Miraaa Skrevet 14. januar 2013 #1581 Del Skrevet 14. januar 2013 Body butter fra Body shop er veldig bra! Har ikke noe strekkmerker enda, men har noe kløe og det hjelper med en gang siden det er så utrolig fet. Vet ikke hvor god den er til å "forebygge" strekkmerker men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det, viktigste for meg er at det ikke klør så veldig Spennende å lese her nå, Nuttapia! Kan skje når som helst nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1582 Del Skrevet 14. januar 2013 Bare 2 dager igjen nå hvis jeg har tippet riktig!! Håper det ordner seg med blodtrykket ditt! Hoho, håper du har rett, søta! Samme med deg Alt er vel? Jeg føler meg i fin form iallfall! Ny kontroll hos legen imorgen, så får krysse fingra for at alt er fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 14. januar 2013 #1583 Del Skrevet 14. januar 2013 Her er alt vel! Var hos jordmor i dag, og han her luringen har ikke klart å feste seg enda, men han har lagt med hodet ned siden uke 20, så satser på at han holder seg der! Godt du blir skikkelig fulgt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1584 Del Skrevet 14. januar 2013 Body butter fra Body shop er veldig bra! Har ikke noe strekkmerker enda, men har noe kløe og det hjelper med en gang siden det er så utrolig fet. Vet ikke hvor god den er til å "forebygge" strekkmerker men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det, viktigste for meg er at det ikke klør så veldig Spennende å lese her nå, Nuttapia! Kan skje når som helst nå! Jupp! Leser at mange bruker butter fra Bodyshop! Jeg kjøpte en med fersken-lukt i sommer. Brukte den bare en liten stund. Når jeg lukter på den nå, så er den allerede nostalgisk Idag er han skikkelig raptus i magen! Bena flyr over alt, og det kjennes ut som han presser seg nedover, så idag skal jeg jammen sitte litt på yoga-ballen igjen Mamma fortalte at nesten ingen av hennes søsken har født barn som veier mer enn 3200 gram. Heller ikke min bestemor gjorde det! Så om vi følger kvinnene på min mammas side, så bør han være på vei ut snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1585 Del Skrevet 14. januar 2013 Her er alt vel! Var hos jordmor i dag, og han her luringen har ikke klart å feste seg enda, men han har lagt med hodet ned siden uke 20, så satser på at han holder seg der! Godt du blir skikkelig fulgt opp! Godt han ligger riktig vei iallfall! Det skjer nok ganske snart!! Hodet til denne tassen var festet på torsdag, og det kjennes ut som han borer seg nedover. Håper iallfall det! Dette er spennende, VeoVeo! Håper du lar høre fra deg når du har født! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. januar 2013 #1586 Del Skrevet 14. januar 2013 Så bra du kjenner at han presser seg nedover Det kjente jeg også mye av på slutten. Og når jeg kom for igangsetting 38+4 hadde jeg allerede 3 cm åpning Kanskje jeg bommer kraftig på gjettinga av dato Håper jo egentlig det for din skyld. Kjenner du at du begynner å bli lei?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1587 Del Skrevet 14. januar 2013 Så bra du kjenner at han presser seg nedover Det kjente jeg også mye av på slutten. Og når jeg kom for igangsetting 38+4 hadde jeg allerede 3 cm åpning Kanskje jeg bommer kraftig på gjettinga av dato Håper jo egentlig det for din skyld. Kjenner du at du begynner å bli lei?? Ja, altså, jeg har jo aldri kjent det før, men det er som om han presser seg nedover.. Det kjennes ut som om jeg må sitte med bena enda mer fra hverandre.. Det begynner å bli tett nedentil, for å si det slik.. Njah.. Lei og lei.. Ja, jeg blir vel litt lei dersom dagen i seg selv er litt tung og kjedelig.. Men egentlig koser jeg meg skikkelig hjemme og alene, så styrken skal nå opp på topp disse dagene her! Sove, spise, KG, sove, spise, KG Det jeg blir LEI av, er vondten på magen! MEN - det går til en god sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1588 Del Skrevet 14. januar 2013 Det ser ut som magen har detti skikkelig ned idag Blir moro å sammenlikne med forrige ukes bilde. Sambo sa det også, og han ser de såre sprekkene på magen min. Klør ikke bare lenger, det svir noe så inn i h****!!!! Når er det vanlig at slimproppen går, a? Når som helst, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 14. januar 2013 #1589 Del Skrevet 14. januar 2013 Ikke heng deg opp i slimproppen.. det gjorde jeg, og det var ikke til noen nytte Skjønner at du sjekker papiret hver gang du har vært på do, vanskelig å la være! Men hvis den går så kan det skje veldig snart, men også om en god stund For min del begynte den å gå på tirsdag, og hver dag var det litt blankt og litt gammelt brunt. Litt og litt, men ikke så store greiene! Dette pågikk en uke, så natt til torsdag, uka etter, gikk vannet. Etter det kom selve proppen, det var da snakk om enorme mengder, og da var fødselen i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #1590 Del Skrevet 14. januar 2013 Ikke heng deg opp i slimproppen.. det gjorde jeg, og det var ikke til noen nytte Skjønner at du sjekker papiret hver gang du har vært på do, vanskelig å la være! Men hvis den går så kan det skje veldig snart, men også om en god stund For min del begynte den å gå på tirsdag, og hver dag var det litt blankt og litt gammelt brunt. Litt og litt, men ikke så store greiene! Dette pågikk en uke, så natt til torsdag, uka etter, gikk vannet. Etter det kom selve proppen, det var da snakk om enorme mengder, og da var fødselen i gang Okei, skal slappe av litt mer Mamma sa nettopp at slimproppen aldri gikk hos henne, og hun har fått 4 stk. Jeg trodde igrunn alle mistet den, iallfall før vannet går. Mye en skal lære, asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 14. januar 2013 #1591 Del Skrevet 14. januar 2013 Hei hopp! Veldig lenge siden jeg har vært her inne å lest nå ser jeg.. Og jammen er det bare 2 uker til termin også! Mao, så kan alt skje nå. :D Tenk så herlig, snart har du gullet ditt på utsiden. Det er bare en ting å si: Gled deg!! Det å bli mamma er det mest fantastiske som finnes Jeg trodde jeg var forelska når jeg fant min kjære... Vel, det er ingenting i forhold til hva jeg er nå Hvordan går det med deg for tiden da? Er du lei? Gruer du deg til fødselen, eller gleder du deg bare til å få det hele overstått? Mitt råd er å ikke heng deg opp i hvordan alle andres fødsler har vært.. Alle takler jo smerte forskjellig, og hvordan en fødsel er varierer fra person til person, og gjerne fra gang til gang. Lykke til med innspurten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #1592 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei hopp! Veldig lenge siden jeg har vært her inne å lest nå ser jeg.. Og jammen er det bare 2 uker til termin også! Mao, så kan alt skje nå. :D Tenk så herlig, snart har du gullet ditt på utsiden. Det er bare en ting å si: Gled deg!! Det å bli mamma er det mest fantastiske som finnes Jeg trodde jeg var forelska når jeg fant min kjære... Vel, det er ingenting i forhold til hva jeg er nå Hvordan går det med deg for tiden da? Er du lei? Gruer du deg til fødselen, eller gleder du deg bare til å få det hele overstått? Mitt råd er å ikke heng deg opp i hvordan alle andres fødsler har vært.. Alle takler jo smerte forskjellig, og hvordan en fødsel er varierer fra person til person, og gjerne fra gang til gang. Lykke til med innspurten Så koselig at du titter innom!! Ja, jeg gleder meg heeeelt villt til å se lille mageboeren min Utrolig at det bor et bittelite menneske inni meg! Jeg er i fin form, synes jeg! Har ikke så mye/mange å sammenlikne med, men begynner å kjenne det i lysken og bekkenet nå, og nattesøvnen er ikke noe særlig, MEN ellers går det veldig bra. Sover og slapper av MYE! Derfor lite kynnere, men har begynt å kjenne bittelitt murring Jeg gleder meg vel mer enn jeg gruer meg, tror jeg Gruer meg litt, fordi jeg ikke vet helt hva som venter. Og gleder meg til alt det andre Jupp, jeg skal ikke sammenlikne andres fødsler med min egen. Alle har sin opplevelse, og det er jo forskjellige barn som kommer ut hver gang Jeg er EKSTREMT spent på hvilken dag han velger Tusen takk for lykkeønsker, Lillah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #1593 Del Skrevet 15. januar 2013 38 uker Lille gutten min er 48 cm og 3200gram. Han er rett og slett "good to go"!! Disse guttebabyene har visst en tendens til å legge fort på seg de siste ukene, så håper han heller synes det er mer ålreit å legge på seg utenfor magen istedet, for her er det snart ikke plass mer! Bilder fra idag tidlig ligger på bloggen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 15. januar 2013 #1594 Del Skrevet 15. januar 2013 Kom ut lille venn! Det blir nok den 20., som jeg tippa! Kjipt at det svir i huden på magen din, det høres ikke godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #1595 Del Skrevet 15. januar 2013 Kom ut lille venn! Det blir nok den 20., som jeg tippa! Kjipt at det svir i huden på magen din, det høres ikke godt ut. Håper du har rett, søta!! Jeg begynner å bli klar!! Nei, ikke godt med strekkehud Søren altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #1596 Del Skrevet 15. januar 2013 Ferdig med ukens svangerskapskontroll! Sitter nu og venter på taxi. Å gå til/fra buss kommer ikke på tale. Jeg klarer nesten ikke å gå idag! Haha.. Verdiene var fine; noen hvite blodlegemer og blodtrykket har sunket bittelitt siden før helgen. Fine greier. Fikk nok en fang beskjed om å slappe av enda mer.. Tassen er visst en stooor gutt, sier legen, som ligger med brystet opp langs høyre siden. Legen var faktisk så sikker, at hun mente at fødsel skjer innen et par ukers tid, og gjerne før! Nå, dét hadde vært stas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. januar 2013 #1597 Del Skrevet 15. januar 2013 Hurra for 38 uker Nå kan han komme når som helst, tenk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. januar 2013 #1598 Del Skrevet 15. januar 2013 38 uker! Nå kan han bare komme ut altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #1599 Del Skrevet 15. januar 2013 Hurra for 38 uker Nå kan han komme når som helst, tenk det! 38 uker! Nå kan han bare komme ut altså! Tusen takk, søtinger!! Jepp, nå må han bare komme!! Håper legen har rett! -- Glemte å nevne at pulsen hans har sunket endel, og det er også et tegn på at han nå gjør seg klar Åh, dumme legen som gjør meg såååå forventningsfull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. januar 2013 #1600 Del Skrevet 15. januar 2013 Herregud. Nå kommer han jo snart! Du ramser jo opp masse tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå