Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Masse lykke til på kontroll, håper de finner en god løsning for å hjelpe fødselen igang! :hjerte::klem: Skjønner at stripping ikke frister... :eeeh: Det er tydelig at lillegutt koser seg inne i magen din da. :rodmer:

Tusen takk, My! Ja, han synes nok at det er fint inni der, ja :ler: Men nå er det jo ikke plass til han mer..!

Akupunktur har jeg allerede fått, og det gjorde jo litt vondt (pyse, much?), men det funket jo ikke.. Så vi får se hva jm sier forno..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..siste gravidbilde ligger på bloggen min :) Jeg HÅPER det er siste gravidbilde, iallfall ;)

Hvordan kommer jeg meg inn på bloggen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!!

Tassen er estimert mellom 3700-4000 gram. Alt ser fint ut, alle mine verdier er fine, litt høyt blodtrykk bare.

Valgte bort stripping, da de helst ikke gjør det på førstegangs. Hun sa at det mest sannsynlig bare blir maserier, og siden det blir mer nedpress og kynnere etterhvert som dagene går, så ble vi alle enige om at dette skal gå av seg selv.

Blir satt igang på tirsdag, 12.02 kl 09:30 dersom ingenting har skjedd.

Skikkelig nedpress nå. Sitter på café, vi skal på Elkjøp en tur, også skal vi hente gratispakke på Rimi.. :)

Dere er fine! :hjerte:

Nå skal jeg heie på nedpresset, for her begynner det å trykke på :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt så fint ut, da er det bare å vente på at startskuddet går! :danse: Nedpress må være et godt tegn...:lur: Sikkert mye bedre at det får starte av seg selv om mulig, istedenfor å bli igangsatt. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres bra ut. :) Skal heie masse på Tassen og nedpress, satser på at alt starter av seg selv.

Kos deg masse og hvil i tiden framover. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at han finner veien ut selv, og at du slipper å bli satt i gang! Hurra for at alt var fint med dere begge :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt så fint ut, da er det bare å vente på at startskuddet går! :danse: Nedpress må være et godt tegn... :lur: Sikkert mye bedre at det får starte av seg selv om mulig, istedenfor å bli igangsatt. :Nikke:

Ja! PANG - vil at det skal starte NÅ! :ler: Nedpress pleier jo å være et godt tegn, gjør det ikke? Bare det kan begynne å ta litt "tak" i ryggen nå, så er vi igang!!

Ja, vil slippe igangsettelsen..

Dette høres bra ut. :) Skal heie masse på Tassen og nedpress, satser på at alt starter av seg selv.

Kos deg masse og hvil i tiden framover. :klemmer:

Takk!! :laugh: Ja, når skal jeg roe på sofaen resten av kvelden. Mannen lager middag :sikle:

Satser på at han finner veien ut selv, og at du slipper å bli satt i gang! Hurra for at alt var fint med dere begge :hjerte:

Ja, hadde vært fint å oppleve den naturlige gangen i det hele :jepp:

Tusen takk, vi har det så fint atte :danse: Masse liv i magen idag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det kan være ei hel uke til dere får møte småen da! :vetikke:

Meeeeeeen, det blir innen 10 dager da ;)

Vi må tenke slik!

Snart har du han i hendene og ikke lenge etter det igjen så skulle du ønske enkelte ganger (ja, noen ganger) at han fortsatt var i magen og du kunne overse han :fnise:

Like spent hver gang jeg sjekker tlf jeg nå, men intet morro å se på den hittil :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at alt ser fint ut :) Jeg er innom her å sniker flittig i disse dager altså, er spent!

Så koselig, Lizzie! Jeg har tenkt masse på deg, håper du har det greit :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...