Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til i dag! Håper alt går fint. :hjerte:

Er av en eller annen grunn ekstremt spent på dine vegne, må innom her og sjekke om det har skjedd noe nytt hele tiden! Men nå er det i hvert fall ikke lenge igjen. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette.. Sliter du med å få sove i natt? ;) Tenk.. Om noen timer er du mamma på ordentlig!! Masse lykke til med den store dagen!!! Guri, kjenner jeg er spent på dine vegne. :) Håper du får en kjapp og fin fødsel. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til i dag Nuttapia!

Håper du får en kjempefin fødsel :hjerte:

Gleder meg til å følge med her det neste døgnet altså :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, hver og én! Har ligget med veldige vonde menssmerter i hele natt - MEN, jeg har sovet! Tror ikke jeg klarer mer nå, though.. Er helt gjennomsvett, så skal dusje.. Ingen tvil om at kroppen har jobba! kynnerne har fortsatt siden igår kveld, så kanskje det blir baby idag, 12.februar - 4 dager etter mamsen sin!!

Nå er dagen igang, og jeg ser frem til å møte den lille mannen min :hjerte:

Den store mannen gleder seg også.. Stakkar fyr, jeg synes synd på ham som bare skal sitte og vente.. ;)

Nu kobler jeg nok av, og jeg sender fra nå av sms til tr.heimspia.

Ønsker alle der ute en herlig dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Masse masse lykke til idag!! Det blir både spennende for deg og oss kgere:-P har tenkt mye på deg i det siste. Sjekker boka di med en gang jeg står opp! Haha gleder meg til oppdatering:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...