Nuttapia Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #2741 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Idag er det 1 år siden jeg hadde eggløsning Min vakreste skatt er 12 uker idag. Han blir hikketass når han vil le, ha har grepet etter lekene sine i to/tre uker allerede. Han spiser mer om dagen, og er generelt sett en stor baby, så idag startet jeg såvidt med litt velling. Skal fortsette eksperimentet imorgen Han er helt nydelig, han lille der!! Endret 7. mai 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. mai 2013 #2742 Del Skrevet 8. mai 2013 Så flink han er. Spennende å begynne med velling. Ble det noe morsome grimaser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 8. mai 2013 #2743 Del Skrevet 8. mai 2013 Gratulerer med 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #2744 Del Skrevet 8. mai 2013 Så flink han er. Spennende å begynne med velling. Ble det noe morsome grimaser? Takk! Neida, ingen rare grimaser, det gikk ned på høykant. Sliter litt om dagen, for han spiser så lite og ofte av meg, men det er lissom ikke økedøgn heller Så ikveld kjører jeg på med tykkere velling til kveldsmat.. Man må jo bare prøve.. Jeg vet om fler som har begynt med grøt kort tid etter at de har prøvd ut vellinga.. Får høre hva helsesøster sier til mandag.. Hun er sikkert imot å mate med grøt eller tykk velling allerede.. Nå skal jeg også begynne med vann, for kanskje han er mer tørst enn sulten i disse varmere dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #2745 Del Skrevet 8. mai 2013 Gratulerer med 12 uker! Takk, Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. mai 2013 #2746 Del Skrevet 8. mai 2013 Tenk, 12 uker allerede! Store, flinke Ed! Så gøy at han griper etter leker og synger med når du synger! Blir jo bare morsommere og morsommere med disse bebisene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #2747 Del Skrevet 8. mai 2013 Tenk, 12 uker allerede! Store, flinke Ed! Så gøy at han griper etter leker og synger med når du synger! Blir jo bare morsommere og morsommere med disse bebisene! Ja Og med leken kommer også staheten Denna er ganske bestemt, samtidig som han er overraskende tålmodig! Men sove? Nei, dét vil vi ikke! Andre natten på rad hvor vi er våkne hver 2. time Trøtt.. Men det er jo bare stas..! Rart med det der, hvor mye man tåler!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #2748 Del Skrevet 8. mai 2013 Tassen spiste 6/7 skjeer med velling kl 21 idag! MEN det hjalp jo ikke.. Han sov fra 21:40 til ca 23:40.. Så får vi se om en drøy time om han våkner igjen Dumme meg som ikke sov de to timene, men guuuud hvor godt det er å sitte i sofaen å sløve og være litt tankeløs også! Nattaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #2749 Del Skrevet 9. mai 2013 ..og han (vi) sov sammenhengende til 06.30, gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 9. mai 2013 #2750 Del Skrevet 9. mai 2013 Oioioi. Fantastisk Håper dere får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. mai 2013 #2751 Del Skrevet 9. mai 2013 Håper det går bra med dere! Godt at dere fikk sove mange timer sammenhengende, de timene er gull verdt altså! Enig i at det er herlig å bare sitte i sofaen å sløve for seg selv etter at klumpen har lagt seg fra meg og klumpen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. mai 2013 #2752 Del Skrevet 9. mai 2013 Han er da kjempeflink. Godt å få en så fin natt etter de andre netterne der. Men klarer du da å sove uten å våkne 100 å se til han? Det gjør ikke jeg. Og det er bortkastet skal jeg si deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 10. mai 2013 #2753 Del Skrevet 10. mai 2013 Koselig å lese om hvordan det går med dere tre. Gleder meg sånn til det er min tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #2754 Del Skrevet 12. mai 2013 Oioioi. Fantastisk Håper dere får en fin dag Håper det går bra med dere! Godt at dere fikk sove mange timer sammenhengende, de timene er gull verdt altså! Enig i at det er herlig å bare sitte i sofaen å sløve for seg selv etter at klumpen har lagt seg fra meg og klumpen min Ja, det var deilig! Vi har fortsatt med grøten. Ca 1 ss grøtpulver til lunsj og til kvelds. Kanskje vi endelig får en rutine på mat nå. OG soving Godt å sløve, ja! Men denne uka skal jeg jammen være flinkere til å legge meg tidligere. Klemmer tilbake!! Han er da kjempeflink. Godt å få en så fin natt etter de andre netterne der. Men klarer du da å sove uten å våkne 100 å se til han? Det gjør ikke jeg. Og det er bortkastet skal jeg si deg. Hihi! Ja, jeg sover som en stein! Jeg er jo så på underskudd, vøtt.. Men klart, våkner jeg, så kikker jeg oppi senga. Har vært nødt nå til å feste nedre del av dyna, for han sparker litt om natten og hadde dyna over hodet en natt Men han lå bare og skravla under der, da.. Jeg ble redd, men lo litt etterpå da jeg så det store smilet hans MEN . Ikke mer dyne over hodet! Huffamei! ..kanskje jeg bør kjøpe sånn sovepose til ham.. Koselig å lese om hvordan det går med dere tre. Gleder meg sånn til det er min tur nå Bare å glede seg, Pyntestøv - ikke lenge igjen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #2755 Del Skrevet 12. mai 2013 Store fine gutten min er 3 måneder idag Update og bilde på bloggen -- Har hatt noen herlige dager hos min mamma denne uka. Avsluttet helgen med en liten Sverige-tur og shopping av kjøtt. Så nå er fryseren full av ferdiglaget kjøttsaus, pålegg og kylling. Kjekt å ha modern så nærme Sverige. Imorgen er det 3månederskontroll og vaksine. Gruer meg nok litt til han skal få det, men jeg skal beholde fatningen Får ta med ei leke eller to! Spent på hva han veier. For han har lagt godt på seg de siste seks ukene! Også synes jeg han har strukket seg veldig den siste tiden. Blir moro å se! Vurderer å kjøpte en sovepose, for han sparker sånn i dyna. Hadde jeg hatt en symaskin, så skulle jeg sydd en selv! Når det gjelder meg selv, så tror jeg at jeg er på vei ut av den verste ammetåka. Mamma og søster sier at jeg har vært helt ekstremt bortreist noen ganger Jeg tør påstå at jeg er over gjennomsnittet observant og har god hverdagshukommelse, men herlighet så dævv i hodet jeg har vært; 3 dager på rad sa jeg til mannen at vi trengte poteter. Han hadde kjøpt poteter den første dagen. Den andre dagen måtte vi en snartur på butikken igjen, og jeg overbeviste han om at vi trengte poteter. Så jeg kjøpte poteter.. Tredje dagen spurte jeg på sms om han kunne stikke innom butikken, fordi vi trengte poteter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 17. mai 2013 #2756 Del Skrevet 17. mai 2013 Oooops. Jeg hadde håpet jeg kunne ta en eksamen i august, siden jeg med termin 1. juni ikke kommer til å orke å ta den jeg har 6. juni (mye mulig får jeg ikke sjansen engang heller). Men, blir det såpass "ille" med ammetåke er det spørs om det går, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #2757 Del Skrevet 17. mai 2013 Oooops. Jeg hadde håpet jeg kunne ta en eksamen i august, siden jeg med termin 1. juni ikke kommer til å orke å ta den jeg har 6. juni (mye mulig får jeg ikke sjansen engang heller). Men, blir det såpass "ille" med ammetåke er det spørs om det går, haha. Å! Vel, man vet jo aldri Kanskje du er superduperfokusert Får krysse fingra for det! Hva har du eksamen i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #2758 Del Skrevet 17. mai 2013 S L I T E N ! Knallfin dag! Vært med mamma+forlovede og mine søsken + deres respektive og min ene nevø.Tassen har vært i strålende humør! Han fikk til og med 200 kroner til is Jaja, det får gå til grøt istedetfor! Jeg farget håret mitt for ei uke siden, så nå er det dypt rødt. Laget meg ei flette som går rundt hele hodet, og opp i ei stor knute. Kremgul kjole, med sort tilbehør. 50-talls-ish Ed hadde på seg grå dressbukse med tilhørende vest. Hvit skjorte og sorte lakksko Herligheten, han er jo til å spise opp! Imorgen er jeg gressenke, også er det jo Margaret i finalen på MGP. Første gang på mange år hvor jeg ser på MGP.. Det er da vitterlig mye rart som dukker opp på den scenen - MY GOD! Nei, får krysse fingra for at hun kun kommer på 2.plass. Sist vi vant så steg jo prisen på lisensen.. OG de måtte kutte ned på program. Bl.annet Lydverket.. NRK, as.. Neih, nåh skal mor legge seg! :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. mai 2013 Forfatter #2759 Del Skrevet 19. mai 2013 1 år siden 2 blå lyste mot meg! Dette er hva jeg skrev: Ma gaaad.. Jeg er gravid Graviditetstestene har jeg faktisk enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 19. mai 2013 #2760 Del Skrevet 19. mai 2013 1 år siden 2 blå lyste mot meg! Graviditetstestene har jeg faktisk enda.. Tenk på det a. Så flott at lillegutts første 17.mai ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå