CathrineMic Skrevet 3. juli 2013 #2821 Del Skrevet 3. juli 2013 Blir spennende å få tatt terorien nå tenker jeg Guri, tiden går så fort 5 mnd allerede liksom, store gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 3. juli 2013 #2822 Del Skrevet 3. juli 2013 Tror middagsinvitasjonen min ble borte i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #2823 Del Skrevet 3. juli 2013 Blir spennende å få tatt terorien nå tenker jeg Guri, tiden går så fort 5 mnd allerede liksom, store gutten Ja, blir godt å bli ferdig og ikke være avhengig av andre. LEI!! I en alder av 29 og å bo litt rart til, så er jeg VELDIG KLAR! Bilen min er fikset og klar den også Feiret med å kjøpe en wonderbaum igår. Måtte bare Ja, som tiden har flydd.. Snart et halvt år, as.. Tror middagsinvitasjonen min ble borte i posten. Ja, guri.. Dét var ikke meninga! Du må nok sette deg på et fly nå hvis du skal rekke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 3. juli 2013 #2824 Del Skrevet 3. juli 2013 Så bra at bilen også er klar da Nå er det bare å få lappen så er det jo supert! Det er skikkelig digg og slippe å være avhengig av noen/noe. Kunne dra akkoratt når en vil å hvor en vil, uten stress Ja, han begynner å bli stor Men tenk så masse han lærer seg fremover, de er jo så herlige i den alderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. juli 2013 #2825 Del Skrevet 4. juli 2013 Masse lykke til idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #2826 Del Skrevet 4. juli 2013 Takk!!! KUN 3 feil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 4. juli 2013 #2827 Del Skrevet 4. juli 2013 Takk!!! KUN 3 feil!! Så bra! Gratulere med bestått! flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. juli 2013 #2828 Del Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 4. juli 2013 #2829 Del Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer! Bare tre feil er kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 4. juli 2013 #2830 Del Skrevet 4. juli 2013 grattis, bra jobba!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #2831 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Tusen takk Så sa jeg ifra til kjørelæreren min, vøttø, også viser det seg at vandelsattesten har gått ut. Så han har bestilt ny idag, og da bør den være på plass til uka. Grunnet det, og at det er sommerferie, så spørs det hvor fort jeg kan kjøre opp.. SØREN.. Jeg MÅ ha lappen snart!!! Endret 4. juli 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. juli 2013 #2832 Del Skrevet 8. juli 2013 Grattis med bestått teoriprøve! Får håpe du får kjørt opp snaaart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #2833 Del Skrevet 8. juli 2013 Grattis med bestått teoriprøve! Får håpe du får kjørt opp snaaart! Tusen takk, My Bare håper jeg har den innen slutten av neste uke, KAN være sjanser for det Ikke hørt no fra læreren idag, men regner med at han sjekker opp ting imorgen LITT utålmodig.. Bare litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #2834 Del Skrevet 11. juli 2013 Vandelen var enda ikke kommet på plass igår Ååååh, det tar sånn tiiiid med alt!! Går det an å kontakte hvilken som helst kjøreskole og høre om ledige oppkjøringsdatoer..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 13. juli 2013 #2835 Del Skrevet 13. juli 2013 Åå Gratulerer! Har du funnet ut av dette med oppkjøring? Og vandelen er vel ok, eller har du bedrevet snuskerier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #2836 Del Skrevet 13. juli 2013 Åå Gratulerer! Har du funnet ut av dette med oppkjøring? Og vandelen er vel ok, eller har du bedrevet snuskerier? Tuuuusen takk Neih, enda ikke hørt noe. Får nok dato til uka, regner jeg med Ja, de må nok ha funnet ut av alle mine "hyss" Tror vel heller at det er sommer i Norge som gjør alt så innmari treigt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. juli 2013 #2837 Del Skrevet 16. juli 2013 grattis med bestått teori! Er kjørerlærer som melder deg opp, og deretter går det strake vegen til biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #2838 Del Skrevet 16. juli 2013 grattis med bestått teori! Er kjørerlærer som melder deg opp, og deretter går det strake vegen til biltilsynet Takk, Lizzie! Ja, jeg vet, men han er på ferie.. Men han sa at han kom til å være tilgjengelig etc.. Imorgen er det ei uke siden jeg tok kontakt med ham sist, da er del vel ok å mase litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. juli 2013 #2839 Del Skrevet 16. juli 2013 Håper du får svar av han snart.... Kjekt med lappen når du har en liten tass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. juli 2013 #2840 Del Skrevet 16. juli 2013 Takk, Lizzie! Ja, jeg vet, men han er på ferie.. Men han sa at han kom til å være tilgjengelig etc.. Imorgen er det ei uke siden jeg tok kontakt med ham sist, da er del vel ok å mase litt.. Så absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå