes at du er et par uker foran meg, ja Det er koselig, det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #685 Del Skrevet 11. oktober 2012 Syte litt - IGJEN.. Jeg blir jo søren ikke bedre! Denne forkjølelsen har visst forplanta seg i hver ENESTE celle i kroppen.. Har mange nye elever idag, og det er LITT dritt å måtte sende en vikar for å ta de imot på første time Først skal jeg til svangerskapskontroll hos legen om en times tid. Skal høre hva legen sier, og hvordan jeg føler meg etter å ha gått til bussen og slikt. Hodepinen er kun 10 hoftevrikk unna, kjenner jeg. MEN - på tide at forkjølelsen kom! Og det er nå bare sunt for kroppen, har jeg lært Tassen har forholdt seg rolig hittil iallfall. Han ble plutselig apekatt igår kveld. Dreiv og styra med ett eller annet under navelen. Sambo måtte bare le Tror lille tassen vår er en liten luring, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. oktober 2012 #686 Del Skrevet 11. oktober 2012 Vil bare ønske deg en fin torsdag og masse god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. oktober 2012 #687 Del Skrevet 11. oktober 2012 God bedring, spis masse appelsin, gjør godt for immunforsvaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #688 Del Skrevet 11. oktober 2012 Vil bare ønske deg en fin torsdag og masse god bedring God bedring, spis masse appelsin, gjør godt for immunforsvaret Tusen takk, jenter Har tygget ekstra c-vitaminer i flere dager nå + at jeg drikker nesten en halv liter appelsinjuice hver morgen. Legen bare smilte og var glad isted, fordi når jeg er syk, så dannes det antistoffer, og det har babyen supergodt av. Og da smilte jeg litt også Jeg har ikke vondt av å være syk overhodet, er bare det at jeg har så lite jobb nå, at det er helt for j.. å gå glipp av de få jobbdagene jeg har Men jeg har skaffet meg vikar idag, så da ordner det seg for elevenes del, iallfall Foreldrepenger-summen på min side kommer til å være så lav, at NAV kommer til å feire med kake Jeg har hvite blodlegemer i urinen, jeg.. En begynnende UVI kanskje.. Så nå er urinen sendt på dyrkning. Så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 11. oktober 2012 #689 Del Skrevet 11. oktober 2012 Huff, megaslitsomt med forkjølelse! Men fint at det er bra for babyens immunforsvar, det har jeg ikke tenkt over! Håper du ikke har UVI, men tror de har veldig lav terskel for å sende prøvene til dyrkning. Gooood bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #690 Del Skrevet 11. oktober 2012 Huff, megaslitsomt med forkjølelse! Men fint at det er bra for babyens immunforsvar, det har jeg ikke tenkt over! Håper du ikke har UVI, men tror de har veldig lav terskel for å sende prøvene til dyrkning. Gooood bedring!!! Takk, søtnos Tassen min skal bli stor og sterk! Ja, bedre at de ser med kritiske øyne på ting, enn at de overser helsa! Legen min er superduper Men neste runde blir hos jordmor, siden det er kun som 1.gansfødende at man kan gå gratis til jordmor. Så jeg kommer nok til å gjøre det fra nå av, for å ha gjort det, lissom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. oktober 2012 #691 Del Skrevet 11. oktober 2012 Godt å vite at babyen ikke har vondt av at du er forkjøla da! Håper du ikke har UVI da! Man må vel merke det på kroppen om man har det eller går det an å ha det uten at man merker noe? Er det bare som 1.gangsgravid man får gratis kontroll hos jordmor?! Det visste jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #692 Del Skrevet 11. oktober 2012 Godt å vite at babyen ikke har vondt av at du er forkjøla da! Håper du ikke har UVI da! Man må vel merke det på kroppen om man har det eller går det an å ha det uten at man merker noe? Er det bare som 1.gangsgravid man får gratis kontroll hos jordmor?! Det visste jeg ikke! Det kan vel vises på urinen om det er starten av en uvi, kanskje.. Vet ikke heltm jeg. Jeg har iallfall ikke vondt når jeg er på do, iallfall! Legen min sa det iallfall, at man får det tilbudet som 1.gangsgravid. Men kanskje det er kommunalt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 11. oktober 2012 #693 Del Skrevet 11. oktober 2012 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #694 Del Skrevet 11. oktober 2012 God bedring Takk, søtis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. oktober 2012 #695 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det kan vel vises på urinen om det er starten av en uvi, kanskje.. Vet ikke heltm jeg. Jeg har iallfall ikke vondt når jeg er på do, iallfall! Legen min sa det iallfall, at man får det tilbudet som 1.gangsgravid. Men kanskje det er kommunalt..? Må jo være et godt tegn at du ikke har vondt eller ubehag da! Hmm, kan hende du har rett, har bare aldri hørt det før. Blir formen noe bedre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #696 Del Skrevet 11. oktober 2012 Må jo være et godt tegn at du ikke har vondt eller ubehag da! Hmm, kan hende du har rett, har bare aldri hørt det før. Blir formen noe bedre eller? Ja, krysser fingrene for at det ikke er uvi. Har hatt akutt uvi en gang.. Da ringte jeg til mamma og hylgråt. Bodde alene den gangen, så måtte bestille taxi. Ei venninne satt med meg i 3 timer på Oslo legevakt... Jeg tisset blod, og det er ganske enkelt det vondeste jeg har opplevd.. GRØSS!! SÅ - håper det oppdages tidlig hvis det er noe som er på ferde. Symptomer på det (hos meg iallfall) er lette menssmerter og trykkende følelse nedentil. Vil ikke det en gang til, og unner INGEN andre det. AU! Ellers så er jeg blitt litt tettere i halsen, faktisk... Rare, teite greier. Føler meg ikke bedre, men håper natten gjør underverker!! Sove lenge imorgen til Mala søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. oktober 2012 #697 Del Skrevet 12. oktober 2012 Uvi unner jeg ingen. Det er grusom. Var en periode for 2 år siden trur jeg det var jeg fikk det ut av det blå. Første gangen gjekk jeg for lenge med det, så jeg fikk diare av det Bare kort tid etterpå, så fikk jeg det igjen, det var rundt juletider. Plutselig begynte jeg også å tisse blod (på julaften) Da måtte jeg til legen med en gang, for det kan visst være farlig. Men, jeg ønsker deg kjempemasse god bedring Prøv bringebærkapsler, (mener på at det var det det hette), det skal visst hjelpe på en begynnelse. Dette såklart om det går fint å ta i en graviditet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. oktober 2012 #698 Del Skrevet 12. oktober 2012 UVI er ikke morro nei. Men det er en del gravide som kan ha det uten symptomer så lenge de er gravide Jeg har også hatt veldig mye vondt når jeg hadde UVI før jeg ble gravid. Har heldigvis sluppet UVI etter at jeg ble gravid, men slet litt med soppinfeksjoner i starten av graviditeten... Og det var et lite helvette også Håper du fikk ei god natt og føler deg bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #699 Del Skrevet 12. oktober 2012 Uvi unner jeg ingen. Det er grusom. Var en periode for 2 år siden trur jeg det var jeg fikk det ut av det blå. Første gangen gjekk jeg for lenge med det, så jeg fikk diare av det Bare kort tid etterpå, så fikk jeg det igjen, det var rundt juletider. Plutselig begynte jeg også å tisse blod (på julaften) Da måtte jeg til legen med en gang, for det kan visst være farlig. Men, jeg ønsker deg kjempemasse god bedring Prøv bringebærkapsler, (mener på at det var det det hette), det skal visst hjelpe på en begynnelse. Dette såklart om det går fint å ta i en graviditet Ja, fysjom! Være flink med underlivshygienen! Tisse rett etter sex og slikt! Jeg er blitt supernazi på det etter runden med uvi. Ikke sovne rett etter sex, men rett på badet og ordne seg!! Ekle, ekle bakteriene!! Så da vi prøvde å bli gravide i våres, så lå jeg urørlig med bena opp, helt til kroppen ristet av nervøsitet for å få uvi!!! Tusen takk, Cathrine! Merker ikke noe form for uvi, så håper det holder seg langt unna! Ja, jeg har også trabebær-tabletter. Det hjelper også mot blærekatarr og denslags, tror jeg UVI er ikke morro nei. Men det er en del gravide som kan ha det uten symptomer så lenge de er gravide Jeg har også hatt veldig mye vondt når jeg hadde UVI før jeg ble gravid. Har heldigvis sluppet UVI etter at jeg ble gravid, men slet litt med soppinfeksjoner i starten av graviditeten... Og det var et lite helvette også Håper du fikk ei god natt og føler deg bedre? Åja, man kan ha det uten symptomer? Ja, dét er bedre enn symptomene, så lenge det ikke skader noe annet Hadde antydning til soppinfeksjoner flere ganger i beg av graviditeten jeg også, men jeg kjenner lunta med en gang, så fikk kverket det! Er noe drit det også! Ja, jeg føler meg bedre Tett i nesa, men det er bedre enn tett i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. oktober 2012 #700 Del Skrevet 12. oktober 2012 Å herlighet. Jeg ser jeg har skreve bringebærkapsler Jeg mente jo selvsagt tranebær eller hva det heter Ja, jeg går alltid rett på do etter sex, etter jeg fikk beskjed om at det kunne være årsaken Så vi får bare håpe det holder seg unna oss alle Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå