Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper tassen kommer snart! Må jo være forferdelig å gå rundt og vente så lenge :blomst:

Ja, sitter her og kjenner litt nedpress, og en følelse av å måtte ekstra på do, hvis du skjønner. Så det kan være gode tegn :Nikke:

Jeg skal ikke klage på ventetiden, egentlig. Hadde ikke magen vært så stor, så hadde jeg nok ikke vært såpass plaget om natta heller, tror jeg.. :) Men jeg tror han kommer innen et par dager nå, asså..

Haha, får håpe litt :sengekos: gjør susen ja ;)

Jepp, kjenner jeg er litt rar nedi der! Det har jo fungert for sååå mange, så håper det går her i gården også!

Kynnerne er mange og kraftige idag. Kjenner det helt ned i rumpa, og helt opp i hodet :fnise: Gode tegn :jepp:

--

Nå lukter det smeltet smør her :nigo: Sambo lager KANELBOLLER!!!

Vi er invitert i rolig bursdag ikveld, så håper jeg orker det, for jeg har lyst på søsterns deilige ostekake :sikle:

Barnesetet skal testes ut idag. Basen må settes på plass, så blir spennende å se om sambo får det til uten instruksjon.. Men er vel bare å søke på nett dersom vi ikke finner ut av det! :)

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at jeg vet hvordan du har det. :klem: Overtid er noe dritt og man føler seg sååå alene om det. :kose:

Mmm, kanelboller. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at jeg vet hvordan du har det. :klem: Overtid er noe dritt og man føler seg sååå alene om det. :kose:

Mmm, kanelboller. :sikle:

Takk, jeg vet :klemmer: På en eller annen rar måte er jeg i veldig godt humør, men er så innmari følsom :fnise: Også er det jo litt skummelt siden det er første gang ;) Men det går bra..

Er jo bare koselige snupper her inne, så KG hjelper litt på ventetiden asså.. :hjerte:

--

Det ligger en eim av kanelbolle-lukt i hele huset nå! Oioioioiiii!!!

Jeg har stæsja meg litt, og snart klar for bursdag :nigo:

Har printet ut et nydelig bilde av søster og hennes sambo, som fyller år idag. Litt blury bilde, tatt med Instagram, så det ser skikkelige 40/50-talls ut! Ikke svart/hvitt, men mer blått/hvitt. Veldig tøft!

Hadde ingen ramme liggende, men han får få bildet nå, så tar vi ramme litt seinere :laugh:

Åh, gleder meg sånn til å ta bilder av lilletassen!! Vi har jo dåpsdato allerede, så må få sendt ut invitasjoner om tre/fire ukers tid. Får håpe jeg får til noen fine bilder av ham innen da. :babysmokk: Jeg vil prøve nyfødt-fotografering selv.. Prøve :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige deg som får ostekake idag! Det frister meg hele tiden nå, men orker ikke lage. Lat? :ler:

Nå har man jo så gode kamera selv privat at det skal ikke være noe problem å ta fine bilder. Jeg har hintet til foreldrene mine om at en ekstra blitz vil gjøre susen på bilder da det er de som har flott og fancy kamera i familien, så håper de tar hintet. ;)

Kos deg i bursdag ikveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærremin, jeg må innom her minst hver andre time for å sjekke status :fnise: Får abstinenser hvis jeg ikke gjør det! Nå må tassen se til å komme uuut! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lukter det smeltet smør her :nigo: Sambo lager KANELBOLLER!!!

Ehhhh! Kanelboller!! Jeg og vil at mannen skal bake kanelboller!! Jeg har mye godt å si om mannen min, men bake, det kan han altså ikke. Kanelboller hadde passet en stk høygravid Tina rimelig bra akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det i familiebesøk? :) Skjønner godt du gleder deg til å møte og ta bilder av tassen, vi kommer sikkert til å ta en million bilder når vi endelig får et barn! :fnise:

Noe mer tegn til at fødselen er på gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige deg som får ostekake idag! Det frister meg hele tiden nå, men orker ikke lage. Lat? :ler:

Nå har man jo så gode kamera selv privat at det skal ikke være noe problem å ta fine bilder. Jeg har hintet til foreldrene mine om at en ekstra blitz vil gjøre susen på bilder da det er de som har flott og fancy kamera i familien, så håper de tar hintet. ;)

Kos deg i bursdag ikveld. :)

Det var kjempenam :sikle:

Nei, ikke sant? Også med et ålreit redigeringsprogram på PC, så kan man lage mye fint!!

Håper du får blitz, da :jepp:

Hærremin, jeg må innom her minst hver andre time for å sjekke status :fnise: Får abstinenser hvis jeg ikke gjør det! Nå må tassen se til å komme uuut! :danse:

Hihi, du er søt! Ja, jeg er heeeelt enig med deg! Må bare sove litt først :nigo:

Ehhhh! Kanelboller!! Jeg og vil at mannen skal bake kanelboller!! Jeg har mye godt å si om mannen min, men bake, det kan han altså ikke. Kanelboller hadde passet en stk høygravid Tina rimelig bra akkurat nå.

Hehe, også det som er så enkelt å lage! :laugh: Han synes det sikkert er moro, bare han får prøvd!

Hvordan gikk det i familiebesøk? :) Skjønner godt du gleder deg til å møte og ta bilder av tassen, vi kommer sikkert til å ta en million bilder når vi endelig får et barn! :fnise:

Noe mer tegn til at fødselen er på gang da?

Var ikke der så lenge, men det var koselig. Veeeeeldig varmt, de hadde jo ikke vett til å lufte! 24 grader :fnise: Men vafler, ostekake og mannens deeeeilige kanelboller gikk ned på høykant!

Ja, det er vel litt sånn det blir. Mange tuuusen bilder av disse små. :nigo: Gleder meg til dåp! Da tror jeg nesten at jeg må gjøre avtale med noen om å ta syyykt mye bilder.

Næh.. Litt murringer foran og bak.. Føltes ut som om ungen var helt ned imellom knærne da vi gikk ute isted :fnise: Så det bør da være nært forestående nå, vel? :klo: Gruer meg til en rar natt.. Håper jeg sover litt, også kan det godt sette igang, så blir vi ferdig ;):laugh:

Tenker OFTE på deg Lilywhite, og gullegget deres :hjerte:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet fra 00.30 - 04.45. Stått opp og prøvd å legge meg igjen, plutselig ville ikke korsryggen "ligge" lenger, og Tassen våkna..

Stod opp like gjerne og har spist frokost. Mye kynnere, aktiv baby og endel murringer. Stikker litt i sidene i lysken, og kjenner stråling nedover lårene, spes høyre, samme siden som den vonde lysken.

Sambo snart på jobb, og jeg blir alene.. Skal forsøke å sove litt her i sofaen. Liker ikke å være alene nå, men tlf blir med overalt hvor jeg går, pga gangsperra ;)

Nesten konstante kynnere, asså.. Hmm.. Men ikke spes vonde, nei.. :riste:

Treige kroppen!!!! Ikke et eneste spor etter slimpropp eller noe.. Jaja.. Innen 15.feb er han her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fader.. bomma jeg på dato gjetting?? :(

Håper han komme snart, men tydelig han trives godt inni magehuset :)

Og du, jeg merka aldri noe til slimproppen. Vil tro den hadde gått siden jeg hadde 3 cm åpning da jeg kom på føden. Men vet aldri :P

Heia Tassen :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh, kjære Nuttapia. Jeg har tenkt på deg i helga og håpet at når jeg sjekket her inne på søndag ville det være helt stille fordi du var på sykehuset. Nå kan det ikke være lenge igjen, virkelig ikke. Bor du i Oslo? Blir man ikke igangsatt her om man er 10 dager på overtid?

Kan forøvrig anbefale Girls og Shameless om du kjeder deg og trenger noe å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fødselskurset jeg var på viste jordmor noe bilder med slimproppen, og at den kunne sitte i ganske så lenge selv om at fødselen var i gang. Hun nevnte at den ikke inngår i de tre typiske tegn på at fødselen er startet. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nutta :hjerte: Du er sååå flink, også så positiv! Det er virkelig ikke lenge til han er her nå, det er vi alle kg-damene sikre på! :) Og du, den slimproppen skal du ikke tenke på. Jeg så ikke snurten av den jeg heller og ikke gikk vannet. Tenker masse på deg. :klemmer: Stor klem fra meg og lillegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...