Lilywhite Skrevet 4. februar 2013 #2161 Del Skrevet 4. februar 2013 Så spennende!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 4. februar 2013 #2162 Del Skrevet 4. februar 2013 Håper akupunkturen gjør susen! Kanskje 5.februar blir dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. februar 2013 #2163 Del Skrevet 4. februar 2013 Så spennende Nuttapia! Håper du får sovet litt, så du har krefter og energi til den store jobben som venter Heia heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 4. februar 2013 #2164 Del Skrevet 4. februar 2013 Her skjer det ting ser jeg! Masse lykke til - han kommer nok iløpet av morgendagen skal du se! Slapp av og spar de kreftene du klarer!! Jeg heier på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 5. februar 2013 #2165 Del Skrevet 5. februar 2013 Spennende!!! :D Masse lykke til:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 5. februar 2013 #2166 Del Skrevet 5. februar 2013 *innom og sjekker status, og ingen oppdatering fra Nutta?* Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #2167 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei fininger! Ingen baby i natt, men SØVN derimot!!! Helt herlig! Akupunkturen fungerte iallfall på dét viset. Men, våknet jo et par ganger i natt, og hadde annerledes sammentrekninger, så kanskje det skjer noe ila dagen.. Tør ikke håpe for mye, men. Er godt med nedpress nå. Sambo er hjemme og passer på meg ♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 5. februar 2013 #2168 Del Skrevet 5. februar 2013 Så bra at du fikk sove! Er veldig fint å være noenlunde uthvilt før fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #2169 Del Skrevet 5. februar 2013 Så bra at du fikk sove! Er veldig fint å være noenlunde uthvilt før fødsel Takk Ja, det trengte jeg virkelig! Det kommer noen kvalmebyger nå og da, så jeg tror at dette bør kunne gå av seg selv.. Trivselskontroll imorgen kl 13. Håper jeg slipper å dra på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 5. februar 2013 #2170 Del Skrevet 5. februar 2013 Så bra at du fikk sove! Krysser fingrene for at du slipper å gå på trivselskontrollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 5. februar 2013 #2171 Del Skrevet 5. februar 2013 Bra med litt søvn Dør av spenning jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 5. februar 2013 #2172 Del Skrevet 5. februar 2013 Sniker meg innom jeg også, selv om vi ikke kjenner hverandre, og ønsker lykke til! Nå er det jo overveiende sannsynlig at han er rett rundt hjørnet, nesten uansett. Tenk så gøy det blir å møte ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 5. februar 2013 #2173 Del Skrevet 5. februar 2013 Åh, du er alltid ved så godt mot. Jeg begynte å vente 3 uker før fødsel jeg. Var drittlei før termin. Hehehe... Bra du fikk hvilt deg før den store jobben starter. Lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 5. februar 2013 #2174 Del Skrevet 5. februar 2013 Bra med en natt med mye søvn, da er du klar for å føde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 5. februar 2013 #2175 Del Skrevet 5. februar 2013 SÅ deilig med søvn! Det trengte du virkelig Hurra for "babypass" av gubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #2176 Del Skrevet 5. februar 2013 Tusen takk, alle sammen Hei til deg, Mafalda! Så hyggelig! Idag er det intet annet enn max avslapning.. Tassen er våken og koser seg inni der. Snakk om seig unge.. Hvis han er like kosete og god på utsiden som han er inni der, så skal jeg være fornøyd 41 uker idag iflg mens-term. 41 uker imorgen iflg UL-erm. Ja, han blir da godt bakt iallfall! Sambo tar en liten tur på jobb nå. Han har slitt med en jobb-PC som ikke vil fungere her hjemme, så han må få ordnet den før han blir hjemme på perm. Har holdt på frem og tilbake med den PC´en i tre uker nå, og enda har de ikke fått fiksa problemene.. Latterlig..! Jaja.. Da får han heller få litt abstinenser dersom de ikke får ordnet det før det skjer no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 5. februar 2013 #2177 Del Skrevet 5. februar 2013 Å så spennande dette er ! Kvil deg og slapp av. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 5. februar 2013 #2178 Del Skrevet 5. februar 2013 Skjer det noe i dag Nuttapia? Du bruker jo å være så aktiv her inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. februar 2013 #2179 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg er så speeeent !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #2180 Del Skrevet 5. februar 2013 Å så spennande dette er ! Kvil deg og slapp av. Masse lykke til! Tusen takk! Idag hviler jeg meg masse, det er så godt Skjer det noe i dag Nuttapia? Du bruker jo å være så aktiv her inne "Mens"-murringer Kommer og går. Stråling i bena og en "dump" følelse i rumpa.. Er oppe og går litt innimellom. Sambo er fortsatt på jobb, og det må han bare være. Skjer ikke så mye action her.. Jeg har sittet i sofaen i mange timer nå, sitter og ser The 4400 på Netflix og har slått av "føde-bryeren" litt.. Tror jeg trenger å tenke på litt annet. Anbefaler forresten "The 4400", er på 6.episode allerede Jeg er så speeeent !!! Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå