Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner godt at det er tungt for deg nå, jeg begynner også å kjenne det nemlig! Og så har jeg 9 uker igjen å vokse på! :blink: Føler også jeg bærer ungen helt utenpå kroppen, og jeg går som en gakk-gakk om dagen. :fnise:

Hehe, godteri og sjokolade som detter inn i munnen har jeg lang erfaring med. Det nytter ikke å stritte imot, når godteriet har bestemt seg er det bare å gape! ;)

Definitivt enig, på alle punkter, My! Er det ikke bortimot 12 kilo man bærer tilslutt, altså pupper og mage? Jeg tror det.. :Nikke: Og det er jo endel ;) Klart man merker det! Og denne vakre gakk-gakk-gangen er jo en sjarmerende konsekvens :fnise:

Har spist veldig lite nammenam de siste ukene, men nå skal jeg kose meg skikkelig - nå som han legger på seg mest ;) Neida, men jeg kan vel kose meg litt nå på slutten, vel..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imorgen er dagen Tassen kommer til verden. Jeg er sanndrøm og har synske i min familie, så om jeg bommer så skal jeg klage til den lille promillen same jeg har i blodet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er dagen Tassen kommer til verden. Jeg er sanndrøm og har synske i min familie, så om jeg bommer så skal jeg klage til den lille promillen same jeg har i blodet! :ler:

Oi, også jeg som tror på slikt :sjokkert: , jeg tror fullstendig på deg jeg nå. Synd jeg ikke vet hvor du bor, dersom du tar feil ;):fnise:

Men jeg håper du har rett, for jeg har også hatt følelse av imorgen :Nikke: Jeg HÅPER iallfall det :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er krysset ut jo! :overrasket::hoppe:

Kos deg alt du kan, du fortjener godis! Kanskje tassen får sukkerkick av det og vips så vil han ut og smake godis han og! I min mage blir de helt ville hvis jeg spiser sånn stratos med hvitt inni :fnise: Ikke av annen sjokolade, men akkurat den gjør dem ville!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, også jeg som tror på slikt :sjokkert: , jeg tror fullstendig på deg jeg nå. Synd jeg ikke vet hvor du bor, dersom du tar feil ;):fnise:

Men jeg håper du har rett, for jeg har også hatt følelse av imorgen :Nikke: Jeg HÅPER iallfall det :danse:

Iiik, kanskje like greit om jeg bommer totalt. :ler:

Nei hiv deg rundt med en rekke serieorgamser som frigjør oksytocin så skjer det vel noe snart. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt enig, på alle punkter, My! Er det ikke bortimot 12 kilo man bærer tilslutt, altså pupper og mage? Jeg tror det.. :Nikke: Og det er jo endel ;) Klart man merker det! Og denne vakre gakk-gakk-gangen er jo en sjarmerende konsekvens :fnise:

Har spist veldig lite nammenam de siste ukene, men nå skal jeg kose meg skikkelig - nå som han legger på seg mest ;) Neida, men jeg kan vel kose meg litt nå på slutten, vel..? ;)

Skjønner veldig at du føler det er tungt ja! Jeg føler og det, og jeg har 5 uker igjen til termin, samt at jeg nok er større enn deg i utgangspunktet; 168 høy og laaang rygg å fordele magen på. Nå skjønner jeg at jeg har ingenting å klage på, hehe;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er krysset ut jo! :overrasket::hoppe:

Kos deg alt du kan, du fortjener godis! Kanskje tassen får sukkerkick av det og vips så vil han ut og smake godis han og! I min mage blir de helt ville hvis jeg spiser sånn stratos med hvitt inni :fnise: Ikke av annen sjokolade, men akkurat den gjør dem ville!

Vet du, det er faktisk utrolig merkelig!! :sjokkert: Tiden har gått så fort! Jeg er veldig stolt over å ha klart meg så bra helt til finalen! Finalen lar jo tydeligvis vente på seg, men den er jo ganske nær nå ;)

Oii, kanskje han skal få litt ekstra sukker idag, ja :lur:

Iiik, kanskje like greit om jeg bommer totalt. :ler:

Nei hiv deg rundt med en rekke serieorgamser som frigjør oksytocin så skjer det vel noe snart. ;)

Nei, du må ha rett! SÅ har vi rett begge to!! :hoppendeglad:

Hvordan får man til disse serieorgasmene da? Jeg har ikke noe morsomt leketøy nå heller *HYL*

:ler:

Skjønner veldig at du føler det er tungt ja! Jeg føler og det, og jeg har 5 uker igjen til termin, samt at jeg nok er større enn deg i utgangspunktet; 168 høy og laaang rygg å fordele magen på. Nå skjønner jeg at jeg har ingenting å klage på, hehe;-)

Ja, du har virkelig ikke lenge igjen, Tina :danse: Klart du har lov til å klage!

Å gå gravid er som en fornøyelsespark: Det går veldig opp og ned, kan være kvalmende, men til syvende og sist en fantastisk opplevelse. (Quote: Nuttapia) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må ha rett! SÅ har vi rett begge to!! :hoppendeglad:

Hvordan får man til disse serieorgasmene da? Jeg har ikke noe morsomt leketøy nå heller *HYL*

:ler:

Godt spørsmål, jeg vet ikke. :ler: Men jeg tenker bare at ikke legger fra seg leketøyet etter en, tar en pause så back on it. ;)

Send mannen ut på shopping! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at termindatoen er her da! :sjokkert:

Kanskje tipper jeg riktig med 4. februar likevel, må si jeg tvilte forrige helg altså :laugh:

Håper du får en fin fredagskveld, mest sannsynlig den siste fredagen uten baby, tenk det :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere slutte å snakke om snop og godis damer! :sinnatagg:

Hva med oss stakkar andre som sitter her og skal (i teorien!) være på diett og bli kvitt babyvekta da?!?!?!

MAKAN!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål, jeg vet ikke. :ler: Men jeg tenker bare at ikke legger fra seg leketøyet etter en, tar en pause så back on it. ;)

:bolledeig::danse:

Enig med Asanti!

Kjør på nå! Full rulle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og i en fornøyelsespark er det mye godis.... :sjenert::fnise: Åhh jeg er så sykt sukkersugen idag!

Takk :nigo: Nammenam :sikle:

Lover å gjøre det imorgen dersom det ikke settes igang ikveld ;)

Tenk at termindatoen er her da! :sjokkert:

Kanskje tipper jeg riktig med 4. februar likevel, må si jeg tvilte forrige helg altså :laugh:

Håper du får en fin fredagskveld, mest sannsynlig den siste fredagen uten baby, tenk det :hjerte:

:klemmer:

Ja, 4.feb er en nydelig dato :jepp: Da rekker jeg kanskje å komme hjem til neste fredag for å spise kake på bursdagen min også :rodmer: Men babyyyyyy på fanget.. Oioioioiiiii, nå savner jeg ham, altså!!

Nå må dere slutte å snakke om snop og godis damer! :sinnatagg:

Hva med oss stakkar andre som sitter her og skal (i teorien!) være på diett og bli kvitt babyvekta da?!?!?!

MAKAN!

:fnise:

Jeg føyer meg snart i rekka di, frøken.. ;) Nå skal jeg kose meg frem til han tyter ut.. :is: :popcorn::sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover å gjøre det imorgen dersom det ikke settes igang ikveld ;)

Blir en morro dag på deg i morra da :danse:

I fare for å få juling spør jeg likevel....

Sikker på at du når ned dit nå da? :fnise:

Eller mente du å sende gubben på shopping generelt?

Endret av tr.heimspia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en morro dag på deg i morra da :danse:

I fare for å få juling spør jeg likevel....

Sikker på at du når ned dit nå da? :fnise:

Eller mente du å sende gubben på shopping generelt?

Ellers så har jeg vel kanskje en sambo som er med å leke litt ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers så har jeg vel kanskje en sambo som er med å leke litt ;):fnise:

Darn it, godt poeng ;)

Mye mere morro med gubbe-lek enn egenlek synes jeg her også :fnise:

Peis på! Siste vi gjorde før fødselen startet var litt :sengekos: Jeg har trua på den metoden! Men kroppen må vel være litt klar også!

Vil ha sms i natt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darn it, godt poeng ;)

Mye mere morro med gubbe-lek enn egenlek synes jeg her også :fnise:

Peis på! Siste vi gjorde før fødselen startet var litt :sengekos: Jeg har trua på den metoden! Men kroppen må vel være litt klar også!

Vil ha sms i natt :lol:

Ja, vi må det, as.. Men han er så treig.. Jeg må lissom mase hele tida, og det er jo litt dårlig gjort, da.. Men ja, jeg håper du får sms i natt!! Har vært mye nedpress og kynnere idag. Tok et laaaangt bad isted, og babyen har vært veeeeldig rolig siden da.. Blir nesten litt bekymra, jeg.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godteri og serieorgasmer, høres ut som en bra fredagskveld! :fnise:

Ikke morsomt å bekymre seg for rolig baby. :( Men mange sier at babyene roer seg veldig rett før fødsel da. :lur::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med My84 dessverre...

Emil var rolig de siste 5-6 dagene før han bestemte seg for å bli klar....

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...