Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Er en kort tur innpå, og tårene triller når jeg leser hilsningene deres :hjerte:

Vannet ble tatt kl 11, status sjekkes kl 14. Hvis ikke riene har tatt seg opp, så setter de drypp. Men det skjer ting her, sterkere kontraksjoner, men det gjør IKKE vondt. Det kiler i bena og rumpa, akkurat som voksesmerter :fnise: Men absolutt sterkere OG oftere, så må puste litt ekstra nå, ja!

Tassen har det kjempefint og sambo er like tåkete som meg :ler:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi... håper tassen peller seg ut før midnatt!! Hipp hurra. Gleder meg til å inn og sjekke igjen etter babysvømminga i dag :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser at Nutta er her selv å leser alle gode hilsningene ;)

Ny sms:

"Jupp! Nå sitter vi i kantina og koser oss med kaffe og blader. Vannet ble tatt kl 11.00, så kl 13.30 skal status sjekkes.. Dersom riene har tatt seg opp til da, så lar vi det gå sin gang. Hvis ikke, så blir jeg satt på drypp. Vil helst ikke det, så skal være aktiv de neste timene, ja!!

Sambo synes jeg stråler, jordmora syns at jeg slappet overraskende godt av, så får masse skryt :) Er i kjempehumør og er sååååå klar for å bli ferdig! 10-12 timer regner vi med.. :)

Kontraksjonene kommer ca 2 ganger på 10 minutter. Jeg er i kjempeform, så nå ønsker jeg meg skikkelige rier sånn at tassen kan få komme ut. Jeg er klar for vondtene!

Han reagerte fint på vannavgangen og pulsen hans stiger hver gang jeg ler :)

Jeg rett å slett koser meg nå, og er lykkelig over at kroppen er en fantastisk maskin og alt er fint med babyen min :hjerte:"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke regnet med at Nutta var i noe annet enn godt humør! Flinke Nutta :klemmer: Dette er veldig spennende! Herlig å høre at formen er bra og alt ligger tilrette for en kjempefin fødsel. Også så heldig du er som slipper smerter allerede nå. :)

Blir rørt jeg. Stor klem til Nutta :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det snart! Jeg er så spent, nutta! Masse lykkelykke til :hjerte: Må nok innom her ofte for å sjeke status. Tenk, snart møter du tassen din <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det skjedd mye i dag! :hoppe: Lykke til videre :hjerte: Dette kommer nok til å gå kjempefint! :klemmer:

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 15.20:

"Haha!! Nettingtruse, crocs og støttestrømper.. Sikkert et herrrrlig syn :ler:

Sytråd-årene mine er vanskelige, men jaggu traff hu på første forsøk!! Så da fikk jeg drypp, og det justeres opp hvert 30 minutt.. oioi... Ubehagelige greier, men går jo fort over som alt annet. Tassen koser seg fortsatt inni der og det er bra. Sover noen minutter, så våkner han til igjen. Dette er igrunn litt kjedelig, å vente slik på at riene tar seg opp, men de kommer tidsnok ;)

Sambo er tussete og god :hjerte:

Èn ting er sikkert, tiden går fort..

Veldig fort.. Snart er han her :strix:"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Her skjer det litt av hvert ser jeg! Så spennendes!!!

Tenk nå er det ikke lenge igjen, er litt småmisunnelig jeg :fnise:

Heia heia!! :danse:

Ønsker deg en fantastisk fødselsopplevelse Nutta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er nok mye som skjer og lite tid til oppdatering, og det er jo mer enn forståelig! Håper bare alle sammen har det bra og at ting går som smurt. Tenker masse på dere! :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...