Nuttapia Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #2221 Del Skrevet 6. februar 2013 Så kjedelig at det kan være ei hel uke til dere får møte småen da! Meeeeeeen, det blir innen 10 dager da Vi må tenke slik! Snart har du han i hendene og ikke lenge etter det igjen så skulle du ønske enkelte ganger (ja, noen ganger) at han fortsatt var i magen og du kunne overse han Like spent hver gang jeg sjekker tlf jeg nå, men intet morro å se på den hittil Den som venter på noe godt .. Han er jo absolutt tilstede. Veldig aktiv, altså! Fostervannsmengde lå på 16 idag, så han har tydeligvis god plass å svinge på seg inni der Tipper det er dager innimellom hvor man ønsker å skru av bryteren litt, ja! Men sånt kompenseres for! Håper du får sms i natt! Her trykker det godt iallfall.. Kanskje jeg skal lure sambo litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2222 Del Skrevet 7. februar 2013 Sovet ok i natt. Ubehagelige kynnere, som vonde menssmerter de siste to timene. Det KAN være liggestillingen som lurer, så jeg skal stå opp å spise frokost nå, så får vi se om det fortsetter. Au ihvertfall! Tassen ligger og strekker godt på seg inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. februar 2013 #2223 Del Skrevet 7. februar 2013 For en treig tass! Han må da skjønne at du vil møte han snart Lover godt at han er sta allerede nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2224 Del Skrevet 7. februar 2013 For en treig tass! Han må da skjønne at du vil møte han snart Lover godt at han er sta allerede nå... Ja, lille luringen, altså! 6 dager på overtid idag..Fortsatt skikkelig vondt i korsryggen, men det kommer ingen sterke kynnere eller rier.. Søren da, nå begynner jeg faktisk å bli utålmodig. Alle på termingruppa sniker foran meg i køen ...sove litt kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. februar 2013 #2225 Del Skrevet 7. februar 2013 Blir du satt i gang på tirsdag om ingenting skjer før? Det er i hvert fall ikke lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 7. februar 2013 #2226 Del Skrevet 7. februar 2013 Du er så flink! Sikkert kjempekjipt å se alle andre snike først i "køa" ja Glad jeg slapp det, men jeg fikk 1 uke før ei på barselgruppa som hadde termin uken før meg, og hun var ikke blid for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. februar 2013 #2227 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg beundrer virkelig motet ditt!! 6 dager på overtid,ja. Håper snart du får møte tassen din. Nå har du ventet lenge nok synes jeg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 7. februar 2013 #2228 Del Skrevet 7. februar 2013 Enda en dag nærmere å møte tassen Tenk, nå er det MAX 5 dager til du får møte han! 5 dager er ingen ting i den store sammenhengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2229 Del Skrevet 7. februar 2013 Blir du satt i gang på tirsdag om ingenting skjer før? Det er i hvert fall ikke lenge til Jepp Nei, det går fort, det! Du er så flink! Sikkert kjempekjipt å se alle andre snike først i "køa" ja Glad jeg slapp det, men jeg fikk 1 uke før ei på barselgruppa som hadde termin uken før meg, og hun var ikke blid for det Takk Hehe, jeg synes det er morsomt at kroppene våre er så forskjellig, altså.. Noen er litt mer heldig med hormonene enn andre Kanskje jeg har litt for mye mann i meg, siden det tar sånn tid? Jeg beundrer virkelig motet ditt!! 6 dager på overtid,ja. Håper snart du får møte tassen din. Nå har du ventet lenge nok synes jeg ;-) Takk, ara Ja, tiden går jo virkelig fort uansett om jeg venter.. Men når 2 timer mindre søvn enn igår har SÅ mye å si, så håper jeg virkelig han finner veien ut snart Enda en dag nærmere å møte tassen Tenk, nå er det MAX 5 dager til du får møte han! 5 dager er ingen ting i den store sammenhengen Dét er sååå sant! Lille krapylet! Han skal nok få en liten dask på rumpen når han kommer ut, ja! Makan til treige-tendenser skal vi ikke fortsette med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 7. februar 2013 #2230 Del Skrevet 7. februar 2013 Ingen baby enda?? Makan Men med mye nedpress går nok en evt. igangsetting raskt vil jeg tro. Og håpe på Ikke mange dagene igjen uansett. Tenk.. innen denne tid neste uke har du han garantert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2231 Del Skrevet 7. februar 2013 Ingen baby enda?? Makan Men med mye nedpress går nok en evt. igangsetting raskt vil jeg tro. Og håpe på Ikke mange dagene igjen uansett. Tenk.. innen denne tid neste uke har du han garantert Ja Men er så rart.. For nå har jeg ventet såååå lenge, også kommer han aldri.. Jeg har aldri følt ham så langt unna som nå Rare greier.. --------- Åh, jeg håper dere andre gravide slipper disse dagene egentlig.. Joda, er ved godt mot, men man blir sliten av det. Og det er ikke noe gøy rett før fødsel. Har hørt fra noen i termingjengen at det er nesten fullt på barsel. Så hvis han drøyer til lørdag så er det ok. Vil ikke dele 4-mannsrom.. Nå har jeg laget kakao og skal se litt 4400 Koble ut litt. Jeg sier det igjen; dere er så fine å ha - alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 7. februar 2013 #2232 Del Skrevet 7. februar 2013 Takk Hehe, jeg synes det er morsomt at kroppene våre er så forskjellig, altså.. Noen er litt mer heldig med hormonene enn andre Kanskje jeg har litt for mye mann i meg, siden det tar sånn tid? Vil heller tro at du er så bra et kvinnfolk at han liker seg FOR godt der inne jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 7. februar 2013 #2233 Del Skrevet 7. februar 2013 Åh, jeg håper dere andre gravide slipper disse dagene egentlig.. Joda, er ved godt mot, men man blir sliten av det. Og det er ikke noe gøy rett før fødsel. ENIG!! 8 dager over nå og jeg er så lei at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! I tillegg fikk en slektning av meg en liten jente i natt - hadde ikke termin før den 20.februar! Ble litt gråt og selvmedlidenhet når jeg fant ut av det i dag tidlig ja! Håper vi slipper å måtte gå hele helgen uten at det skjer noe, kjære Nutta <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2234 Del Skrevet 7. februar 2013 ENIG!! 8 dager over nå og jeg er så lei at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! I tillegg fikk en slektning av meg en liten jente i natt - hadde ikke termin før den 20.februar! Ble litt gråt og selvmedlidenhet når jeg fant ut av det i dag tidlig ja! Håper vi slipper å måtte gå hele helgen uten at det skjer noe, kjære Nutta <3 Åh, søte VeoVeo!! Ikkeno gøy å bli lei seg! Skal se at tassene våre kanskje kommer på samme dag? Det hadde vært litt moro, da.. Merker du noenting eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2235 Del Skrevet 7. februar 2013 Vil heller tro at du er så bra et kvinnfolk at han liker seg FOR godt der inne jeg da Haha, kan hende! Men hadde jeg vært LITT mer "østrogenete", så kanskje hormonene hadde jobbet mer i mitt favør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 7. februar 2013 #2236 Del Skrevet 7. februar 2013 Åh, søte VeoVeo!! Ikkeno gøy å bli lei seg! Skal se at tassene våre kanskje kommer på samme dag? Det hadde vært litt moro, da.. Merker du noenting eller? Merker absolutt ingenting og på grunn av at helsevesenet her i Bergen ikke fungerer optimalt, så har ikke jeg time til overtidskontroll før i morgen! skulle jo hatt i går! lukter igangsettelse sent i neste uke laaang vei! men jeg kjenner jo tassen veldig godt, så trøster meg med at han har det fint inni der enda! Trangt, men fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. februar 2013 #2237 Del Skrevet 7. februar 2013 Beundrer deg for humøret ditt jeg Nutta! Tenk det da, max 5 dager til du er mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 7. februar 2013 #2238 Del Skrevet 7. februar 2013 Humøret ditt Nuttapia er virkelig noe å beundre. Håper vi alle andre her blir like heldige å klare å holde det oppe. Du har iallefall en god heiagjeng her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2239 Del Skrevet 7. februar 2013 Merker absolutt ingenting og på grunn av at helsevesenet her i Bergen ikke fungerer optimalt, så har ikke jeg time til overtidskontroll før i morgen! skulle jo hatt i går! lukter igangsettelse sent i neste uke laaang vei! men jeg kjenner jo tassen veldig godt, så trøster meg med at han har det fint inni der enda! Trangt, men fint Usj Så teit! Men magefølelsen er god å ha Så lenge man ikke kjenner en stor forandring på babyen og man føler seg ok, så tror jeg man kan puste rolig ut Men helsevesenet stoler jo også på at vi som gravide kontakter føden dersom vi er bekymret eller tror ting er på gang.. Rart du ikke kjenner noe enda, det må jeg si. Her har det vært såååå mye hele tida, synes jeg Kanskje det er jeg som overdramatiserer.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2240 Del Skrevet 7. februar 2013 Beundrer deg for humøret ditt jeg Nutta! Tenk det da, max 5 dager til du er mamma Tusen takk, Mala Ja, det er rart å tenke på.. En helt ny hverdag! Litt skummelt, men veldig fint Jeg har bestilt bursdagsbaby av deg imorgen, jeg.. Men håper jo at lillegutten din er i magen din litt til Humøret ditt Nuttapia er virkelig noe å beundre. Håper vi alle andre her blir like heldige å klare å holde det oppe. Du har iallefall en god heiagjeng her på KG. Så koselig, asanti.. Jeg føler meg skikkelig drit idag, men.. Dere er intet mindre enn fantastiske - alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå