Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Jeg signerer FØDETRYNE. På bildet rett etter fødselen var jeg skikkelig hoven i trynet. Og nesa var skikkelig potetnese :fnise:

Også går slimproppen!?! Fantastisk!! Det er jo et tegn på at det driver å åpner seg oppi der!!!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt fødetryne lenge, men idag var det lissom "låvedør" og skikkelig røde kinn :fnise:

Gladnyhet: NÅ GÅR SLIMPROPPEN!!!!

:danse:

Låvedør :fnise:

Hurra for slimproppen!! :duskedame:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for slimproppen! :danse: Min gikk i går kveld, utrolig ukoselige greier som kommer ut! :P Likevel kjenner jeg INGENTING!!! :( Jaja, ser iallefall ut til at en av oss slipper å bli satt igang, din heldiggris! :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med morsdag Nutta! :klemmer:

Hurra!! :) Hvor herlig hadde det ikke vært om han hadde kommet i dag! Det hadde vært litt av en morsdagsgave det. :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JIPPI! da slimproppen gikk hos Helene begynte riene ikke så veldig lenge etterpå. Kanskje bare en time. Håper du er like heldig;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vondere iallfall! Mer murring. Forsøker å sove litt, men kynnerne er plagsomme. Rumpa til tassen oppi ribbeina hele tiden.

Men begynner å stramme litt nå, så skal følge med på klokka.

Det er kun masse slim som har kommet, inget blod. OH, the details.. ;)

Det kan jo fortsatt ta sin tid, men får håpe vi er igang nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for slimpropp! For min del tok det 3 dager fra slimproppen gikk til lille M var ute, det kan jo høres ut som at det vil gå raskere for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, jenter! :klemmer: Dere er herlige!

Herlig dikt, Rhiannon :fnise::hjerte:

Bør nok klare å få fortgang i dette på en eller annen måte. Sex igår (hjalp det, mon tro?), sterk curry idag. Nå har jeg kraftige kynnere eller modningsrier om man vil. Uregelmessig og ikke noe særlig vondt.

Opp å gå litt hjelper nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært godt om du slapp igangsetting, men uansett om det blir på den ene eller den andre måten så er du mamma om bare noen få dager :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...