tr.heimspia83 Skrevet 7. januar 2013 #1481 Del Skrevet 7. januar 2013 Hadde du mamsen din med på fødselen? Hvordan opplevde du det, bortsett fra å ikke få pausene i fred, da.. Min mor var med da min søster fikk sønnen sin. Min søster sier at det var fint, men neste gang vil hun bare ha mannen der. Jeg syntes det var helt ok. Jeg har et veldig godt og nært forhold til min mor og derfor var det greit. Men jeg også tror jeg ville gått for kun gubben om det skulle skje igjen Ingen spesiell grunn egentlig, bare at jeg irriterer meg over hvor nygjerrig hun var Enkelte ganger kan man absolutt dy seg altså! haha! Det kan jo gå ann at du har din mor i bakhånden, at du kan ringe henne om du ønsker? Dersom mannen viser seg å ikke klare helt å ta all ansvaret og problemene som kommer selv, så kan det være greit for han med en avløser. Mange som har lange fødsler som synes det er ok med 2 stk, for da kan en av medhjelperne ta pauser uten at den fødende blir alene.... Kjenn på hva magefølelsen din sier, så følger du den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #1482 Del Skrevet 7. januar 2013 Alt kommer til å gå mykje bedre enn du trur:) Men sliten blir både du og mannen dei første mnd. Jada, det går nok fint Oh, er innstilt på å bli sliten, ja Godt at sambo skal være hjemme i 4 uker etter fødsel. Det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 7. januar 2013 #1483 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg vil tro at mødre er veldig nysgjerrig på hvordan en fødsel er å oppleve uten å være den som føder, så kan tenke meg at de kan bli litt for ivrig. Kanskje lettere med en litt mer nervøs samboer da. Og Nuttapia, du sier noe der om at man det er ikke noe å ha besøk om man tar lett til tårer i ettertid. Jeg har gitt beskjed til nære venninner som blir å reise hit for å treffe lille at de kan heller satse på å kom en måned etter fødsel enn rett etterpå. Selv om at de gleder seg å helst vil komme med en gang så har jeg prøvd å forklart at det blir så mye rett etterpå å de har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #1484 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg syntes det var helt ok. Jeg har et veldig godt og nært forhold til min mor og derfor var det greit. Men jeg også tror jeg ville gått for kun gubben om det skulle skje igjen Ingen spesiell grunn egentlig, bare at jeg irriterer meg over hvor nygjerrig hun var Enkelte ganger kan man absolutt dy seg altså! haha! Det kan jo gå ann at du har din mor i bakhånden, at du kan ringe henne om du ønsker? Dersom mannen viser seg å ikke klare helt å ta all ansvaret og problemene som kommer selv, så kan det være greit for han med en avløser. Mange som har lange fødsler som synes det er ok med 2 stk, for da kan en av medhjelperne ta pauser uten at den fødende blir alene.... Kjenn på hva magefølelsen din sier, så følger du den Vi har et veldig nært forhold vi også, men føler at jeg vil klare det alene sammen med sambo. Tipper nok at mamma er tilstede ganske kjapt etter fødselen uansett, og det skal hun få lov til. Kjenner jeg meg selv rett, så ringer jeg henne og gråter og ber om at hun må komme. Hun er den eneste som får lov også Mamma kan jeg dele alt med, verre med de fleste andre Hun tåler meg når jeg er sint, og hun er den eneste som får lov til å se meg opprørt og ødelagt i tårer. Så jeg har tenkt å foreslå for henne at kanskje, når fødselen settes igang, at hun kan gjerne komme hjem til oss og være her. Det er godt å vite at hun er i nærheten, og at hun kan veksle med sambo dersom ting skjer eller fødselen trekker ut. Mamma kommer hit på onsdag, har ikke sett henne siden november Blir stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #1485 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg vil tro at mødre er veldig nysgjerrig på hvordan en fødsel er å oppleve uten å være den som føder, så kan tenke meg at de kan bli litt for ivrig. Kanskje lettere med en litt mer nervøs samboer da. Og Nuttapia, du sier noe der om at man det er ikke noe å ha besøk om man tar lett til tårer i ettertid. Jeg har gitt beskjed til nære venninner som blir å reise hit for å treffe lille at de kan heller satse på å kom en måned etter fødsel enn rett etterpå. Selv om at de gleder seg å helst vil komme med en gang så har jeg prøvd å forklart at det blir så mye rett etterpå å de har forstått det. Klart de er nysgjerrig Jeg er litt glad for at mamma var med på min søsters fødsel, for da har hun opplevd det. Og det er jo klart at det var innmari spesielt for henne å være med på. Min søster sa at mamma var kjempeflink, men hun syntes nok det var litt rart da pressriene begynte, og mamsen stod ved siden av jordmora og så på alt og heia ut lillegutt Nei, stå på krava! Besøket skal komme når det passer oss Man får så voldsomt igjen for det dersom man ikke sier nei.. Alt til sin tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #1486 Del Skrevet 7. januar 2013 36+6!! Hoho, nå går vaskemasinen på fullt! Tar tid å komme til bunns i 2 skittentøyskurver, vaske babyklær vi låner/har fått som ligger i 3 søplesekker, dyner og puter, sengetøy og tepper *phui* Er litt kos å holde på med alt dette babytøyet også, da.. Samt at min ekstreme sans for tøymykner blir virkelig tilfredsstilt Jeg er jo på nippet til å tygge i meg de søte små babysokkene som lukter så vanvittig godt!!!! Forberedelsene er godt i gang. Jeg har sovet ekstremt mye idag, og mannen er tilbake på jobb. Men vi holder på og pusler så å si hele tiden. Mannen har vært på dynga med all pappen, og jeg har vasket masse tøy. Nå venter vi svar på en kommode som det var utsolgt for på IKEA. Har ikke noe sted enda å legge alt babytøyet Det utslitte utemøblementet er blitt fjernet fra terassen utenfor døra her, så nå er det klart til å sette frem barnevogna.. Men så er det den hersens katten, da.. Når det gjelder vesla vår, så er det godt mulig at vi gir henne bort. Etter at pusebroren hennes ble borte i høst, så har hun vært helt ute av stand til å fungere helt..vanlig.. Hun har alltid diltet etter sin bror, men nå når hun er alene, så er hun EKStrEMT klengete, masete og klarer virkelig ikke å aktivisere seg selv når hun er ute.. Har ikke hjulpet med masse kos og lek fra oss, og gode rutiner på mat og ute-tid. Hun er seriøst helt fjern.. TRO MEG - VI HAR FORSØKT å leke og kose masse.. Og når tassen kommer, så vil det jo si seg selv at tid og kos til henne kommer i andre rekke.. Vi skaffet oss katter pga plassen vi bor på. Vi bor rett ved jorder etc, så er mye mus og vonn her, og vi har kattene ute så lenge gradestokken er over 0. Men hu vesla har aldri kommet på trappa med mus eller fugl i munn. Det er det bare pusegutten vår som gjorde. Det tar 2 minutter etter at hun blir sendt ut, til at hun står og hyler utenfor kjøkkenvinduet eller døra. Mulig jeg er en fæl kattemamma, men det er ikke en slik katt vi skulle ha.. :frown: Det er BARE mas, og hun sitter på samme plassen i mange timer når hun er ute! Det er vel ikke helt riktig?! Jeg vil tro at en familie med koseglade og lekeglade barn kunne gitt vesla vår et vesentlig bedre hjem.. Hun er jo supersosial og kjempeleken, også er hun alldeles nydelig Men jeg kommer til å ha hjertet i halsen med en rar pusekatt ute her, når tassen skal ligge i vogna og sove, tross nett og denslags. Synd, men sånn er det nå.. Lillegutten i magen er på vei ned, men ligger fortsatt med hodet over høyre hoftekam. Jeg står fortsatt på alle fire flere ganger om dagen og ruller på yogaballen. Håper virkelig han vil feste seg snart, for jeg tenker litt for mye på at det er skummelt hvis vannet går nå Ellers er det utrolig masse liv. Han dytter med hendene ned i blæra mi, men har heldigvis sluppet spark mot ribbeina enda Kjenner både ben og armer som flakser. Han ligger med ryggen langs min høyre side og knærne oppunder seg. Jordmor på torsdag, blir bra. Mamsen blir med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 7. januar 2013 #1487 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg hater klesvask. Bah. Det er så kjedelig. Men kan tenke meg det er mer kos når det er små søte klær som den lille skal i. Når det gjelder situasjonen med pus. Du har påtatt deg et ansvar ovenfor den når du skaffet deg den, men om du føler det er helt umulig så må du vurdere situasjonen dere er i. For meg virker det som en veldig ensom katt som savner sin turkamerat, og da er vel mulighetene å få et ny venn til den eller omplassere den til noen som har en katt fra før. Vi måtte omplassere den ene katten vi hadde fordi han var alt for villter og ødela en hel masse, det var umulig å få han til å høre etter og uansett hvor mye kos og lek han fikk var det fortsatt en urovekkende tanke å ha den katten i hus som var umulig når lille kommer. Værtfall når jeg blir mye alene med lille. Det viste seg å at den katten undertrykte den andre katten vi har noe så ekstremt at den ble syk. Så nå har vi en utrolig livlig, leken, kosen og skravlesyk pusegutt som endelig er frisk etter to-års sykdom. Men som å hører etter å vet godt forskjellen på rett og galt. Jeg er glad i dyr og hatt det hele livet. Men jeg har aldri før opplevd et dyr som raserer huset og kontrollerer alt. Så ja, du må bare gjøre det du selv føler bli best. Så lenge pusen har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 7. januar 2013 #1488 Del Skrevet 7. januar 2013 Huff.. Synd med pusien Å at broren ikke enda har kommet hjem... Som du sier, vil det nok gjerne være best, å komme til en familie, med lekne unger, og MYE oppmerksomhet.. Kjipt at det endte sånn da Ååååh.. Jeg vil også vaske babyklær å styre til Må bare få i hus noe å styre med Jeg ser virkelig for meg deg på alle 4, og rullene på ballen Hva gjør vi ikke for å få gullet lenger ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. januar 2013 #1489 Del Skrevet 8. januar 2013 Så koselig med babytøyvasking Det er en av tingene jeg alltid har drømt om. Har drømt om lite ang svangerskapet egentlig, men akkurat den siste forberedelsen der høres så utrolig fin ut! Pusen høres ensom ut ja Kanskje nettopp det å få barn i hus vil gi katten en underholdning? Selvfølgelig om den ikke er aggressiv, da er det vel bedre å få den omplassert. Ser for meg her i huset at pusen vår vil bli sjalu på tvillingene i begynnelsen, men hun er så glad i barn og fyker ut av huset når alle barna skal til og fra skolen her, så hun vil nok synes det blir gøy å se på disse små "aliens" som kommer i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #1490 Del Skrevet 8. januar 2013 Det er veldig stas å vaske alt dette bittelille babytøyet Tenk at noe skal kles opp i det tøyet! Dét er rart å tenke på! Bittelille tassen i str 50 og 56 Asanti: uffda, den viltre pusen hørtes nesten skummel ut!! Godt å høre at pusegutten som er igjen, har det godt!! Ja, det er ikke moro å tenke så langt at vi må vurdere pusejenta. Hun virker ensom selvom vi gir henne masse oppmerksomhet. Hun krever vanvittig mye, og jeg synes det er vondt at hun ikke kan falle til ro noe særlig. Og det blir ikke enklere når tassen kommer. Hun kommer til å bli supersjalu og føle seg enda mer alene, for det virker jo som at det ikke er noenting som skal til før hun går "klikk".. Jeg har vokst opp med katt, mange forskjellige også, og dette er den mest hjelpeløse katten jeg har vært borti.. Vi har vurdert å få en ny katt til, men jeg synes ikke det frister for VÅR del. Og det er rett og slett ikke godt å si hvordan missi reagerer på det heller Nei, vi får vurdere litt mer, men er jo tydelig at hun ikke har det så fint selvom vi gjør såå mye for a. Ingen tvil om at hun krever mer enn en vanlig katt som koser seg ute og finner seg en favorittplass inne.. Utrolig frustrerende for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 8. januar 2013 #1491 Del Skrevet 8. januar 2013 Kos deg og nyt klesvasken mens du kan, deqt blir fort nok noe du gjør flere ganger for dag mens du lurer på om ikke disse plaggene også var med i forrige runde.. ? Nå er det jo ikke sikkert du får en gulpebaby, da, men vår lille bruker nesten aldri samme pysj to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 8. januar 2013 #1492 Del Skrevet 8. januar 2013 ..og nye plagg som jeg gleder meg til å bruke, det slår ikke feil, de går i vasken etter maks en halvtime! Heldigvis kommer det som regel et digert glis med gulpen, så da er det verdt det :)1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #1493 Del Skrevet 8. januar 2013 Kos deg og nyt klesvasken mens du kan, deqt blir fort nok noe du gjør flere ganger for dag mens du lurer på om ikke disse plaggene også var med i forrige runde.. ? Nå er det jo ikke sikkert du får en gulpebaby, da, men vår lille bruker nesten aldri samme pysj to ganger Hihi, det kan jeg tenke meg, ja!! Jammen godt at vi har vært på storinnkjøp av pysjer! Føler at bodyer og pysjer er det det går mest av? Kom gjerne med flere klestips angående nå i starten. Jeg er bombesikker på atvi mangler masse klær, selvom det er overfylt allerede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 8. januar 2013 #1494 Del Skrevet 8. januar 2013 Hehe, jeg kjøpte veldig lite klær, egentlig, men han har allerede nesten vokst ut av nesten ubrukte klær.. Plaggene ser større ut enn de er, så glemmer nesten å ta de fram før det er for sent! Men ullstrømpebukser til body er gull her.. Ikke dill med sokker, de ramler bare av! Vi har kjøpt på Name it, syns de er gode. Men pass på at det er sånne med god strikk, som sitter helt inntil, jeg liker iallfall ikke den typen som har formsydde føtter. Går vel på hva som er i dem, blir sikker ikke stretchy nok om det er ren ull, derfor de syr sånne merkelige greier som bare sklir ned(særlig hvis det er litt stor størrelse, noe det må være om de ikke skal bli for små med en gang). Eller har jeg forelsket meg i tynne, strikkede babyjakker i ull, gjerne litt store sånn at jeg kan dra ermene over fingrene. Er det veldig kaldt på soverommet så tar jeg den utenpå pysjen, for han holder alltid hendene rett opp i været når han sover (søting ). Votter blir han nemlig ikke så fornøyd med å ha på seg, og jeg tør ikke trekke dyna over armene - da drar han den bare over ansiktet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 8. januar 2013 #1495 Del Skrevet 8. januar 2013 Hihi, det kan jeg tenke meg, ja!! Jammen godt at vi har vært på storinnkjøp av pysjer! Føler at bodyer og pysjer er det det går mest av? Kom gjerne med flere klestips angående nå i starten. Jeg er bombesikker på atvi mangler masse klær, selvom det er overfylt allerede!! Her bruker vi ikke mange pysjer av gangen Men igjen har ikke jeg en veldig til gulpebaby... Vi har ca 5-6 pysj i hver str og det har holdt i massevis. Men i tillegg så går vaskemaskina nesten hver bidige dag. Gulpesmekker har vi brukt litt av når