Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Haha! Elsker drakta! :laugh: Og magen, selvsagt! Den er kjempefin!! :rodmer:

Lykke til hos legen!

Hahahaa :hjerte:

Takk!

Gratulerer så masse med dagen nuttapia :hoppendeglad: Håper du får en strålende dag, og at han melder sin ankomst snart så du slipper å bli satt i gang :) har ikke lagt igjen noe spor her før men følger med hver dag!!

Hei Stine!! Tusen takk! :klemmer:

Ja, vi får håpe på det, altså.. Så koselig å se deg titte innom :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hipp hurra for flotteste nuttaen :danse:

Håper du får en fantastisk dag og masse god mat og kake :nigo: Så skal du se at du kanskje kommer på føden til imorgen, moden og klar :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp hurra!! :blomst:

Gratulerer så mye med dagen. Håper du får koset deg masse med kaker og at tassen kommer i morgen :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for flotteste nuttaen :danse:

Håper du får en fantastisk dag og masse god mat og kake :nigo: Så skal du se at du kanskje kommer på føden til imorgen, moden og klar :strix:

Hei Cathrine, tuuuusen takk, så koselig å se nesa di :hjerte: Grattis med overståtte 13 uker, nå er du inne i din 14.uke, tenk på det :strix:

Ja, jeg håper du og de andre har rett, Cathrine! Jeg har mye mer vondt idag, enn igår, så kan jo hende!

:klemmer:

Hihi, kan du ikke ha på drakta når du skal til legen? :fnise: Søta!

Jeg lurer litt på om sambo hadde dævva litt.. Ikke minst de andre pasientene på venterommet!

Pluss at vi skal innom butikken og kjøpesenteret etterpå, så.. ;):fnise:

Nå har jeg faktisk skiftet til kjole og penstrømper, så tror det blir med det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg!! :roser: Gratulerer så mye med dagen din, kjære Nuttapia :hug: ! Håper du får en fantastisk bursdag og at Tassen begynner å vise tegn på at han vil ut rett over midnatt! :biggrin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for deg!! :roser: Gratulerer så mye med dagen din, kjære Nuttapia :hug: ! Håper du får en fantastisk bursdag og at Tassen begynner å vise tegn på at han vil ut rett over midnatt! :biggrin:

Tuuusen takk :hjerte:

Ditto, VeoVeo! Disse små vannmennene våre er noen skikkelige stabeist! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen, blodtrykk er lavere og finere enn på lenge! Jeg tar det som et tegn, jeg :danse: Fortalte henne hva jeg kjenner i kroppen og hun er enig med meg: Baby imorgen eller søndag..

Men nå som vi har gått litt, så kommer sammentrekningene på løpende bånd. Men kan være fordi jeg må skikkelig tisse :fnise:

Kjennes ut som om ungen vil komme nå, han er utrolig aktiv idag! :) responderer når jeg stryker over magen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at han vil komme ut og hilse på nå! :) Det er lite som er så kjedelig som overtidsdagene, og det å bare vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, elsker drakten! :ler: Du er jo bare kjempesøt :) Så bra at alt var fint på kontrollen! Håper du koooser deg på bursdagen din og at lillegutt bestemmer seg for å hilse på verden i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med dagen!!:D Nå er sjansen jo veldig stor at lillegutt ikke kommer idag på din dag (med mindre du feirer både din og tassen sin bursdag på sykehuset nå:P) uansett, jeg håper du hadde en koselig dag!! og i morgen kommer gutten din! Jeg krysser fingrene!!:D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest airam90

Hihi, hadde faktisk ikke trodd du skulle gå over 8 februar, men jøss ;)

Spennendes nå altså! Får nesten bare tippe at han kommer på mandag da! :D

Håper bursdagen din var fin, kjekt du fikk ha den for deg selv hihi. Må være ganske rart å føde på sin egen bursdag liksom :fnise:

Klem til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, vet det er midt i natten :Gjesp:

Takk for ALLEs flotte meldinger idag, dere er så søte!!

Dagen idag har gått så uendelig fort! Plutselig er gjestene kommet, middag står klart på bordet, og dernest er desserten fordøyd og klokka er blitt 22.00! Oioioi..!

Jeg har gått mye idag, så mye som jeg har orket. Veldig vondt nedpress, men fortsatt ingen rier å skryte av. Legen min sa at dersom ting setter igang nå, så går det nok fort, for modningen har vart lenge. Sannsynlig at det kan være noen cm åpning allerede.

MEN, må ikke glede meg for tidlig. Vet jo ingen verdens ting enda, hehe.. :fnise:

Men nå er vi lei, og vil bli foreldre!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snikleser*

Her inne var det spennende! Lykke til! :)

Hei :hallo: Så koselig med nye fjes!!

Tuuuusen takk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...