Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

NM i overtid, men snart er du i mål og får premien! :)

Haha :ler: Jepp!!

Jeg sitter og har skikkelig vondt! TENK om det ville satt igang av seg selv idag! Men dette er nok lurerier dette ogsååååå... Haha... ;)

Jeg skal IKKE sutre noe mer, for imorgen er han her - ganske sikkert! Så nå tar jeg imot både vondter og ikke-vondter - også kan det opptre akkurat som de vil! Dermed basta!! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper du er godt i gang når du kommer inn i morgen! Jeg hadde de samme vondtene dagene før fødselen startet, og jeg mener at åpningsfasen min hadde vart i flere dager da jeg kom inn :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du er godt i gang når du kommer inn i morgen! Jeg hadde de samme vondtene dagene før fødselen startet, og jeg mener at åpningsfasen min hadde vart i flere dager da jeg kom inn :icon_lol:

Håper du har så rett, så rett, Maia! Klarer nesten ikke å stå. Og når jeg reiser meg opp, så er det som om hele underlivet mitt sitter igjen på stolen som et vakuum hvis du skjønner.

Ok, det der hørtes helt forj****** ut, men slik kjennes det ut. Ekstremt nedpress..!

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente faktisk ikke lure-rier (rier som bare lurer en), men at det er lureri (med trykk på LU). Så etterpå at det faktisk hadde dobbelt betydning. Festlig :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal IKKE sutre noe mer, for imorgen er han her - ganske sikkert!

:fnise:

Synes jeg har hørt den der før jeg...... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi, virker som det ikke er lurerier denne gangen gitt.

Jeg mente faktisk ikke lure-rier (rier som bare lurer en), men at det er lureri (med trykk på LU). Så etterpå at det faktisk hadde dobbelt betydning. Festlig :D

Haha!! Skjønte hva du mente, assa :ler: Ja, jeg tror jeg er klar for imorgen, ja :jepp:

:fnise:

Synes jeg har hørt den der før jeg...... :plystre:

Synes du ;) Ja, jeg tror han kommer med et plopp, jeg.. Disse vondtene jeg har hatt må da være godt for NOE! Jeg kan jo leve i håpet, det holder med å grue seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at han kommer fort når han først bestemmer seg ja!

Ikke altfor fort da, men gjerne 3-4 timer?

Da rekker du å "oppleve" fødselen også. Tror de som har hatt styrtfødsler har slitt litt i ettertid og føler iblandt at de aldri fikk være til stede under fødselen på en måte :)

Heia heia heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alle venter i spenning :) tviler på ho oppdaterer under fødselen. Hadde noen gitt meg ipad under fødselen hadde jeg hevet den rett ut av vinduet :P

Og jeg var såååå klar for å oppdatere underveis :fnise:

Heia Nutta og Tassen :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld jenter, det er ikke meninga å ha holdt dere på pinebenken ikveld. Det er så vanvittig rørende å se at dere følger sånn med på tassen og lille meg :hjerte:

Har hatt litt time-out idag. Har rett og slett latt vaskekosten svinge og laget middag!! :sjokkert::laugh: Jeg har forberedt de siste tingene før babyen skal bli med oss hjem, nå skal senga hans bæres på plass ved siden av vår. Katten har fått grønnsåpe-skura dossen sin, plantene har fått vann og vi har spist restemat.

..Merkelig hvordan det blir når man har fått et klokkeslett man skal forholde seg til. Ting kan ikke "plutselig skje", hvis dere skjønner..?

Dato og tid er satt, kroppen min ville ikke gjøre dette på egenhånd. Derfor har denne dagen vært veldig fin. For jeg har hatt fullstendig kontroll. Jeg finnes ikke hysterisk. Jeg føler ikke ikke annet enn spenning og kiling i magen.

Jeg gleder meg til å se den lille kroppen som møter den kalde og kantete atmosfæren vår for første gang. Se hvordan han stivner til, men som blir myk igjen når han møter huden min. Høre lyden og kjenne lukten.

Den lille bylten som jeg har elsket lenge allerede. Han er bare noen cm unna.. Men nå får jeg straks se ham også. Det blir intet mindre enn magisk. :rodmer:

En styrtfødsel vil jeg helst ikke oppleve. Noen sier at de følte seg snytt for fødselen ;)

Ønsker alle ei god natt! Jeg skal oppdatere det jeg orker, resten går igjennom tr.heimspia :hug:

Jeg digger dere ALLE! :blomst:

Oi.. Nå tar kynnerne seg opp! Selvom jeg sitter aldri så stille og selvom jeg ikke må på do. Kanskje vi får lov til å reise tidligere..? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å ønske deg masse lykke til i morgen! Tenker masse på deg. Håper du får en kjempefin og magisk fødsel. Skal legge igjen en litt lengre og hyggeligere hilsen i morgen. Nattaklem fra trøtte meg. :hjerte:

Håper du får sovet og hvilt deg godt før den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...