han har hatt gulpe og sikle-dager Ullklær! Dersom du skal investere penger i noe, kjøp ull. Jeg foretrekker overdel og underdel hver for seg. Lettest å ta av og på med bleieskift Vet det er flere som liker de heldraktene i ull, så det er en smakssak. Eneste du må sjekke og er viktig (synes jeg) er at glidelås/knapper/åpning går helt ned eller iallefall stopper tidligst midt på ene foten. Åpninger som stopper i skrittet kan du bare glemme eller kvitte deg med Og bodyer i str 50/56 kan være lure å ha slike man slipper å tre over hodet. Jeg syntes iallefall det var litt ekkelt å måtte trykke klær over den veldig skjøre nakken den første tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 8. januar 2013 #1496 Del Skrevet 8. januar 2013 Men hva er det jeg ser, er du 37 uker allerede?? Tiden flyr! Og så må jeg heie litt for 37 uker Så leit med pusen, men som du sier så blir det sikkert ikke enklere når lilletass kommer. Jeg ville enten fått meg en katt til, ellers så ville jeg gitt bort pusejenta. Og en katt til er vel kanskje ikke det mest ideelle når det kommer en liten baby i hus.. Ha en fin-fin dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #1497 Del Skrevet 8. januar 2013 Hehe, jeg kjøpte veldig lite klær, egentlig, men han har allerede nesten vokst ut av nesten ubrukte klær.. Plaggene ser større ut enn de er, så glemmer nesten å ta de fram før det er for sent! Men ullstrømpebukser til body er gull her.. Ikke dill med sokker, de ramler bare av! Vi har kjøpt på Name it, syns de er gode. Men pass på at det er sånne med god strikk, som sitter helt inntil, jeg liker iallfall ikke den typen som har formsydde føtter. Går vel på hva som er i dem, blir sikker ikke stretchy nok om det er ren ull, derfor de syr sånne merkelige greier som bare sklir ned(særlig hvis det er litt stor størrelse, noe det må være om de ikke skal bli for små med en gang). Eller har jeg forelsket meg i tynne, strikkede babyjakker i ull, gjerne litt store sånn at jeg kan dra ermene over fingrene. Er det veldig kaldt på soverommet så tar jeg den utenpå pysjen, for han holder alltid hendene rett opp i været når han sover (søting ). Votter blir han nemlig ikke så fornøyd med å ha på seg, og jeg tør ikke trekke dyna over armene - da drar han den bare over ansiktet! Her bruker vi ikke mange pysjer av gangen Men igjen har ikke jeg en veldig til gulpebaby... Vi har ca 5-6 pysj i hver str og det har holdt i massevis. Men i tillegg så går vaskemaskina nesten hver bidige dag. Gulpesmekker har vi brukt litt av når han har hatt gulpe og sikle-dager Ullklær! Dersom du skal investere penger i noe, kjøp ull. Jeg foretrekker overdel og underdel hver for seg. Lettest å ta av og på med bleieskift Vet det er flere som liker de heldraktene i ull, så det er en smakssak. Eneste du må sjekke og er viktig (synes jeg) er at glidelås/knapper/åpning går helt ned eller iallefall stopper tidligst midt på ene foten. Åpninger som stopper i skrittet kan du bare glemme eller kvitte deg med Og bodyer i str 50/56 kan være lure å ha slike man slipper å tre over hodet. Jeg syntes iallefall det var litt ekkelt å måtte trykke klær over den veldig skjøre nakken den første tiden.... Takk for gode tips, asså! Dere jentene er gull verdt!! Jeg blir helt tullete av alt det man trenger, også viser det seg at man ikke trenger det likevel etc.. Jeg har noen ull-bodyer, men ikke delte ull-dresser, så kanskje det hadde vært noe. Jeg tenker også slik, at jo mer praktiske klærne er, jo bedre, for "fin"-tøy er ikke noe å satse på nå i starten.. Soverommet vårt har nok en temp på ca 18-19 grader om natten, så trenger vel ikke ha på ham noe annet enn pysj, dyne og kanskje teppe over dyna? Jeg skal notere