Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Jo?

Nærmeste familie iallefall på St. Olavs :)

Men det kan jo variere fra sted til sted det....

Ja, pleier å være lov, men ikke nå.

Er kun lov med babyens besteforeldre i Drammen nå i denne perioden pga mye influensa og kvalme. Så er superstrengt der nå, får ikke trille babyen ned til kantina engang.. Så håper jeg kommer meg fort hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Skien var det også i utgangspunktet bare besteforeldre. Men vi spurte, og bror min fikk være med inn han også :) kan ha vært fordi de kom fra Stavanger og skulle reise igjen dagen etterpå, men du kan jo spørre hvis det skulle bli aktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Skien var det også i utgangspunktet bare besteforeldre. Men vi spurte, og bror min fikk være med inn han også :) kan ha vært fordi de kom fra Stavanger og skulle reise igjen dagen etterpå, men du kan jo spørre hvis det skulle bli aktuelt :)

Så koselig at han fikk lov til det! Skulle jo bare mangle når han kom lagveisfra! :jepp:

Ja, jeg aner jo ikke hvor god plass det er på disse rommene.. MEN - la oss for all del håpe at tassen er ute innen helgen er over, da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk om du og bebien får samme bursdag! så koselig!

Det hadde faktisk vært veldig spesielt, for min bestefar har også bursdag 8.feb. Dvs 3 generasjoner med førstefødte den dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde faktisk vært veldig spesielt, for min bestefar har også bursdag 8.feb. Dvs 3 generasjoner med førstefødte den dagen!

Jeg vil tro at dersom et blir dobbelbursdag så er det ei mor som ikke får lov til å feire bursdagen sin den dagen om noen år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro at dersom et blir dobbelbursdag så er det ei mor som ikke får lov til å feire bursdagen sin den dagen om noen år :fnise:

Nei, er akkurat det veitu.. Jeg håper så innmari at han havner på en egen dato, eller med noen andre litt ut i familien.

I forhold til ham:

Mormor imorgen, 1.

Onkel på 3.

Mannen til mormor på 6.

Jeg den 8.

Da gjenstår jo 2.4.5 og 7.. :fnise: Det er jo dermed 50/50 sjanse, sier vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er i februar det skjer, ;)

håper på den 8 jeg :P

Hehe, skriver deg opp på lista :fnise:

TIPPELISTE FØDEDATO:

Termin: 1.februar

Bursdager i familien: (Relasjon ift Tassen)

18.jan(onkel) 28.jan(farmor), 1.feb(mormor), 3.feb(onkel), 6.feb(mormors kjære) 8.feb(nuttapiamamma og oldefar)

14.jan: Nuttavenninne

15.jan: FrøkenStrøken

16.jan: VeoVeo

17.jan: Nuttamamsen

20.jan: My84

24.jan: CathrineMic

25.jan: Angel-A, Nuttapia

26.jan: Penny

27.jan: Nuttasøster, Nuttasambo, marielle171, Lilywhite

28.jan: Nuttasvoger

29.jan: Miraaa

30.jan: Frøken Vims, tr.heimspia83

31.jan: tr.heimspia83

-------------------------------------------------

1.feb: Maiava88

2.feb: asanti, Totiki

3.feb: ^^Belle^^, Kakaoen

4.feb: Mala, Nuttanevø (2 år :fnise: ), Lillah

5.feb: My84

6.feb: Lollipop

7.feb: Lilywhite, marielle171

8.feb: airam90, Kvakk

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare under en uke til min tipping! :fnise:

Det er det :danse:

hva med nutta sjøl da, hva tror du?

Jeg håper han kommer på lørdag :Nikke: Men jeg tror ingenting.. Men jeg satser på å være hjemme igjen til neste helg!

Da tipper jeg 5. februar!! :nigo:

Den er notert :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har symfysemål på 27 cm i dag jeg. 23 fullgåtte uker! Håper bare livmora er avlang og jeg bærer ungen høyt, som legen mente. For hvis ikke kommer jeg til å føde rekordbaby om noen måneder :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Så fort tiden går, spennende! :nigo: Helt tilfeldig at dagboken din poppet opp på Nytt innhold, hadde helt glemt å følge med, jeg... Men skal huske det de siste dagene nå altså. :laugh:

Jeg vil bli med på tippelista, og sier 2. februar (greit med egen dag!).

Hilsen en med mange brukere og mange navn (sist jeg var innom het jeg vel Synnøve Finden, hehe). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har symfysemål på 27 cm i dag jeg. 23 fullgåtte uker! Håper bare livmora er avlang og jeg bærer ungen høyt, som legen mente. For hvis ikke kommer jeg til å føde rekordbaby om noen måneder :skratte:

Oi, nei dét er ikke liten mage, nei! MEN, det kan jevne seg ut! Og legen har rett, håper jeg!

Uansett, det å ha stor mage er ikke sååå innmari kult :fnise:

Hei du!

Så fort tiden går, spennende! :nigo: Helt tilfeldig at dagboken din poppet opp på Nytt innhold, hadde helt glemt å følge med, jeg... Men skal huske det de siste dagene nå altså. :laugh:

Jeg vil bli med på tippelista, og sier 2. februar (greit med egen dag!).

Hilsen en med mange brukere og mange navn (sist jeg var innom het jeg vel Synnøve Finden, hehe). ;)

Neimen, det var lenge sida :hallo: Skal slenge deg inn på lista! Alt vel? Har du dagbok nå ell?

Koselig å se deg innom her :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg ble ganske paff. Men, fortsetter det med høye tall får jeg en ekstra ultralyd for å utelukke stor baby/mye forstervann. Jeg håper på det, hehe.

Men du, du kan jo ikke være her inne og skrive. Du skal jo føde kvinne og det NÅ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nei dét er ikke liten mage, nei! MEN, det kan jevne seg ut! Og legen har rett, håper jeg!

Uansett, det å ha stor mage er ikke sååå innmari kult :fnise:

Neimen, det var lenge sida :hallo: Skal slenge deg inn på lista! Alt vel? Har du dagbok nå ell?

Koselig å se deg innom her :sol:

Jepp, alt er bare bra! Har fått en hund som jeg kan behandle som en liten baby nå, siden det ikke ble noe av. Han blir bortskjemt som fy, men tror ikke han har noe i mot det altså. :laugh:

Regner med at alt går greit med deg, kanskje litt spent og utålmodig? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble ganske paff. Men, fortsetter det med høye tall får jeg en ekstra ultralyd for å utelukke stor baby/mye forstervann. Jeg håper på det, hehe.

Men du, du kan jo ikke være her inne og skrive. Du skal jo føde kvinne og det NÅ! ;)

Blir spennende å følge med på! Det går nok veldig veldig bra :Nikke: Det positive er jo at vi som bærer babyen langt ut, kjenner masse herlige bevegelser :rodmer:

Nei, jeg veit at jeg ikke skulle ha sitti her nå.. :fnise: Masse kynnere idag, da :) Jordmora røska så hardt i bebisen isted, så tror det faktisk har litt med saken å gjøre. Han er godt festet, så han er klar altså :nigo:

Jepp, alt er bare bra! Har fått en hund som jeg kan behandle som en liten baby nå, siden det ikke ble noe av. Han blir bortskjemt som fy, men tror ikke han har noe i mot det altså. :laugh:

Regner med at alt går greit med deg, kanskje litt spent og utålmodig? :biggrin:

Høres ut som den hunden har det heeelt fantastisk :fnise: Det er fint med dyr å kose på :klemmer:

Så bra at alt er fint!!

Ja, jeg er veldig spent. Det kan jo skje ting om 5 minutter, man har jo ikke peiling :ler: Åh, jeg elsker å ha så god "kontroll" på kroppen.. :rolleyes: MEN, nå er det uansett ikke lenge igjen.. Det er jo samme søren når det skjer egentlig.. Jeg er mest spent på datoen. Og om jeg må bli satt igang. Håper jeg slipper masse tabletter og ledninger og sånt.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...