Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hihi litt morsomt å se at dagboka di har 10 brukere som leser akkurat nå! det er tydelig at alle syns det er (nesten) like spennende som deg, Nutta, at du snart får møte babyen din:) tenker masse på deg! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Nutta som mamma :hjerte:

Fikk sms fra henne rundt midnatt, men jeg har sovet søtt i senga mi selv :fnise:

"Heftig! Aktiv fødsel fra 18.15 - 21.55!! LITT stolt av meg selv ;)

4340 g og 55 cm! Han er sååååå fin, og jeg har såååå vondt i rumpa!!! :ler:"

Er vel ikke helt overrasket over at gutten var stor utifra magen å dømme :fnise:

Har hatt det godt i magen til mamman sin ja, spist masse og kommer ut som en plugg!

Lang og da, så tviler på at det er en Michelein-baby :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Gratulere så masse Nuttapia med en herlig sønn! Du har vært superflink og beundrer hele deg nå! Kos dere masse alle tre. :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå.. Gratulerer så mye med prinsen, Nutta!! :-))) Endelig ble det, og nå er du mamma :hjerte: Du har mye å glede deg til. Det å være mamma er FANTASTISK!!! :-) Nyyyt tiden med store lillegull! :-) :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Gratulerer så mye, Nuttapia!!!!.:) Endelig er han her. Og du så stor. Det er bare en fordel. Kos deg masse og nyt barseltiden, den er magisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en stor og velskapt gutt! :strix:

Gleder meg til å høre mere.

Kos deg masse med den lille familien din :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Hipp hurra!! Gratulerer med dagen til den nye verdensborgeren!

:bursdag:

Og ikke minst, gratulerer til deg Nutta! Gleder meg til å høre oppdatering, har tenkt på deg i hele dag :)

Masse gode klemmer og koooos deg med lille prinsen!!

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt fantastiske nyheter å lese på morgenkvisten. Masse varme tanker sendes deg og din nye familie. Han høres bare helt perfekt ut, den nye verdensborgeren :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, slapp av så godt dere kan, og nyt det å bli kjent med det nye familiemedlemmet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipp hurra! endelig er han her :) gratulerer så uendelig mye, nutta :hjerte: sender deg og din lille familie mange gode tanker :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp hurra for Nutta og Tassen!! Du er superflink, Nutta!!

:strix: :strix: :strix:

Lang og slank baby jo :) det er greit, for da tåler de en del! Og vokser fort ut av klærne sine :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå.. Gratulerer sååå masse :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Tårene mine triller av glede for deg :hjerte:

Du er så heldig som får nyte den opplevelsen og fantastiske "lille" tassen :rodmer:

Kos deg masse med han og gjør ingenting anna enn å nyte babyen, vær tålmodig med amminga og la barseltårene trille :klemmer:

Gleder meg til å lese historien din ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...