meg nameit. Har diverse klær derfra, og de ser veldig ålreite ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #1498 Del Skrevet 8. januar 2013 Men hva er det jeg ser, er du 37 uker allerede?? Tiden flyr! Og så må jeg heie litt for 37 uker Så leit med pusen, men som du sier så blir det sikkert ikke enklere når lilletass kommer. Jeg ville enten fått meg en katt til, ellers så ville jeg gitt bort pusejenta. Og en katt til er vel kanskje ikke det mest ideelle når det kommer en liten baby i hus.. Ha en fin-fin dag :-) Jaaa! 37 uker idag! Skal legge ut bilde på bloggen, glemte å ta bilde da jeg stod opp idag.. En ekstra pusekatt kan enten bli veldig mye bedre, eller bli enda mer heftig.. Jeg kommer ikke til å ha hjerne til å skulle følge med på så mye de neste månedene, tror jeg.. En fin dag til deg også, Frøken Vims!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #1499 Del Skrevet 8. januar 2013 37 uker Tassen er 46cm og runder straks 3 kg Stooore gutten min! Han ruller rundt inni der, og hodet er absolutt ikke festet. Jeg innbilder meg at jeg vil gå langt over terminen nettopp fordi han har vært så treig med å feste seg. Jeg håper ikke han blir like stor som barnefar, nemlig 4,7 kg... Det går virkelig ikke, det må jeg si ifra til jordmor om! Rullinga på yoga-ballen har jo egentlig ingenting å si når han alikevel ikke har hodet lenger ned enn det han har nå.. Treiging!! Står opp når mannen reiser på jobb, spiser frokost og legger meg igjen i 09.30-tiden og sover et par timer til. Jeg blir utrolig trøtt når jeg sitter her alene, men er glad for at jeg har muligheten til å sove faktisk. Hadde jeg hatt en normal jobb, så hadde første perm-dag vært imorgen. Enda ikke fått papirer fra NAV, så blir spennende å se.. Men penger i bakhånd har vi, så det er intet problem i det hele tatt. Også så lenge jeg sitter her, og siden vi var tidlig ferdig med endel av de store baby-tingene, så er det ikke mange kroner vi har brukt/skal bruke fremover. Formen er ok. Høyre lyske er ikke kul.. Når jeg står og skal f.eks vaske kjøkkenbenken, og jeg vender meg rundt uten å snu bena med, så kan benet svikte. Det er litt ekkelt.. Så jeg skal gå veldig forsiktig, og må hele tiden ha føttene rettet den veien jeg står. Litt småkvalm egentlig, spesielt rundt måltidet. Men jeg kjenner at det er fordi magen er så stor nå, og magesekken ligger jo nesten oppi lillehjernen.. Så halsbrannen er jo virkelig tilstede, spesielt på kveldstid, og ENDELIG fungerer Gavisconen Iallfall til jeg sovner.. Søvn ja, det er ikke kult.. I natt har jeg sovet utrolig dårlig! Ligge på siden er jo bare å glemme, da kommer gallen krypende, pluss at tassen protesterer.. Han er utrolig mye våken nå, og nå klarer han faktisk å vekke meg når jeg sover Det har han heldigvis ikke klart før nå. Næih, nu skal jeg sove litt igjen.. Lurer på om jeg skal sove på sofaen, enn å legge meg i senga.. Så kanskje jeg våkner litt fortere igjen etterpå Hilsen klage-nutta Ps: Bilde i bloggen til de som vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. januar 2013 #1500 Del Skrevet 8. januar 2013 Tenk, 37 uker! Ikke lenge igjen nå. Dette er så spennende! Nei, en vilter pus er ikke noe å ha i hus. Rett før han dro ble den andre operert å var mye på fanget osv. Da ble den andre hissig og slo/freste hele tiden. Da ble det nok for meg som var alene hjemme med disse to. Samboer savner han andre enormt, gjør jo det jeg å men jeg husker det stygge den gjor alt for godt. Skjønner godt at det kan bli mye med ny pus nå, og det kan jo hende at pusejenta endrer seg litt når Tassen kommer. Det skal du ikke se bort ifra. Håper du får sove litt bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå