Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Åja, thanks! Jeg kikket på lokale blogger nå men ser ikke noe som minner om deg?

Og ser bare blogger med 1-2 innlegg og langt tilbake i Januar osv.

Merkelig?

NÅ er du adda! Jeg mener jeg har lagt deg til før :klo: Men sånt har skjedd før også.. Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å helledussen, så skjønn han er! =)

Så gode kinn!

Jeg husker jeg tenkte at jeg måtte spørre om tilgang da han hadde kommet, men jeg synes det var så flaut å spørre så jeg vet ikke om jeg gjorde det eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å helledussen, så skjønn han er! =)

Så gode kinn!

Jeg husker jeg tenkte at jeg måtte spørre om tilgang da han hadde kommet, men jeg synes det var så flaut å spørre så jeg vet ikke om jeg gjorde det eller ei!

Tnåh :laugh::klemmer:

Takk :) Han er veldig herlig. Spesielt nå som han har begynt å le litt mer :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GAH . Lesning til teoriprøva på bil er bajs.. Sitter og gjør prøve etter prøve på nettlappen.no, og det svinger litt i kunnskapene, ja.. :fnise:

Noen ganger består jeg med "kun" 3 feil, noen ganger har jeg 10/11 feil. VEL, jeg er jo på rett spor, må lese mer på juss og forkjørsvei/vikeplikt. Og ikke minst alle disse tallene, kilometerne og bremselengdene..

Det er så mye småting at jeg blir smårar.. :nigo:

Teoriprøve på mandag, det MÅ jeg bare klare :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har jammen begynt å lese min egen dagbok fra starten av. Leser hva som skjedde i kroppen for akkurat ett år siden.

Graviditet er virkelig magisk. Fødsel også. Jeg kunne gitt en hel masse for å kunne gjenoppleve at tassen kom ut, slik at jeg kunne huske det bedre. Jeg tenker for sjelden på det, så det begynner å bli litt borte for meg, og det er ikke noe særlig.. :( Men jeg kjenner godt at jeg holder rundt ham mens jeg blir sydd i en time. Han var den største tryggheten jeg hadde da, for jeg følte at syingen var verre en fødselen. Sambo måtte hjelpe meg å holde lillegutten, for det var vanskelig å holde på den lille tassen som lå på brystet mitt når det stakk som verst inni meg.

Lille babyen, som så tålmodig og snill trøstet mammaen sin..

Jeg tror jeg må oppleve det en gang til, og da skal kamera være på! :nigo:

Tassen, min lille hjertemedisin :hjerte:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Jeg er enig. :hjerte: Får faktisk sommerfugler i magen når jeg tenker tilbake og visst jeg drikker det jeg drakk under fødselen. Får minner med en gang. For en opplevelse det var. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. :hjerte: Får faktisk sommerfugler i magen når jeg tenker tilbake og visst jeg drikker det jeg drakk under fødselen. Får minner med en gang. For en opplevelse det var. :)

Åh, det er fint! :rodmer:

Har igrunn ingen referanser, jeg.. :glare: Haha..

--

Lørdagen er i aller høyeste grad igang. Farging av ettervekst, inntak av b-vitaminer for ikke å miste mer hår, samt en pils for å kompansere det hele. Sånn følelsesmessig :fnise:

Tassen sovnet fort ikveld, det er deilig. Mest for han, selvfølgelig! Han har vært så blid og glad i hele dag. For en fining jeg har laget, assa.. Jeg er sååå forelsket! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

B-vitaminer ja! Har begynt å miste en del hår i det siste. Siden jeg ikke liker øl kan jeg jo drikke ølgjær. :ler:

Du har all grunn til å være forelsket, han er nydelig. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-vitaminer ja! Har begynt å miste en del hår i det siste. Siden jeg ikke liker øl kan jeg jo drikke ølgjær. :ler:

Du har all grunn til å være forelsket, han er nydelig. :hjerte:

Ikke liker øl!? :sjokkert::ol: Holy macaroni.. :fnise:

Tusen takk :sjenert::hjerte:

--

Håret er gjort, og det var da inderlig deilig å se etterveksten fordufte! Synes så innmari godt, for jeg har så å si knallrødt hår nå - mot mitt goldie-blonde (og noen sølvgrå innimellom..). Ikkje braaa :laugh: MEN NÅ er det jo bra da ;) Imorgen skal brunfargen smøres på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest asanti

Liker ikke øl og drikker lite alkohol. Dårlig nordlenning. :ler:

Rødt hår er fiiint! Og blir nok kjempedeilig med litt brunfarge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlending som ikke er glad i alkohol.. Jeg er kvart nordlending, elsker øl og whiskey, og har mitt eget ølsøster-lag. Vi får bare si at jeg kompenserer for deg, så trenger du ikke å ha dårlig samvittighet :fnise:

---

Ble ikke brun idag, gitt. Jeg har vært såååå flink å lese til teoriprøve istedet! Anbefaler nettprove.no. Forklaringer i den feite boka, varer jo i flere sider!! Noe så ubrukelig og verdiløst å kaste bort tiden på! 3 sider i boka tilsvarer ÉN setning på nettprove. Takk! For jeg er søren ingen teoretiker! Også er det gøy med kapitteltester og ikke minst; forklaringsvideoer :danse: Da blir alt så mye enklere!

Vekket nettopp tassen.. Hadde så melkespreng, men liker ikke bruke pumpa.. Den lager bare mer melk i puppen, og det trenger jeg ikke!

Tass og sambo var borte 6 timer idag, så hadde ikke fått tømt meg ordentlig. MEN Neida, han var helt fornøyd med å fortsette og sove ;)

Jaja, sånn kan det gikk!

Ny uke, nye muligheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Var på jobbfest igår med gratis drikke å jeg drakk appelsinjuice! :ler:

Var det idag du skulle ta teorien? Er spent på hvordan det gikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på jobbfest igår med gratis drikke å jeg drakk appelsinjuice! :ler:

Var det idag du skulle ta teorien? Er spent på hvordan det gikk! :)

Oi, du er jammen flink! Men er jo lettere å holde seg unne alkoholen når man har en liten en hjemme :)

Teorien skulle egentlig tas idag, med lillemann krevde meg i hele går, så blir på torsdag istedet :)

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser og leser og leser... Nå er jeg ganske fornøyd egentlig. Blir godt å bli ferdig med den $%&?! prøva.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Har tatt hele teorien på nettlappen.no på et par dager. Kunne selvfølgelug mye fra før!

Idag er det kurseksamen og kun teoriprøve-trening :tommelopp:

Idag skal jeg lage hjortesteik! Mamma og mannen hennes kommer idag, 6 uker siden sist! Gleder meg til å vise frem lille store Ed ♥

Om 9 dager er han 5 måneder!!! HVOR ble det av tiden, da?? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...