Kakaoen Skrevet 9. februar 2013 #2301 Del Skrevet 9. februar 2013 Heia heia heia.. Hilsen lillegutt som nettopp har spist og bæsja skikkelig, venter nå på rap sånn at ny bleie kan komme på stumpen og han og mamman kan sove et par timer til PS. Nå kom rapen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 9. februar 2013 #2302 Del Skrevet 9. februar 2013 Åh, søte Nuttpia! Jeg skjønner sååå godt at du er lei! Jeg var også drittlei, og var kjempeheldig og fikk gutten min 5 dager for tidlig! MEN nå er det jammen ikke lenge til han er her!! Og som jm sa til meg: I det lange løp er det ikke så farlig om han kom 5 dager før tiden eller 10 dager på overtid Det er bare akkurat når det står på at man helst skulle hatt ham der akkurat nå! Håper ikke det er lenge igjen for deg nå! Masse lykke til, søte du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 9. februar 2013 #2303 Del Skrevet 9. februar 2013 Har dessverre ikke hørt noe enda.... Hadde håpt at all kakespisingen og gåingen kunne fungerte, men ingen sms motatt fra frøkna vår enda. Håper at dere slipper å vente altfor lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2304 Del Skrevet 9. februar 2013 Det går fint her.. Ingenting skjer når jeg ligger eller sitter, bortsett fra kynnere eller modningsgreier.. Har sovet godt hele natten, heldigvis!!! Skulle gjerne gitt ham datoen 10.februar, for den er det ingen i familien som har.. Så idag skal vi ut å kjøre i fartsdumper og dårlig terreng, jeg må få kjøpt meg no svisker, slik at vi får fart på magen.. Ninnin: Det er så sant Takk for klem og lykke! Gleder meg til å kunne sende deg sms, tr.heimspia Det går faktisk helt fint med oss, og tassen er ganske aktiv. Det er så godt å kjenne på, men tror han begynner å bli lei av å ligge slik.. Han ligger litt vridd, så har en tanke om at han må knekken opp litt av manuellterapeut i ettertid. Han har ligget slik en stund nå, men hey - hva vet jeg om slike ting..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PantheraUnica Skrevet 9. februar 2013 #2305 Del Skrevet 9. februar 2013 Snikleser her også! Utrolig spennende. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 9. februar 2013 #2306 Del Skrevet 9. februar 2013 Gratulerer så mye med dagen i går!! Hadde du en fin dag? Makan til treigost du har inni magehuset gitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2307 Del Skrevet 9. februar 2013 Snikleser her også! Utrolig spennende. :D Hei og hå! Så hyggelig Ja, nå nærmer det seg bebiss! Gratulerer så mye med dagen i går!! Hadde du en fin dag? Makan til treigost du har inni magehuset gitt Tusen takk, Lillah Ja, hadde det veldig fint! Tiden gikk sååå fort! Ja, det er en en utrolig godklump inni der, tror jeg God tid, akkurat som far sin! Ja, også fikk jeg: -Skikkelig stor "gammaldags" cupcake-stativ i 3 etasjer, cupcake-bok og former -Elektrisk tannbørste -Masse fine pynteting og tang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kr4321 Skrevet 9. februar 2013 #2308 Del Skrevet 9. februar 2013 Hallo! Jeg kom tilfeldigvis over din dagbok da jeg jobbet natt 4.februar. Som en bok, startet jeg heelt på starten, og gledet meg til å se det lille nurket til slutt. Men hva er dette for noe?? Nå må han jaggu meg komme snart! Føler jeg kjenner deg inn og ut nå, så måtte nesten legge igjen et spor Uansett, så ønsker jeg deg en masse lykke til, dette kommer til å gå så bra! Og tusen takk for GOD underholdning de siste nettene:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. februar 2013 #2309 Del Skrevet 9. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 9. februar 2013 #2310 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvordan går det? Blir det baby idag???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2311 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Hallo! Jeg kom tilfeldigvis over din dagbok da jeg jobbet natt 4.februar. Som en bok, startet jeg heelt på starten, og gledet meg til å se det lille nurket til slutt. Men hva er dette for noe?? Nå må han jaggu meg komme snart! Føler jeg kjenner deg inn og ut nå, så måtte nesten legge igjen et spor Uansett, så ønsker jeg deg en masse lykke til, dette kommer til å gå så bra! Og tusen takk for GOD underholdning de siste nettene:) Hei Wow, kudos!!! Hvordan kan denne boka være så underholdende..? Ja, dét må jeg si! Skjønner at alle begynner å bli litt spente nå, ja, snakk om overtid!! Vi er ute på farta nå, men fy flaaate så vondt det er å gå!! Edit: Fortell om deg selv hvis du vil! Ser at du ikke har dagbok Endret 9. februar 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2312 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvordan går det? Blir det baby idag???? Det gjør vondt nå, FØR det skal gjøre vondt.. Gvorfor er det sånn? Vil det da si, at når det setter skikkelig igang, så kommer han med én gang!? Hjelpes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 9. februar 2013 #2313 Del Skrevet 9. februar 2013 Det gjør vondt nå, FØR det skal gjøre vondt.. Gvorfor er det sånn? Vil det da si, at når det setter skikkelig igang, så kommer han med én gang!? Hjelpes!! Sååå spennende Jeg aner ikke hvorfor du har så vondt nå, kanskje det er igang, at det er derfor Jeg håper det! Jeg gleder meg sååå til og høre, og se ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 9. februar 2013 #2314 Del Skrevet 9. februar 2013 Å no er eg spent på om det kjem baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 9. februar 2013 #2315 Del Skrevet 9. februar 2013 Det gjør vondt nå, FØR det skal gjøre vondt.. Gvorfor er det sånn? Vil det da si, at når det setter skikkelig igang, så kommer han med én gang!? Hjelpes!! Hadde ikke det vært kjekt? Vondt bittelitt mere, så plopp, han er ute! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 9. februar 2013 #2316 Del Skrevet 9. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 9. februar 2013 #2317 Del Skrevet 9. februar 2013 Kanskje han ikke kommer før om ei ukes tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 9. februar 2013 #2318 Del Skrevet 9. februar 2013 Spennende! Håper du slipper å gå noe mer overtid nå Nutta.. Skal bli godt til deg å bli ferdig med fødsel og få lillegutt i armene. Synes du er knalltøff jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2319 Del Skrevet 9. februar 2013 Dere er fine tr.heimspia: Jeg blir satt igang på tirsdag, så neste lørdag er det bare kos på sofaen her hjemme Fødsel: Jeg synes det er HELT greit om det går fort og det gjør litt ekstra vondt dersom jeg kommer inn med noen cm.. Det murrer godt i kroppen og jeg klarer jo nesten ikke å gå.. (Nei, jeg tuller ikke..) Det kjennes ut som jeg kunne ha pressa ut ungen nå, lissom!! Men det er jo INGEN sammentrekninger JA, nå begynner jeg å bli LEI! Jeg klarer jo ikke å tenke på noe annet!! HVA skal jeg gjøre da?! Dra på fylla, kanskje..!? Vi har vært på skikkelig rundtur idag. Nesten akkurat kommet hjem. Har gått på Meny og handlet inn til cupcakes og diverse idag! Har tatt en tur på café, og vi har kjørt lang biltur for å se noe annet enn stua. Veldig veldig koselig og deilig!! Jeg har spist salami og roastbiff idag, noe jeg ikke har gjort på snart ett år! Noen som skal se MGP idag? Hvem heier dere på? Jeg ser ikke på det, men om jeg skulle stemt, så hadde det blitt Margaret Berger, ja. Med fare for å avsløre meg selv ytterligere, så kjenner jeg diverse musikere som er med. Det er veldig gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. februar 2013 #2320 Del Skrevet 9. februar 2013 Personlig hadde jeg blitt redd av såpass vondt uten rier og ville definitivt ringt føden. Skjønner at du kanskje er redd for å bli skuffet og kanskje sendt hjem igjen..Men tenk om det er som du sier, at han er på vei ut!! Du har jo gått med såkalte modningsrier lenge nå, kanskje det bare sakte men sikkert har åpnet seg!? Tar frem popcornet og krysser fingrene for at noe er i gjære nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå