Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppkjøringsdato 27.08. Litt vel lenge til... Jaja..

Våkna nå. Ekkel drøm, og det er jo så varmt! :P

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du har det bra!

Skrevet

Hei!

Ja, jeg har det veldig fint :jepp: Har vært og er full fart med bryllupsforberedelser og bryllup, jobbsøking, bilmekking og baby.. Tiden flyr avgårde!

OG idag har jeg fått tilbud om en jobb jeg har ønsket meg!! :hoppendeglad: Jobbintervju på mandag, og jeg fikk lov til å begynne etter at permisjonen er ferdig :danse:

Karma is ok, håper den holder seg der :)

Skrevet

Gratulerer med jobben! :hoppe: høres ut som hektiske men koooselige dager :hjerte:

Gjest asanti
Skrevet

Bryllup? Er det noe som har gått meg hus forbi? :)

Gratulere med jobb! :)

Skrevet

Takk, jenter!

Er min mamma som giftet seg på lørdag, men jeg hjalp til hele forrige uke med ting og tang. SKulle tro at trøttheten hadde sluppet til nå, men nei :fnise: Har vært i perm for lenge ;)

Var på 6mnd-kontroll med Ed igår, da. Tassen har vokst 2,5cm på 1 måned! Kun lagt på seg 300 gram. Ergo - en aktiv og laaang tass. Sprengte øverste kurven i diagrammet :ler:

8680 g og 71,5cm :)

Gjest asanti
Skrevet

Ja stemmer det! Er så uvant å miste hukommelsen. :ler:

Perfekt liten tass, eller store tassen. Lang gutt ja. :)

Skrevet

Gratulerer så mye med jobb :):nigo:

Skrevet

jobb OG lappen snart, snart har vel lillegutt flyttet hjemmefra ;)

grattis!

Skrevet

Gratulerer med ny jobb! :skya: Og så koselig at mammaen din har gifta seg :)

Skrevet

Tusen takk, snupper!!

Veldig koselige dager, Lollipop :Nikke:

Ja, Kvakk, det ordner seg nå - endelig. Lapp, snill bebis, snart i jobb igjen osv.. Er glad jeg skal ha Ed 2 dager i uka frem til jul. Pappaen har nemlig gradert perm :) Og som du antyder, Kvakk, tiden går jo hælvetes fort :( Men skal nok bli deilig å få et "liv" igjen :tommelopp:

Doh, mamma og stepappa er noe for seg selv. De susser og har kallenavn og duller og tuller. Har ikke sett makan.. Jeg er snart 30, men jeg må innrømme at jeg blir litt flau... :fnise:

• 2 uker senere...
Skrevet

Så bra at ting ordner seg for deg med lappen, snill baby, ny jobb og gift mamma

Skrevet

Så bra at ting ordner seg for deg med lappen, snill baby, ny jobb og gift mamma

Tusen takk, fru E!

Ja, jeg er en litt mere glad Nuttapia for tiden :)

---

Søndag=kos :hjerte: Skikkelig møkkavær på starten av dagen idag. Ergo; 1 episode med True Blood, masse babykos og spontanbesøk til ei venninne.

Har gravet frem lekegrinda, og nå sitter Ed kjempefint! Satt sammen med ham helt til igår, men straks grinda var oppe, så lot jeg han sitte alene, for om han velter, så er det masse kosebamser som tar imot ham :rodmer: Han sitter og er knallfornøyd, roper og ler :fnise:

Imorgen skal han få smake litt brødskive :jepp: Dét blir spennende!

Nå heier jeg på CathrineMic som antakelig får en bebis i løpet av natten!! :popcorn:

• 2 uker senere...
Skrevet

Oppkjøring om ni timer!!

Å grue seg er en virkelig fæl følelse!! :ler:

Skrevet (endret)

oioioi!

asså Nutta, hva skjer... jeg våkna i natt klokka 4.30 som vanlig (baby som sparker meg i navlen, og jeg blir sur over at det fremdeles ikke er tegn på fødsel, men det er en annen sak ) og blir liggende våken. Så tenker jeg faktisk på deg! Og da tenker jeg at du jo bestod teori-prøva og at jeg lurer på når du skal ha oppkjøring..

Så går jeg på KG så har du søren meg oppkjøring idag! HALLO! ER jeg synsk eller? :fnise:

Edit: Glemte å skrive lykke til!

Endret av Mus-Katt
  • Liker 1
Skrevet

Håper oppkjøringen gikk fint! :jepp: Jeg har trua!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...