Nuttapia Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #2461 Del Skrevet 12. februar 2013 Er en kort tur innpå, og tårene triller når jeg leser hilsningene deres Vannet ble tatt kl 11, status sjekkes kl 14. Hvis ikke riene har tatt seg opp, så setter de drypp. Men det skjer ting her, sterkere kontraksjoner, men det gjør IKKE vondt. Det kiler i bena og rumpa, akkurat som voksesmerter Men absolutt sterkere OG oftere, så må puste litt ekstra nå, ja! Tassen har det kjempefint og sambo er like tåkete som meg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 12. februar 2013 #2462 Del Skrevet 12. februar 2013 Jippi... håper tassen peller seg ut før midnatt!! Hipp hurra. Gleder meg til å inn og sjekke igjen etter babysvømminga i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. februar 2013 #2463 Del Skrevet 12. februar 2013 Haha, ser at Nutta er her selv å leser alle gode hilsningene Ny sms: "Jupp! Nå sitter vi i kantina og koser oss med kaffe og blader. Vannet ble tatt kl 11.00, så kl 13.30 skal status sjekkes.. Dersom riene har tatt seg opp til da, så lar vi det gå sin gang. Hvis ikke, så blir jeg satt på drypp. Vil helst ikke det, så skal være aktiv de neste timene, ja!! Sambo synes jeg stråler, jordmora syns at jeg slappet overraskende godt av, så får masse skryt Er i kjempehumør og er sååååå klar for å bli ferdig! 10-12 timer regner vi med.. Kontraksjonene kommer ca 2 ganger på 10 minutter. Jeg er i kjempeform, så nå ønsker jeg meg skikkelige rier sånn at tassen kan få komme ut. Jeg er klar for vondtene! Han reagerte fint på vannavgangen og pulsen hans stiger hver gang jeg ler Jeg rett å slett koser meg nå, og er lykkelig over at kroppen er en fantastisk maskin og alt er fint med babyen min " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 12. februar 2013 #2464 Del Skrevet 12. februar 2013 Hadde ikke regnet med at Nutta var i noe annet enn godt humør! Flinke Nutta Dette er veldig spennende! Herlig å høre at formen er bra og alt ligger tilrette for en kjempefin fødsel. Også så heldig du er som slipper smerter allerede nå. Blir rørt jeg. Stor klem til Nutta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 12. februar 2013 #2465 Del Skrevet 12. februar 2013 Ser at "maia-fødselsstøvet" har nådd fram ja Du er så flink! Stå på nutta og lilletass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. februar 2013 #2466 Del Skrevet 12. februar 2013 Nå skjer det snart! Jeg er så spent, nutta! Masse lykkelykke til Må nok innom her ofte for å sjeke status. Tenk, snart møter du tassen din <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 12. februar 2013 #2467 Del Skrevet 12. februar 2013 Fantastiske Nutta! Det ligger an til en super fødsel for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. februar 2013 #2468 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Her har det skjedd mye i dag! Lykke til videre Dette kommer nok til å gå kjempefint! Endret 12. februar 2013 av Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. februar 2013 #2469 Del Skrevet 12. februar 2013 Kl 15.20: "Haha!! Nettingtruse, crocs og støttestrømper.. Sikkert et herrrrlig syn Sytråd-årene mine er vanskelige, men jaggu traff hu på første forsøk!! Så da fikk jeg drypp, og det justeres opp hvert 30 minutt.. oioi... Ubehagelige greier, men går jo fort over som alt annet. Tassen koser seg fortsatt inni der og det er bra. Sover noen minutter, så våkner han til igjen. Dette er igrunn litt kjedelig, å vente slik på at riene tar seg opp, men de kommer tidsnok Sambo er tussete og god Èn ting er sikkert, tiden går fort.. Veldig fort.. Snart er han her " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 12. februar 2013 #2470 Del Skrevet 12. februar 2013 Her skjer det litt av hvert ser jeg! Så spennendes!!! Tenk nå er det ikke lenge igjen, er litt småmisunnelig jeg Heia heia!! Ønsker deg en fantastisk fødselsopplevelse Nutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PantheraUnica Skrevet 12. februar 2013 #2471 Del Skrevet 12. februar 2013 Wee, så spennende! Tenk at ett helt nytt liv kommer til verden snart! Rar tanke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 12. februar 2013 #2472 Del Skrevet 12. februar 2013 Heia, heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 12. februar 2013 #2473 Del Skrevet 12. februar 2013 Når mannen spør hvorfor jeg sitter og oppdaterer siden med F5 hele tiden..... Spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. februar 2013 #2474 Del Skrevet 12. februar 2013 Når mannen spør hvorfor jeg sitter og oppdaterer siden med F5 hele tiden..... Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 12. februar 2013 #2475 Del Skrevet 12. februar 2013 Åh, dette er så spennende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 12. februar 2013 #2476 Del Skrevet 12. februar 2013 Kjempespennende!! Jeg greier ikke å holde meg unna. Er innom hvert 5.minutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 12. februar 2013 #2477 Del Skrevet 12. februar 2013 Det må jo ha skjedd noe nå! =) Nesten leggetid for meg så må sjekke i morgen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 12. februar 2013 #2478 Del Skrevet 12. februar 2013 Er nok mye som skjer og lite tid til oppdatering, og det er jo mer enn forståelig! Håper bare alle sammen har det bra og at ting går som smurt. Tenker masse på dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 12. februar 2013 #2479 Del Skrevet 12. februar 2013 f5 knappen min begynner å bli slitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 12. februar 2013 #2480 Del Skrevet 12. februar 2013 *innom og sjekker status* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå