Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at blodprosenten er gått opp! Må du fortsette på jerntabletter eller?

Digg å få ferdiglaget middag i dag da

Blodprosenten var på 10,8 før frokost igår, så fikk ikke beskjed om å ta ytterligere. Men jeg kommer nok til å ta vanlige jerntabletter daglig, da jeg blør enda. Har alltid hatt bittelitt lite jern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har noen avslappende og hærlige dager sammen :hjerte:

Og NYYYYT babykosen. Selv om alle sier det så går det lynraskt over. Lillegutt er snart 3 mnd, og vil fryktelig sjelden ligge å sove oppå mamman sin lenger :( Savner nyfødtkosen ;)

Er forøvirg inne på bloggen din 5 ganger om dagen for å se om du har lagt ut bilde :P Snakk om nysgjerrig altså ;) Ingen hast med bilde altså, måtte bare fortelle hvor nysgjerrig jeg er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!

*endelig* har jeg litt tid/overskudd/lyst til å skru på mac´en!

Vi koser oss i denne rare bobla.. Jeg husker nesten ikke hva jeg heter.. :sprettoy:

Har lagt ut bilde av verdens nydeligste tass på bloggen :rodmer: Ikke så gode bilder, har ikke fått lagt over alt enda.

Jeg kommer til å skrive mer her inne (bør kanskje få byttet over til vanlig dagbok jeg nå? :klo: ), men jeg orker ikke helt nå.

Men vi har det bra. Babyen funker, mammaen og puppene funker og pappaen funker.. Litt sutredag idag på tassen, men sånn er nok dagene innimellom :)

Også har han ett skjevt øye, men det hadde også jeg da jeg var nyfødt. Det forsvinner. Foreløpig fniser vi litt når han fokuserer, for da ser han utrolig morsom ut..

Han er som snytt ut av nesa på far sin, så får håpe han har fått sin mors kloke hode ;) NEIDA.. Dét var en spøk ;)

:hjerte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er nydelig, Nuttapia!! Skjønner godt at du er stolt av den lille plutten der :rodmer:

Jeg synes han var lik deg, jeg!

Koselig å høre at dere alle funker bra :fnise: Og så deilig å få til ammingen! Da slipper man alt styret med flasker og morsmelkerstatning, selv om det sikkert blir en vane det også.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er nydelig, Nuttapia!! Skjønner godt at du er stolt av den lille plutten der :rodmer:

Jeg synes han var lik deg, jeg!

Koselig å høre at dere alle funker bra :fnise: Og så deilig å få til ammingen! Da slipper man alt styret med flasker og morsmelkerstatning, selv om det sikkert blir en vane det også.

:hug:

Tusen takk, Ara!! Joda, han har nok litt av mamsen sin der også :)

Ja, glad for at jeg får til å amme. Han sover inntil meg om natten, så jeg legger ham bare til puppen, så slipper han når han er fornøyd. Da har jeg sovnet for lenge siden.. Så våkner jeg 3-4 timer senere med tassen sovende inni armkroken eller på puppen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å høre at alt går så bra, Nutta! :) Er dagene stressende med mye besøk?

Samsoving. :hjerte: Det er det beste! Her samsover vi en del enda, fungerer veldig greit. :) Må se an dagsformen til lillegutt, han har til tider veldig behov for nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...