Lilywhite Skrevet 19. desember 2012 #1321 Del Skrevet 19. desember 2012 Så fin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #1322 Del Skrevet 19. desember 2012 Det må ikke være romantisk! Her får gubben to brettspill til jul, fordi jeg handlet julegavene i november og ikke orket gå rundt og lete Men han liker jo sånt, så da går det nok bra! Mange gode tv-serier å få på dvd nå før jul også! Men da bør du kanskje se an om du ønsker at mannen skal fortape seg foran tven en stund Vi kan anbefale Grimm! Tror du vil like den, som likte Fringe Brettspill er også høut ønsket her i gården, men har blitt mye innkjøp av slikt de siste par årene, så er på tide med noe nytt Jupp, tenkte på dvd´er Han likte ikke Grimm, derfor ble det til at jeg ikke så det heller Men er ganske sikker på at jeg vil like det, så skal forsøke å få sett det en gang. Men Fringe derimot, har han fått helt dilla på. Så kanskje eg skulle kjøpt inn alle 5 sesongene. Jeg har bare sett de to første, og han har ikke sett ferdig 1 sesong engang Hihi, for en skikkelig TUT-mage Det er vist ganske vanlig med kjempemager når baby ligger på tverrleie. Svigerinna mi var SVÆR pga. av tverrbaby, men noen uker før termin stoppet det opp litt og når magen sank (og baby snudde seg) såg hun ikke sånn uvanlig stor ut Du ser virkelig høygravid ut nå, Nutta Du er mye større enn hva jeg er Jepp, en skikkelig Tut! Moro å se på blikkene fra andre når jeg er på senter og shopper Ser at ungdommen kikker veldig.. Ja, må si det hadde vært godt om han snudde seg, for han begynner å bli stor nå Og stor gutt på tvers er ikke noe godt! Ja, er jo det, veitu - at jeg ser større ut enn flere som har termin nå! Haha!! Og jeg har 6 uker igjen - tassen skal legge på seg enda 1,5 kg og 10 cm Hjelpes!! Men hvis han snur seg, så blir det kanskje ikke så mye strekkmerker enda heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #1323 Del Skrevet 19. desember 2012 Grattis med å være høygravid! Nå nærmer det seg, tenk det! Jaaaa Med stormskritt Håper han har lyst til å komme om en 3 - 4 ukers tid Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #1324 Del Skrevet 19. desember 2012 Så fin mage! Tusen takk, søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #1325 Del Skrevet 20. desember 2012 Ingen fødeklare damer som har oppdatert i natt.. Spennende førjulstid, altså!! Her våkner jeg med aktiv unge på tvers heeeelt oppunder ribbeina, supersulten og med skikkelige hofte/menssmerter. Koselig og ikke så koselig på én gang. Alt blir litt ambivalent Var på juleshopping igår, gikk masse, så har sovet godt i natt - deilig!! Etter juleshopping skrubbet jeg gassovnen og tok oppvaska, og hjalp mannen med å liste. Mest moralsk støtte der altså, men han var flink Parsamtalen igår gikk egentlig skikkelig teit. Han vridde alt jeg ønsket å si over til økonomiske spørsmål. Ikke snakk om å snakke om sakens kjerne slik vi ble enige om forrige gang. Så neste time er 28.januar... Tusen takk for den, sakelig at jeg får det til da.. Jeg tror terapeuten forstod at jeg hadde mye på hjertet og jeg spurte om å få starte opp timen, men sambo snudde om alt sammen. Etter timen var han blid som ei sol, så da blir det nok en langprat før juleferien. Jeg må få vite hva som skjer inne i hodet på ham. Ting som var ok under praten i forrige uke, var plutselig helt feil og tilbake på start igjen igår.. Så jeg føler meg ikke vel med dette her.. Jeg har tusen spørsmålstegn i hodet. Hvordan skal jeg forholde meg til en som det tilsynelatende går an å prate med, men så forteller han meg ikke sannheten likevel? Jeje.. Idag skal det pusles og stelles i heimen. Ser ikke ut her, som vanlig. Fint med en slik dag, hvor jeg kan ta alt i eget tempo. Imorgen skal jeg til svangerskapskontroll og til frisør Det blir stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 20. desember 2012 #1326 Del Skrevet 20. desember 2012 Det høres ikke så lett ut nei. Menn er noen sære vesner når det kommer til noe så enkelt som å prate sammen. Her i hus kan vi diskutere hardt/krangle, sovne og dagen etterpå er jeg fortsatt lei meg og sur mens samboer har sovet det bort og er kjempeblid. Det kan irritere kanskje mye. Så der sliter vi med å møtes på midten. Har dere prøvd å skrive ned hva det er dere tenker? Altså ha en skrivende samtale feks på mail eller brev? Noen ganger opplever jeg at om jeg skriver ned hva jeg mener så får jeg skrevet ned alt uten at noen kan avbryte slik at jeg detter ut av poenget mitt. Tenker litt at kanskje det kan være nå å ta opp på neste partime, at dere skriver hver deres brev til hverandre så leser terapeuten det og dere selv. Håper du finner ut hva som bli rett for deg og lille i magen, og at alt løser seg. Kos deg med i heimen idag, jeg skal sende over den flinke ryddeånden jeg har hatt i noen dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. desember 2012 #1327 Del Skrevet 20. desember 2012 Gratulerer som høygravid nærmer seg med stormskritt Hva slags type serie er Fringe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #1328 Del Skrevet 21. desember 2012 Det høres ikke så lett ut nei. Menn er noen sære vesner når det kommer til noe så enkelt som å prate sammen. Her i hus kan vi diskutere hardt/krangle, sovne og dagen etterpå er jeg fortsatt lei meg og sur mens samboer har sovet det bort og er kjempeblid. Det kan irritere kanskje mye. Så der sliter vi med å møtes på midten. Har dere prøvd å skrive ned hva det er dere tenker? Altså ha en skrivende samtale feks på mail eller brev? Noen ganger opplever jeg at om jeg skriver ned hva jeg mener så får jeg skrevet ned alt uten at noen kan avbryte slik at jeg detter ut av poenget mitt. Tenker litt at kanskje det kan være nå å ta opp på neste partime, at dere skriver hver deres brev til hverandre så leser terapeuten det og dere selv. Håper du finner ut hva som bli rett for deg og lille i magen, og at alt løser seg. Kos deg med i heimen idag, jeg skal sende over den flinke ryddeånden jeg har hatt i noen dager nå. Må ikke legge seg sint! Det er ikke bra Jeg har skrevet ned hva jeg tenker, men han gjør nok ikke det. Han lar ikke slike ting gå utover fritiden hans, for den er hellig.. Jeg skriver ned når jeg er sint, og jeg har mottatt sms fra ham med en eller annen kommentar. Da "svarer" jeg på sms´en, men sender den aldri, for jeg hater virkelig å diskutere på sms. Det går ikke med sambo, for han glemmer minst halvparten av det jeg har skrevet. Så jeg sluttet tvert for lenge siden å svare ham. Og jeg hadde liggende noe jeg skulle lese opp på timen, men som sagt så pratet han i munnen på meg med en gang.. Jaja.. Mer om dette inne på bloggen. Du er lagt til der, Asanti Takk for godt tips, jeg skal foreslå brevskriving for samboer. Men alt for han er jo JOBB, så vi får se hva han sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #1329 Del Skrevet 21. desember 2012 Gratulerer som høygravid nærmer seg med stormskritt Hva slags type serie er Fringe?? Takk, Kakaoen Fringe er drama/krim/SciFi. Nådagens X-Files, bare 1000 hakk bedre! HER kan du lese og se trailer. Ligger på Netflix også - se første episoden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 21. desember 2012 #1330 Del Skrevet 21. desember 2012 Hei Nuttapia, da har jeg slettet spam fra dagboken din Mvh Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #1331 Del Skrevet 21. desember 2012 Hei Nuttapia, da har jeg slettet spam fra dagboken din Mvh Kosemose, mod Tuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 21. desember 2012 #1332 Del Skrevet 21. desember 2012 utrooooooolig fin mage du har Nuttapia!! Den må du være stolt av!:D Nå er du jo snart høygravid og jeg syntes de siste 40 dagene gikk utrolig forte. Håper det også blir slik for deg og at du ikke blir så plaget av graviditets ting som kynnere og sånt. Høres slitsomt ut! Forresten, du skrev litt tidligere i uka at du ikke vil ha noe studenter når du skal fø.. Slik tenkte jeg og samboeren min også, men vi fikk en første års jordmorstudent som var med oss under hele fødselen. Hun var med oss på rommet hele tida og passet på at H fikk den smertelindringen hun trengte og passet på at alt gikk bra. Hun var utrolig flink og jeg er veldig glad for at vi 'fikk' henne. Jordmora som veiledet henne var opptatt av alt annet og kunne ikke være så mye med oss og både jeg og H følte oss tryggere med henne i rommet. Hvis jeg skal fø engang håper jeg vi får en jordmorstudent igjen:) Ville bare dele en positiv erfaring med deg:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #1333 Del Skrevet 22. desember 2012 utrooooooolig fin mage du har Nuttapia!! Den må du være stolt av!:D Nå er du jo snart høygravid og jeg syntes de siste 40 dagene gikk utrolig forte. Håper det også blir slik for deg og at du ikke blir så plaget av graviditets ting som kynnere og sånt. Høres slitsomt ut! Forresten, du skrev litt tidligere i uka at du ikke vil ha noe studenter når du skal fø.. Slik tenkte jeg og samboeren min også, men vi fikk en første års jordmorstudent som var med oss under hele fødselen. Hun var med oss på rommet hele tida og passet på at H fikk den smertelindringen hun trengte og passet på at alt gikk bra. Hun var utrolig flink og jeg er veldig glad for at vi 'fikk' henne. Jordmora som veiledet henne var opptatt av alt annet og kunne ikke være så mye med oss og både jeg og H følte oss tryggere med henne i rommet. Hvis jeg skal fø engang håper jeg vi får en jordmorstudent igjen:) Ville bare dele en positiv erfaring med deg:) hehe Tusen takk, Marielle Jeg ER høygravid, for tenk Jeg har en kid som ligger på tvers,derfor blir kynnerne skikkelig ekle.. Så jada.. Nå begynner mensmurringene å komme innimellom også. Men det går bra Jeg er ved godt humør! Da jeg skrev studenter, så mente jeg en gjeng med sykepleierstudenter eller noe som bare sitter og følger med på alt og ingenting. Dét orker jeg ikke å bruke energi på. Er annerledes med ei jordmorstudent. Det vil jo si mer luksus, har jeg forstått - så det tar jeg gjerne imot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #1334 Del Skrevet 22. desember 2012 Strengt tatt 34+4 Svangerskapskontroll idag: Alt er fint, våken og glad baby = 150 i hjerterytme Legen ville at jeg skulle fortsette med jern, blodprosenten lå på 11,5. Hun nevnte også at jeg må ta det litt roligere nå, da jeg har bittelitt høyere blodtrykk enn vanlig. Nå er det joooleferiii!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 22. desember 2012 #1335 Del Skrevet 22. desember 2012 Åja, sånne studenter:-) skjønner! Jeg går sykepleie og vi får ikke lov til å ha praksis på føden så her i ålesund har de ingen andre studenter enn jordmorstudenter som kan være tilstede. Det hadde ikke jeg likt heller å ha folk stående på rommet bare for å se på når jeg har det så j*lig ondt:-P hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 22. desember 2012 #1336 Del Skrevet 22. desember 2012 Hehe, kunne tenkt meg en sånn jordmorstudent, jeg også, skjønner jeg:-) litt ekstra pusling og luksus kunne jeg lett tatt imot! Har ellers ikke spesielle ønsker for jordmor, kjenner ikke til de. Bare hun ene, og det var nabojenta til mannen da de var barn, hun noen år eldre, og hun hadde visst fortalt mannen om blomsten og bien og hordan barn ble til, hihi. Hadde jo nesten vært morsomt: og der kommer "eleven" inn med ei fødende dame;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #1337 Del Skrevet 22. desember 2012 Åja, sånne studenter:-) skjønner! Jeg går sykepleie og vi får ikke lov til å ha praksis på føden så her i ålesund har de ingen andre studenter enn jordmorstudenter som kan være tilstede. Det hadde ikke jeg likt heller å ha folk stående på rommet bare for å se på når jeg har det så j*lig ondt:-P hihi! Ikke sant? Synd at dere ikke får overvære en fødsel. De sykepleierstudentene jeg kjenner her i Oslo-området har vært med på fødsel. Hm, rare greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #1338 Del Skrevet 22. desember 2012 Hehe, kunne tenkt meg en sånn jordmorstudent, jeg også, skjønner jeg:-) litt ekstra pusling og luksus kunne jeg lett tatt imot! Har ellers ikke spesielle ønsker for jordmor, kjenner ikke til de. Bare hun ene, og det var nabojenta til mannen da de var barn, hun noen år eldre, og hun hadde visst fortalt mannen om blomsten og bien og hordan barn ble til, hihi. Hadde jo nesten vært morsomt: og der kommer "eleven" inn med ei fødende dame;-) Vi får satse på et luksus-tilskudd under fødselen Stas med nabojenta, da! Hihi Ja, tenk så moro hvis hun dukket opp for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #1339 Del Skrevet 22. desember 2012 Glemte å nevne fra kontrollen igår: Da jeg kom hjem, så kikket jeg på sf-grafen. Jeg har fulgt den øverste av de tre hele veien, men igår satte hun kryss 2 (?!) ruter ovenfor den øverste grafen!! Hun sa ingenting, men herlighet.. Jeg har jo stor mage Skal tilbake på sjekk både 4. og 10.jan, så får høre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. desember 2012 #1340 Del Skrevet 22. desember 2012 Stor mage er bare fint! Du er knallskjønn! Goood jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå