My84 Skrevet 10. februar 2013 #2381 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Åååå så bra!!! Da slipper du vel forhåpentligvis igangsettelse! Heia tassen!! Endret 10. februar 2013 av My84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 10. februar 2013 #2382 Del Skrevet 10. februar 2013 Hvordan går det??? Har riene begynt??:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 10. februar 2013 #2383 Del Skrevet 10. februar 2013 Ja hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #2384 Del Skrevet 10. februar 2013 Æsj, nei Ikke engang blodspor i slimproppen.. Prøver å sitte oppreist enn tilbakelent i sofaen. Jeg orker ikke å gå og stå så mye. Men det er jo da det settes igang med kynnere.. Aktiv tass i magen som vanlig, da. Det er det viktigste av ALT! Råd og tips tas imot med glede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 10. februar 2013 #2385 Del Skrevet 10. februar 2013 Det var da voldsomt så god tid han har...! Men jeg har egentlig bare ett råd: ikke stress. Ja, det er mye lettere sagt enn gjort Men jeg brant meg på det selv da yngstejenta ble født, jeg skulle liksom sette i gang ting, få fortgang i sakene, gjøre sånn og gjøre slik... Og faktum er at det tar den tiden det tar, så innen fødselen var skikkelig i gang var jeg helt utslitt. Det var ikke så smart. Så selv om alt er ubehagelig og du er dønn-drita-lei, så prøv å holde deg rolig og tenke på noe annet. I den grad det er mulig, da! Innen noen dager er han uansett ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #2386 Del Skrevet 10. februar 2013 Det var da voldsomt så god tid han har...! Men jeg har egentlig bare ett råd: ikke stress. Ja, det er mye lettere sagt enn gjort Men jeg brant meg på det selv da yngstejenta ble født, jeg skulle liksom sette i gang ting, få fortgang i sakene, gjøre sånn og gjøre slik... Og faktum er at det tar den tiden det tar, så innen fødselen var skikkelig i gang var jeg helt utslitt. Det var ikke så smart. Så selv om alt er ubehagelig og du er dønn-drita-lei, så prøv å holde deg rolig og tenke på noe annet. I den grad det er mulig, da! Innen noen dager er han uansett ute! Mhm Jeg skal nå roe ned tankene skikkelig, prøve å tenke på noe helt annet imorgen. Ikke så lett når murringer kommer, men får bare se film etc Også blir det jo at man gruer seg litt til tirsdag.. Men det kiler i hele kroppen når jeg tenker på at jeg kanskje holder han i armene om nøyaktig to døgn Dersom jeg sover godt, så skal jeg sove så leeeenge jeg kan imorgen Vi nærmer oss jo.. Og da bør jeg ha samlet krefter, ja Den rare forkjølelsesfornemmelsen jeg hadde idag er iallfall borte, dét er deilig Nå skal jeg drømme om tropiske øyer, prosecco, sol, vintage kjoler, pumps og øredobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. februar 2013 #2387 Del Skrevet 11. februar 2013 Håper du har fått noen fantastiske timer i drømmeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. februar 2013 #2388 Del Skrevet 11. februar 2013 Håper du har fått en god natts søvn og at du og tassen er klare for fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #2389 Del Skrevet 11. februar 2013 Hei morgenfugler! Har sovet godt, ja Håper dere har fått sovet litt også! Mon tro om jeg skal sove litt til. Samle krefter til den store dagen imorgen!! Ha en riktig god mandag, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. februar 2013 #2390 Del Skrevet 11. februar 2013 Hei morgenfugler! Har sovet godt, ja Håper dere har fått sovet litt også! Mon tro om jeg skal sove litt til. Samle krefter til den store dagen imorgen!! Ha en riktig god mandag, alle sammen Sov og hvil det du kan du nå! Min jm mener forresten det er mer effektivt å "sove" på seg rier enn å stresse med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. februar 2013 #2391 Del Skrevet 11. februar 2013 Om du blir satt i gang så går det vel trolig veldig fort, for kroppen din har jo gjort unna alt forarbeidet på forhånd!! Spennende dette altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #2392 Del Skrevet 11. februar 2013 Om du blir satt i gang så går det vel trolig veldig fort, for kroppen din har jo gjort unna alt forarbeidet på forhånd!! Spennende dette altså Håper du har rett Det må da ha vært godt for noe alt dette som har skjedd i kroppen! Nå er iallfall ventetiden over!! Siste døgn med baby i magen skal nyyyytes i lange drag! Sove, kose meg, gjøre de aller siste forberedelser! Meeen, jeg kan jo håpe på at resten av proppen går idag, og at jeg kommer inn med rier imorgen tidlig. Dét hadde vært noe, men tror det er å be denne kroppen om for mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 11. februar 2013 #2393 Del Skrevet 11. februar 2013 Tenk at i morgen får du møte gutten din!! Hvis han i det hele tatt vil ut da... Virker som han stortrives inni der Har du fått tidspunkt for når du skal settes i gang? Er du på sykehuset under hele prosessen eller skal du hjem i mellomtiden? Sender deg en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #2394 Del Skrevet 11. februar 2013 Tenk at i morgen får du møte gutten din!! Hvis han i det hele tatt vil ut da... Virker som han stortrives inni der Har du fått tidspunkt for når du skal settes i gang? Er du på sykehuset under hele prosessen eller skal du hjem i mellomtiden? Sender deg en stor Jeg tenkte å ringe ned til sykehuset for å høre litt mer detaljert, men de har jo ikke lov til å sende hjem de som skal bli satt igang. Det har jeg lest et sted. Vi tar med fødebag og barnesete og alt, og jeg kommer til å hyle hvis jeg blir sendt hjem med en ballong oppi der. Men jeg tror heller at de bruker de modningspillene kanskje..? Timene kommer til å bli lange uansett, så hvis de ser at jeg har mye åpning, så kanskje jeg bare blir satt på drypp og lenket fast til senga..? Uff, jeg vet jo ingenting, men imorgen tar jeg ting imot på strak arm!! Jeg reiser iallfall ikke hjem før ungen er ute. Takk for klem, det trengs mot snikende nervøsitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 11. februar 2013 #2395 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg tenkte å ringe ned til sykehuset for å høre litt mer detaljert, men de har jo ikke lov til å sende hjem de som skal bli satt igang. Det har jeg lest et sted. Vi tar med fødebag og barnesete og alt, og jeg kommer til å hyle hvis jeg blir sendt hjem med en ballong oppi der. Men jeg tror heller at de bruker de modningspillene kanskje..? Timene kommer til å bli lange uansett, så hvis de ser at jeg har mye åpning, så kanskje jeg bare blir satt på drypp og lenket fast til senga..? Uff, jeg vet jo ingenting, men imorgen tar jeg ting imot på strak arm!! Jeg reiser iallfall ikke hjem før ungen er ute. Takk for klem, det trengs mot snikende nervøsitet.. Ok.. Sikkert lurt å be om litt info, slik at du vet litt mer om hva som skal skje. Det vil sannsynligvis lette litt på nervøsiteten. Jeg vil også tro som Pyntestøv sier, at dette sikkert kommer til å gå fort når du først starter fordi kroppen din har jobbet skikkelig lenge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 11. februar 2013 #2396 Del Skrevet 11. februar 2013 Kos deg med siste dag med baby i magen. Jeg bodde på sofan siste dagen før jeg ble satt igang Bare slapp heeelt av. Snart så kommer han. Og tenk at du blir helt sikkert satt igang med ballong imorra!! For da blir du så lykkelig når de heller tar vannet hehe.. Heia trægasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 11. februar 2013 #2397 Del Skrevet 11. februar 2013 jeg er foressten inne på KG om dagene KUN for å sjekke status i dagboka di er alt jeg har tid til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #2398 Del Skrevet 11. februar 2013 jeg er foressten inne på KG om dagene KUN for å sjekke status i dagboka di er alt jeg har tid til Så koselig, Kakaoen Ja, får satse på at de tar vannet. Har iallfall ingen planer om å reise hjem før ungen er ute Hjernen er litt blank idag kjenner jeg.. Aner ingenting.. Men det er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #2399 Del Skrevet 11. februar 2013 KLAPPET OG KLART!! Bad/Toalett: Føner Brystvorte-krem Såpe til hår og kropp(LACTACYD) Sminke Div øvrige toalettsaker Store bind Amme-innlegg Våtservietter (For å fjerne sminke eller bare deilig behag) Klær til mamsen: Store truser Amme-BH + topper Kosebukse Sokker God og stor genser Tøfler Babygutten min: Hentesett Lue Bodyer i str 50 og 56 Sparkebukse Sokker Strømpebukse Varm dress Helseteppe Koseklut/-bamse Bleier Papsen: Ett klesskift med komfortable klær å bruke under fødsel, event. dagen etterpå dersom han blir på barsel Tøfler Annet: Kamera + fulladet batteri Telefon-lader Duckingstasjon/pc-høyttalere til musikk Barnesete 1 toalettrull Drikkeflaske Mat: Sjokolade Vannflasker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 11. februar 2013 #2400 Del Skrevet 11. februar 2013 NM i overtid, men snart er du i mål og får premien! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå