Nuttapia Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #2021 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg skjønner godt at det er tungt for deg nå, jeg begynner også å kjenne det nemlig! Og så har jeg 9 uker igjen å vokse på! Føler også jeg bærer ungen helt utenpå kroppen, og jeg går som en gakk-gakk om dagen. Hehe, godteri og sjokolade som detter inn i munnen har jeg lang erfaring med. Det nytter ikke å stritte imot, når godteriet har bestemt seg er det bare å gape! Definitivt enig, på alle punkter, My! Er det ikke bortimot 12 kilo man bærer tilslutt, altså pupper og mage? Jeg tror det.. Og det er jo endel Klart man merker det! Og denne vakre gakk-gakk-gangen er jo en sjarmerende konsekvens Har spist veldig lite nammenam de siste ukene, men nå skal jeg kose meg skikkelig - nå som han legger på seg mest Neida, men jeg kan vel kose meg litt nå på slutten, vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 1. februar 2013 #2022 Del Skrevet 1. februar 2013 Imorgen er dagen Tassen kommer til verden. Jeg er sanndrøm og har synske i min familie, så om jeg bommer så skal jeg klage til den lille promillen same jeg har i blodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #2023 Del Skrevet 1. februar 2013 Imorgen er dagen Tassen kommer til verden. Jeg er sanndrøm og har synske i min familie, så om jeg bommer så skal jeg klage til den lille promillen same jeg har i blodet! Oi, også jeg som tror på slikt , jeg tror fullstendig på deg jeg nå. Synd jeg ikke vet hvor du bor, dersom du tar feil Men jeg håper du har rett, for jeg har også hatt følelse av imorgen Jeg HÅPER iallfall det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. februar 2013 #2024 Del Skrevet 1. februar 2013 Alt er krysset ut jo! Kos deg alt du kan, du fortjener godis! Kanskje tassen får sukkerkick av det og vips så vil han ut og smake godis han og! I min mage blir de helt ville hvis jeg spiser sånn stratos med hvitt inni Ikke av annen sjokolade, men akkurat den gjør dem ville! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 1. februar 2013 #2025 Del Skrevet 1. februar 2013 Oi, også jeg som tror på slikt , jeg tror fullstendig på deg jeg nå. Synd jeg ikke vet hvor du bor, dersom du tar feil Men jeg håper du har rett, for jeg har også hatt følelse av imorgen Jeg HÅPER iallfall det Iiik, kanskje like greit om jeg bommer totalt. Nei hiv deg rundt med en rekke serieorgamser som frigjør oksytocin så skjer det vel noe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 1. februar 2013 #2026 Del Skrevet 1. februar 2013 Definitivt enig, på alle punkter, My! Er det ikke bortimot 12 kilo man bærer tilslutt, altså pupper og mage? Jeg tror det.. Og det er jo endel Klart man merker det! Og denne vakre gakk-gakk-gangen er jo en sjarmerende konsekvens Har spist veldig lite nammenam de siste ukene, men nå skal jeg kose meg skikkelig - nå som han legger på seg mest Neida, men jeg kan vel kose meg litt nå på slutten, vel..? Skjønner veldig at du føler det er tungt ja! Jeg føler og det, og jeg har 5 uker igjen til termin, samt at jeg nok er større enn deg i utgangspunktet; 168 høy og laaang rygg å fordele magen på. Nå skjønner jeg at jeg har ingenting å klage på, hehe;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #2027 Del Skrevet 1. februar 2013 Alt er krysset ut jo! Kos deg alt du kan, du fortjener godis! Kanskje tassen får sukkerkick av det og vips så vil han ut og smake godis han og! I min mage blir de helt ville hvis jeg spiser sånn stratos med hvitt inni Ikke av annen sjokolade, men akkurat den gjør dem ville! Vet du, det er faktisk utrolig merkelig!! Tiden har gått så fort! Jeg er veldig stolt over å ha klart meg så bra helt til finalen! Finalen lar jo tydeligvis vente på seg, men den er jo ganske nær nå Oii, kanskje han skal få litt ekstra sukker idag, ja Iiik, kanskje like greit om jeg bommer totalt. Nei hiv deg rundt med en rekke serieorgamser som frigjør oksytocin så skjer det vel noe snart. Nei, du må ha rett! SÅ har vi rett begge to!! Hvordan får man til disse serieorgasmene da? Jeg har ikke noe morsomt leketøy nå heller *HYL* Skjønner veldig at du føler det er tungt ja! Jeg føler og det, og jeg har 5 uker igjen til termin, samt at jeg nok er større enn deg i utgangspunktet; 168 høy og laaang rygg å fordele magen på. Nå skjønner jeg at jeg har ingenting å klage på, hehe;-) Ja, du har virkelig ikke lenge igjen, Tina Klart du har lov til å klage! Å gå gravid er som en fornøyelsespark: Det går veldig opp og ned, kan være kvalmende, men til syvende og sist en fantastisk opplevelse. (Quote: Nuttapia) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. februar 2013 #2028 Del Skrevet 1. februar 2013 Den der likte jeg, fornøyelsespark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. februar 2013 #2029 Del Skrevet 1. februar 2013 ...og i en fornøyelsespark er det mye godis.... Åhh jeg er så sykt sukkersugen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 1. februar 2013 #2030 Del Skrevet 1. februar 2013 Nei, du må ha rett! SÅ har vi rett begge to!! Hvordan får man til disse serieorgasmene da? Jeg har ikke noe morsomt leketøy nå heller *HYL* Godt spørsmål, jeg vet ikke. Men jeg tenker bare at ikke legger fra seg leketøyet etter en, tar en pause så back on it. Send mannen ut på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. februar 2013 #2031 Del Skrevet 1. februar 2013 Tenk at termindatoen er her da! Kanskje tipper jeg riktig med 4. februar likevel, må si jeg tvilte forrige helg altså Håper du får en fin fredagskveld, mest sannsynlig den siste fredagen uten baby, tenk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 1. februar 2013 #2032 Del Skrevet 1. februar 2013 Nå må dere slutte å snakke om snop og godis damer! Hva med oss stakkar andre som sitter her og skal (i teorien!) være på diett og bli kvitt babyvekta da?!?!?! MAKAN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 1. februar 2013 #2033 Del Skrevet 1. februar 2013 Godt spørsmål, jeg vet ikke. Men jeg tenker bare at ikke legger fra seg leketøyet etter en, tar en pause så back on it. Send mannen ut på shopping! Enig med Asanti! Kjør på nå! Full rulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #2034 Del Skrevet 1. februar 2013 ...og i en fornøyelsespark er det mye godis.... Åhh jeg er så sykt sukkersugen idag! Takk Nammenam Godt spørsmål, jeg vet ikke. Men jeg tenker bare at ikke legger fra seg leketøyet etter en, tar en pause så back on it. Send mannen ut på shopping! Lover å gjøre det imorgen dersom det ikke settes igang ikveld Tenk at termindatoen er her da! Kanskje tipper jeg riktig med 4. februar likevel, må si jeg tvilte forrige helg altså Håper du får en fin fredagskveld, mest sannsynlig den siste fredagen uten baby, tenk det Ja, 4.feb er en nydelig dato Da rekker jeg kanskje å komme hjem til neste fredag for å spise kake på bursdagen min også Men babyyyyyy på fanget.. Oioioioiiiii, nå savner jeg ham, altså!! Nå må dere slutte å snakke om snop og godis damer! Hva med oss stakkar andre som sitter her og skal (i teorien!) være på diett og bli kvitt babyvekta da?!?!?! MAKAN! Jeg føyer meg snart i rekka di, frøken.. Nå skal jeg kose meg frem til han tyter ut.. :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 1. februar 2013 #2035 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Lover å gjøre det imorgen dersom det ikke settes igang ikveld Blir en morro dag på deg i morra da I fare for å få juling spør jeg likevel.... Sikker på at du når ned dit nå da? Eller mente du å sende gubben på shopping generelt? Endret 1. februar 2013 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #2036 Del Skrevet 1. februar 2013 Blir en morro dag på deg i morra da I fare for å få juling spør jeg likevel.... Sikker på at du når ned dit nå da? Eller mente du å sende gubben på shopping generelt? Ellers så har jeg vel kanskje en sambo som er med å leke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 1. februar 2013 #2037 Del Skrevet 1. februar 2013 Ellers så har jeg vel kanskje en sambo som er med å leke litt Darn it, godt poeng Mye mere morro med gubbe-lek enn egenlek synes jeg her også Peis på! Siste vi gjorde før fødselen startet var litt Jeg har trua på den metoden! Men kroppen må vel være litt klar også! Vil ha sms i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #2038 Del Skrevet 1. februar 2013 Darn it, godt poeng Mye mere morro med gubbe-lek enn egenlek synes jeg her også Peis på! Siste vi gjorde før fødselen startet var litt Jeg har trua på den metoden! Men kroppen må vel være litt klar også! Vil ha sms i natt Ja, vi må det, as.. Men han er så treig.. Jeg må lissom mase hele tida, og det er jo litt dårlig gjort, da.. Men ja, jeg håper du får sms i natt!! Har vært mye nedpress og kynnere idag. Tok et laaaangt bad isted, og babyen har vært veeeeldig rolig siden da.. Blir nesten litt bekymra, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 1. februar 2013 #2039 Del Skrevet 1. februar 2013 Godteri og serieorgasmer, høres ut som en bra fredagskveld! Ikke morsomt å bekymre seg for rolig baby. Men mange sier at babyene roer seg veldig rett før fødsel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 2. februar 2013 #2040 Del Skrevet 2. februar 2013 Enig med My84 dessverre... Emil var rolig de siste 5-6 dagene før han bestemte seg for å bli klar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå