Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cool!

:danse: Gosh, jeg blir utrolig spent jeg, nå!! :popcorn:

TIPPELISTE VEKT & LENGDE

:babygutt:

Airam90: 3850 gr og 51 cm

Asanti: 3900 gr og 53 cm

missdior: 3950 gr og 50 cm

Tr.heimspia: 4000 gr og 52 cm

Frøken Strøken: 4045 gr og 51 cm

Nuttapia: 4050 gr og 52 cm

Frøken Vims: 4070 gr og 52 cm

CathrineMic: 4100 gr og 52 cm

Lillah: 4120 gr og 52 cm

Kakaoen: 4150 gr og 53 cm

Lilywhite: 4200 gr og 52 cm

Ara: 4220 gr og 54 cm

Nuttamannen: 4250 gr og 52 cm

Marielle171: 4265 gr og 53 cm

Mala: 4270 gr og 53 cm

My84: 4300 gr og 53 cm

Maiava88: 4420 gr og 53 cm

Rhiannon: 4486 gr og 54 cm

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg driver med om natta, er å finne en god ligge/sitte/sovestilling.. Nå har jeg stått opp 3 ganger, skrudd på lys og strevd max med å dandere puter og dyne og drit og møkk UTEN at sambo har våkna en eneste gang.. Jeg må jo være en drøm å dele soverom med, iallfall.. Men fy søren så utrolig fælt det er å prøve en stilling, og finne ut at det ikke fungerer.. :( Jeg tror jeg har klemt ihjel tassen en rekke ganger når jeg har forsøkt å komme meg ut av senga..

SYT, hyl og klag!! ..

..føkkings ventetid, as! :ler: Neste gang tar jeg 2500 kr per natt jeg går på overtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar for å bli mamma i morgen nå da? :D

Jepp!! Men jeg tror ikke Tassen er klar for å bli sønn :fnise:

Han kommer imorgen, mandag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har så lov til å klage! Sånne netter er grusomme :klem:

Tusen takk!! :hjerte:

Da fortsetter jeg gjerne litt til.. Er lei av disse nettene!

Nå ligger jeg dårlig igjen... Og både sambo og tassen sover.. Ingen som vil hjelpe meg eller holde meg med selskap :( Ser ut til at jeg må vekke han som sover søtt ved siden av meg for å få litt sympati..

Oi, DER kvapp lillegutt til! Stakkar lille, kanskje han drømte noe skummelt!

Jeg vil ha ham ut nååååååååå....

"Smil og vær glad for hver dag som går, så får du se hvor vondt i kjeften du fååår.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med fødsel, morro å lese hvordan du har hatt det i gjennom svangerskapet. Rart hvordan man blir glad av at andre helt ukjente er glade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ler hver gang jeg leser at du er lei!

Føler sånn med deg, og husker godt hvordan det var... :)

Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, så frustrerende å ikke få sove! Håper du har fått noen timers god søvn iallefall. :klem:

Jeg tipper at den lille store gutten er 4300 g og 53 cm! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så slitsomt med enda en søvnløs natt :( Føler virkelig med deg!

Men for å snu det; tenk, i dag er du enda en dag nærmere å møte tassen :hjerte:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhh. Skjønner bittelitt hvordan du har det... Bare gange opp nattissuene mine med 10, så begynner det vel å nærme seg dine;-) Hold ut!!! Og KG er stedet å "syte"...

Jeg blir også litt "sur", eller nesten sjalu, på mannnen når han sover søtt ved siden av meg mens jeg ligger våken og har vondt her og der. Men jeg tenker at det er bra han er uthvilt, for om noen uker må han være i storform, for da skal han støtte dama si gjennom en heidundranes fødsel, og etter det er det våkenetter og ærender for mor og barn så det holder;-) Da skal han får kjørt seg, hehe

Endret av Tina_O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med fødsel, morro å lese hvordan du har hatt det i gjennom svangerskapet. Rart hvordan man blir glad av at andre helt ukjente er glade :)

Hei Bella! Så moro med nye fjes :hallo:

Tusen takk! Hihi, så moro at du blir glad, da :nigo: Jeg blir helt rørt jeg nå :rodmer:

Hvordan er det med deg da, er det babytanker i sving?

Noen må jo få en større gutt enn Vegard, så jeg tipper 54 cm og 4486 gram! :jepp:

Oioi! Så lenge denne kraftkaren kan komme seg ut av min lille kropp uten at jeg blir helt ødelagt, så er det helt ok! :fnise:

Ler hver gang jeg leser at du er lei!

Føler sånn med deg, og husker godt hvordan det var... :)

Tvi tvi

Jaaa.. Det er et godt brukt ord.. :ler: Sorriiii...

Føler med deg, så frustrerende å ikke få sove! Håper du har fått noen timers god søvn iallefall. :klem:

Jeg tipper at den lille store gutten er 4300 g og 53 cm! :biggrin:

Tilsammen så har det blitt noen timer inatt, ja! Takk :) Tenkte å slokne litt på sofaen etterpå! Tror jeg sover best der, faktisk..

Jeg skriver deg opp!! Stor gutt du tipper, da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så slitsomt med enda en søvnløs natt :( Føler virkelig med deg!

Men for å snu det; tenk, i dag er du enda en dag nærmere å møte tassen :hjerte:

Ha en fin dag :klemmer:

Takk ,fikk noen timer på øyet tilslutt.. Mannen sa at jeg snorka skikkelig, så jeg tror jeg må ha vært helt utslitt..! Jeg har absolutt ikke for vane å snorke, ikke engang når jeg er forkjøla! :ler:

Veitu, det er jeg! Og nå nærmer det seg veldig, det kjenner jeg på kroppen :jepp:

Ha en finfin dag du også, Vimsesøte!

Åhhhh. Skjønner bittelitt hvordan du har det... Bare gange opp nattissuene mine med 10, så begynner det vel å nærme seg dine;-) Hold ut!!! Og KG er stedet å "syte"...

Jeg blir også litt "sur", eller nesten sjalu, på mannnen når han sover søtt ved siden av meg mens jeg ligger våken og har vondt her og der. Men jeg tenker at det er bra han er uthvilt, for om noen uker må han være i storform, for da skal han støtte dama si gjennom en heidundranes fødsel, og etter det er det våkenetter og ærender for mor og barn så det holder;-) Da skal han får kjørt seg, hehe

Alle har sine vondter, og jeg har sympati med alle! :klemmer: Jeg holder ut, asså.. Ikke lenge igjen nå!! Og jeg lover å heie like mye på dere som kommer etter :hjerte:

Jepp, jeg tenkte også at jeg må ha en våken og glad mann, så jeg lot han være ;) Men han våknet tilslutt, for jeg banna og sverta :fnise: Så fikk jeg litt kos, så sovnet jeg.. :nigo:

Jeg tipper at lillemann er 4420 g. og 53 cm. lang :)

Tipper stor gutt du også :fnise: ! Det er så moro :laugh:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJA!

Også bestilte jeg pinnekjøtt av mannen...

Hvis dere skjønner hva jeg mener :lur: Så nå får vi håpe tassen vil ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJA!

Også bestilte jeg pinnekjøtt av mannen...

Hvis dere skjønner hva jeg mener :lur: Så nå får vi håpe tassen vil ut :ler:

Håper litt :sengekos: gjør susen. :lur:

:duskedame:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...