Nuttapia Skrevet 3. april 2013 Forfatter #2701 Del Skrevet 3. april 2013 Hei kjære nutta Håper du nyyyter tiden som nybakt mor, og jeg håper jeg får oppleve det snart selv ! Har lest litt tilbake i dagboken din, og fant et symptom som passer dagens symptomer hos meg perfekt! "Mine symptomer før test startet ca 9/10 dpo med ømme pupper. De ble plutselig tyngre, og gjorde vondt på undersiden og opp mot armhulen." skrev du. OG det er akkurat slike pupper jeg har hatt i dag! Trodde først det var inne i brystkassa, men fant fort ut at det ikke var det da jeg fikk sånne smerter på begge sider. Håååper dette symptomet er ekte, altså.. Hehe, ikke meningen å skrive om mine symptomer i din dagbok, men ble bare så gira! Hihi, jeg skjønner deg SÅÅÅÅ godt!! DPO-land er moro så lenge man forbereder seg på alt som kan vises på testen! Krysser fingrene for positiv test på søndag, søte du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. april 2013 #2702 Del Skrevet 3. april 2013 Hihi, jeg skjønner deg SÅÅÅÅ godt!! DPO-land er moro så lenge man forbereder seg på alt som kan vises på testen! Krysser fingrene for positiv test på søndag, søte du Jeg er veldig forberedt på negativ test Vet jo ikke om vi traff EL engang. Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 3. april 2013 #2703 Del Skrevet 3. april 2013 Ja, tiden flyyyr!! Jeg synes tassen er så stor, men når andre har han inntil seg, så er han jo en bitteliten tass fortsatt Takktakk Titter innom boka di etterpå! Spennende å følge med på dere andre også når jeg har tid immellom slagene Rart å se på meg selv som mor, egentlig.. "Jeg har en sønn..!" En uvant setning Og tiden hittil har vært overraskende normal - som før graviditet. Eneste er at jeg har en liten knott som er fullstendig avhengig av meg. Det er en magisk følelse å kjenne en type kjærlighet som er virkelig sterk, og som vokser i takt med hans utvikling. Å få barn er virkelig et under! Vi koser oss masse og begynner å bli godt kjent nå. Han synes ikke det er så stas å sitte i pappas armer - vil bare være hos mamma. Men slik er det nok nå, den første tiden. Jeg forsøker å ta vare på alle øyeblikk - denne tiden med dette barnet kommer jo ikke tilbake. Rart å tenke på at han skal bli en stor laban, med kviser, sko som stinker tåfis, 18 år, kjærlighetsproblemer og hele pakka. Det er i denne tiden han er "MIN" lille tass. Plutselig har jeg grå hår og venter barnebarn Livet er jammen et mysterie, på mange måter Ja, må være en helt utrolig følelse Ja, tenk at han skal bli en kvisegutt en gang. Er et under at det går ann egentlig, selv om det er så vanlig. Hehe Nyt tiden, og bare kos deg. Gleder meg til det er min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 4. april 2013 #2704 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg gruer for å tenke så langt fram, at Vegard blir pubertal for tida kan det holde å forberede seg på at han skal i barnehage om et år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. april 2013 Forfatter #2705 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg gruer for å tenke så langt fram, at Vegard blir pubertal for tida kan det holde å forberede seg på at han skal i barnehage om et år! Haha Skjønner godt hva du mener! Åh, blir spennende å se hva slags slampe-sønner vi får Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. april 2013 #2706 Del Skrevet 4. april 2013 Både rart og skummelt at disse små skal bli voksne syns jeg! Mamma hadde en pussig kommentar her om dagen; hun hold på å skifte bleie på gutten da hun plutselig sier, "tenk at denne lille nette rumpa skal bli stor, stygg og hårete" Jeg bare, what!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. april 2013 Forfatter #2707 Del Skrevet 5. april 2013 Både rart og skummelt at disse små skal bli voksne syns jeg! Mamma hadde en pussig kommentar her om dagen; hun hold på å skifte bleie på gutten da hun plutselig sier, "tenk at denne lille nette rumpa skal bli stor, stygg og hårete" Jeg bare, what!?! Hahaa!! Kan jo bli en søt rumpe fordet, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. april 2013 Forfatter #2708 Del Skrevet 8. april 2013 Lille tassen skravler og smiler. Gleder meg til å høre latteren for første gang! Hittil har det bare vært en type lure-latter, hvor han bare klikker litt i halsen på en måte Veldig mammadalt for tiden, gitt! Pappaen fikk skikkelig kjeft her om dagen da han skulle ta av han sokkene! Stakkars sambo!! Men det går jo over, da På fredag er han 2 mnder gammel, 8 uker imorgen. På søndag skal vi ha dåp, og jeg prøver igrunn å få gjort noe, men rekker ikke å sette igang med noe før tassen sier ifra Og han er i seng kl 21.30, så da er det ikke mye igjen av kvelden, gitt Det deilige er at sambo tar seg av handlingen, og i helgen bakte jeg sikkert 50 cupcakes som jeg skal pynte på lørdag. Og solen smelter bort all isen i gården her, og jeg ble ferdig med å male trappa igår, så vi er stort sett i rute. Kun vårrengjøringen som er igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. april 2013 #2709 Del Skrevet 8. april 2013 Tiden går så fort! Tenk at dere skal ha dåp allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 8. april 2013 #2710 Del Skrevet 8. april 2013 Å guriland! Går det virkelig så fort? Nesten så jeg gruer meg til å få baby for jeg er redd jeg ikke skal få nye han før han er tenåring og flytter ut Så koselig med dåpsforberedelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. april 2013 Forfatter #2711 Del Skrevet 11. april 2013 Tro meg, tiden går fort! Nå har jo jeg en stor tass da, så igår pakket jeg bort alt tøy i str 56 Han har brukt 62 i ei uke nå.. Store kladden! Igår var tassen og jeg ute på første trilletur alene. 6-ukerskontroll på meg, også kjøpesenteret etterpå. Har vært så mye is rundt her, så endelig er det smeltet og vi kommer oss ut herfra!! Men oi, skal si kroppen fikk kjørt seg i de forferdelige bakkene her, ja!! Jeg så vel rosa elefanter da jeg endelig kom til toppen Endelig får jeg fart på denne kroppen! På tide! 10 kg igjen til utgangspunktet, og det er veldig mye synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. april 2013 #2712 Del Skrevet 11. april 2013 Store gutten din Guri så fort de vokser. Tenk 62 allerede.. Før du vet orde av det snakker han som en foss, og springer rundt i huset Kjekt med første trilletur da Vil tru du såg rosa elefanter ja Hvordan går det med deg og sambo? Å hvordan syntes han det er å ha en liten en i hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. april 2013 #2713 Del Skrevet 11. april 2013 Godt og ut å gå tur nå når det går mot vår Snart er bukser i 56 for små her, han har jo så lange ben! De vokser jammen fort altså! Nesten litt for fort til tider, henger jo ikke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 11. april 2013 #2714 Del Skrevet 11. april 2013 Deilig med trilling på isfrie veier kan jeg tenke meg! Da kommer du nok fort i form! Tenk at E har blitt så stor allerede...helt sprøtt! Litt vemodig å pakke bort det minste tøyet sikkert..men det er jo herlig at han vokser og trives så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 11. april 2013 #2715 Del Skrevet 11. april 2013 Her har jeg samme problemer med disse bakkene, så har bare vært på to trilleturer uten å kjøre til byen for å trille på sentret. Blir så utslitt av det og amming at det blir soving på mor i huset. Men, man blir i god form av dem. Må bare komme over den første kneika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. april 2013 Forfatter #2716 Del Skrevet 12. april 2013 Store gutten din Guri så fort de vokser. Tenk 62 allerede.. Før du vet orde av det snakker han som en foss, og springer rundt i huset Kjekt med første trilletur da Vil tru du såg rosa elefanter ja Hvordan går det med deg og sambo? Å hvordan syntes han det er å ha en liten en i hus? Det går mye bedre, Cathrine Han er og blir en snodig skrue og noen smuler upraktisk, men han er en god kjæreste og flink pappa Vi tenker nytt om dagen, og jeg forsøker å snu ting over til den lyse siden. Lillegutt gir meg godt overskudd. Men merker at jeg har vært mørk i sinnet. Ikke sint, men jeg har nok vært mer deppa enn jeg har trodd. Jeg krabber meg sakte, men sikkert ut, og latteren triller LITT lettere enn før. Nå er ikke jeg noen innvendig solstråle, da livet har gjort meg noe melankolsk. Men tror tiden med lillemann vil kommer rikelig til hjelp for meg. Og det føles godt. Sambo er flink med tassen. Men nå er det slik at tassen er ekstremt mammadalt.. Sambo har "ansvar" for å bade tassen på kvelden, men han gjør det nesten aldri. Jeg sier ingenting på det, men sambo legger merke til at jeg bader tassen når badebalja står til tørk i badekaret. Han får selv tenke på å ta mer initiativ hvis han skal ha ansvar for noe. Men det går veldig bra. Han er veldig oppslukt i lillemann, og elsker ham høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. april 2013 Forfatter #2717 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Godt og ut å gå tur nå når det går mot vår Snart er bukser i 56 for små her, han har jo så lange ben! De vokser jammen fort altså! Nesten litt for fort til tider, henger jo ikke med Nei, de skyter "i været" Deilig med trilling på isfrie veier kan jeg tenke meg! Da kommer du nok fort i form! Tenk at E har blitt så stor allerede...helt sprøtt! Litt vemodig å pakke bort det minste tøyet sikkert..men det er jo herlig at han vokser og trives så godt! Ja, det er godt å kjenne på kroppen at den strammer seg sakte, men sikkert igjen! Men den magehuden kan du få gratis av meg.. Lurer på om jeg får trent bort den.. Det er søren meg en skinnlapp som henger Her har jeg samme problemer med disse bakkene, så har bare vært på to trilleturer uten å kjøre til byen for å trille på sentret. Blir så utslitt av det og amming at det blir soving på mor i huset. Men, man blir i god form av dem. Må bare komme over den første kneika. Ås, samma her. Er så lei av å måtte avtale biltur med sambo for å komme ut. Så er glad isen er vekk! (Nå har det jo snødd litt igjen, men tviler på at den blir liggende.. Eller så kommer jeg med hårføneren!!! ) Endret 12. april 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 12. april 2013 #2718 Del Skrevet 12. april 2013 Næmmen, er det her dagboken din har tatt veien! Tenk at guttene våre vokser så fort! Min er snart 3 uker nå, hvor har tiden blitt av? Håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. april 2013 Forfatter #2719 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Næmmen, er det her dagboken din har tatt veien! Tenk at guttene våre vokser så fort! Min er snart 3 uker nå, hvor har tiden blitt av? Håper alt er bra med deg Har den vært noe annet sted? Den har bare skiftet navn Koselig at du fant frem iallfall, Vims! Tenk at du har en tass på 3 uker straks! Og tiden går enda raskere jo eldre de blir - fordi vi blir eldre.. Nei huff, nå må vi prate om noe annet!! Endret 12. april 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 12. april 2013 #2720 Del Skrevet 12. april 2013 Ja, det er godt å kjenne på kroppen at den strammer seg sakte, men sikkert igjen! Men den magehuden kan du få gratis av meg.. Lurer på om jeg får trent bort den.. Det er søren meg en skinnlapp som henger Dette regner jeg med at kommer til å skje med meg også, har jo stooor mage nå... Men huden vil nok også trekke seg mer tilbake, men det tar tid og blir kanskje ikke helt som før. Da får det isåfall bli bukplastikk på oss, Nutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå