Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1081 Del Skrevet 27. november 2012 31 uker! Og hva er det med gravide og sjokomelk/oboy? Synes alle får ekstra lyst på det. Hahaaa, ja, jeg har også lagt merke til sjokolade-kicket hos gravide! For min del er det nok først og fremst kalsium-mangel. Og siden jeg er tildels laktoseintolerant, så MÅ jeg blande med o´boy, for syns ikke melka er god å drikke alene.. Men sjokoladen er jo absolutt et pluss, og en VELDIG god unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 27. november 2012 #1082 Del Skrevet 27. november 2012 Hahaaa, ja, jeg har også lagt merke til sjokolade-kicket hos gravide! For min del er det nok først og fremst kalsium-mangel. Og siden jeg er tildels laktoseintolerant, så MÅ jeg blande med o´boy, for syns ikke melka er god å drikke alene.. Men sjokoladen er jo absolutt et pluss, og en VELDIG god unnskyldning Jeg tåler ikke melk så bra, så er så lenge siden jeg har drukket ren melk alene så må blande den ut. Men sjokomelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1083 Del Skrevet 27. november 2012 31 uker idag, babyen er 37 (!) cm og veien 1750 (!!!) gram.. Lille tassen min begynner å bli stor, jo!! Lurer på hvordan han egentlig får plass inni der. Som skrevet, så er kynnerne kommet, og tassen er ivrig på å pushe grensene for både livmor og meg. Kan gjøre innmari vondt, og det går utover nattesøvnen. Tror jeg begynner å bli litt vaklevoren i lysken, så blir godt med ferie snart Ellers er alt fint, egentlig! Den store sulten fra 1.trimester er på plass igjen, da... Men jeg er jo glad i mat, og det meste smaker godt, så da er det virkelig ikke synd på meg! Men likte ikke å legge meg igjen etter at jeg hadde spist i natt. Kynnerne satte igang straks jeg la meg ned, og jeg ble skikkelig kvalm. Lå slik en stund, også sovnet jeg heldigvis. Kan ikke konkludere med annet, enn at det er spennende tider, på godt og vondt. Og mest godt! Bilde fra idag tidlig. Glemte nok en gang å sjekke vekta, men jeg tror jeg er nogenlunde på stedet hvil fra forrige uke. Har vært veldig aktiv i det siste, og ikke spist mer enn vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1084 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg tåler ikke melk så bra, så er så lenge siden jeg har drukket ren melk alene så må blande den ut. Men sjokomelk. Mmmmm I Sverige finnes laktosefri sjokomelk.. Men o´boy funker jo det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. november 2012 #1085 Del Skrevet 27. november 2012 Nyyydelige magen tenk at det er en guttebass inni der! Helt utrolig å tenke på st en liten celleklump blir til verdens skjønneste lille tass på bare 40 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1086 Del Skrevet 27. november 2012 Nyyydelige magen tenk at det er en guttebass inni der! Helt utrolig å tenke på st en liten celleklump blir til verdens skjønneste lille tass på bare 40 uker. Takk Ikke sant? Og jeg sier igjen; Du har jo 2! TO!!! Dét er magisk, det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. november 2012 #1087 Del Skrevet 27. november 2012 For en nydelig kul! Enn å bli så fascinert av babymager, selv om jeg har en stor bolle foran jeg også.. Er noe med at ingen er like, men alle er så fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1088 Del Skrevet 27. november 2012 For en nydelig kul! Enn å bli så fascinert av babymager, selv om jeg har en stor bolle foran jeg også.. Er noe med at ingen er like, men alle er så fine! Tusen takk, frøken strøken!! Og ja, jeg er helt enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. november 2012 #1089 Del Skrevet 27. november 2012 fine magen din Nyt den sier jeg bare. Min er vekk og sitter nå og koser med en slapp, fleskete bolledeig mage Hehe.. Men å kose med en nydelig baby er jo bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1090 Del Skrevet 27. november 2012 fine magen din Nyt den sier jeg bare. Min er vekk og sitter nå og koser med en slapp, fleskete bolledeig mage Hehe.. Men å kose med en nydelig baby er jo bedre da Tusen takk, Kakaoen Jeg gleder meg til å møte lille som bor inni der Og da tar jeg gjerne litt bolledeig-mage på kjøpet Herlighet så misunnelig jeg er på deg nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 27. november 2012 #1091 Del Skrevet 27. november 2012 VeoVeo Jeg har lagt deg til bloggen for noen dager siden. Gå inn på blogger, også på lokale blogger, så finner du det De gravidhormonene har nok ikke kommet hit enda, tror jeg. Jeg må være tålmodig, ellers så hadde forholdet gått til h****** for lenge siden. Og jeg vet hvordan sambo har slitt, så synes det er viktig å gi ham den sjansen han fortjener. Jeg vet han vil, men at han ikke får det helt til.. Åh, det høres heeeeeeeeeelt fantastisk ut med ferie nå!! Så deilig å ha så lang tid å ordne resten! hvordan står det til med barnerommet? og hva tenker du ift å ha babyen på soverommet/eller ikke? Jeg tror jeg tar ferie fra midten av desember. Da orker jeg ikke mer bussing og pianokrakk-sitting i mange timer. Og jeg har tusen ting å ordne med før tassen kommer. Uff med høyrebeinet! Høres ikke bra ut at du ikke får snudd deg! Her i gården er det mest under på-/avkledning, og trapper egentlig. Jaja, ikke lenge igjen nå, det klarer vi, søta! 31 imorgen! Hohooo, bare 9 uker igjen!! Får håpe han vet hvor heldig han er som har en kjæreste som gjør så mye for å få ting til å fungere! Barnerommet står klart! Samboer har virkelig fått driven i seg, så det ble ferdig i helgen, til og med med sprinkelseng som ikke skal brukes før lillegutt er for stor for vuggen! Han skal nok ligge inne med oss de første 6-8 månedene, da skal han ligge i sånn leandervugge som skal henge slik at den går i takt med sengen på min side! Ja, godt at det ikke er lenge til midten av desember, viktig for deg å slappe av nå fremover vet du!! Nydelige magen din!!! Tenk at det bare er 9 uker igjen til vi har guttene våre i armene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1092 Del Skrevet 27. november 2012 Får håpe han vet hvor heldig han er som har en kjæreste som gjør så mye for å få ting til å fungere! Barnerommet står klart! Samboer har virkelig fått driven i seg, så det ble ferdig i helgen, til og med med sprinkelseng som ikke skal brukes før lillegutt er for stor for vuggen! Han skal nok ligge inne med oss de første 6-8 månedene, da skal han ligge i sånn leandervugge som skal henge slik at den går i takt med sengen på min side! Ja, godt at det ikke er lenge til midten av desember, viktig for deg å slappe av nå fremover vet du!! Nydelige magen din!!! Tenk at det bare er 9 uker igjen til vi har guttene våre i armene!! Åh, Veo, tusen takk Så deilig at barnerommet er ferdig!! Flinke dere er, asså!! Konseptet med barneseng som går likt med voksensenga er utrolig bra. Kommer til å justere og bygge sprinkelsenga til lillemann slik også. Veitu, jeg tror det blir "ferie" tidligere.. Har spurt min vikar nå, og hun er interessert i å ta over fra neste uke eller om to uker. Så får vi se Jeg mister mye penger på det fordi jeg er selvstendig næringsdrivende, men shit au, jeg bruker ikke mye penger når jeg går hjemme og suller.. Bare 9 uker igjen! Håper på det, og ikke 11!!! Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 27. november 2012 #1093 Del Skrevet 27. november 2012 Så fiiiiiin mage! Ferie høres veeeeeeeeeeldig deilig ut altså! Skal dere reise bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1094 Del Skrevet 27. november 2012 Så fiiiiiin mage! Ferie høres veeeeeeeeeeldig deilig ut altså! Skal dere reise bort? Takk, frøken Vims!! Nei, jo, nei.. Altså. Vi skal til hans foreldre på julaften, i romjula reiser vi til mine. Ellers så blir det jo ikke ferie i den forstand.. Bare fri fra jobb, før juleferie, før permisjon...kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 27. november 2012 #1095 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Deilig med fri uansett! Har du et godt forhold til svigers sånn at det bli en lystbetont ferie? Endret 27. november 2012 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 27. november 2012 #1096 Del Skrevet 27. november 2012 Fiine magen din, Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. november 2012 #1097 Del Skrevet 27. november 2012 Magen din er fortsatt like nydelig Deiligt med litt tidligere fri da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. november 2012 #1098 Del Skrevet 27. november 2012 Hurra for 31 uker! Og magen er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1099 Del Skrevet 27. november 2012 Deilig med fri uansett! Har du et godt forhold til svigers sånn at det bli en lystbetont ferie? Ja, det blir godt! Vikaren min sa ja til å begynne i desember allerede! Litt mindre penger til meg, men bedre helse! Ja, har et godt forhold til svigers De er herlige, og vi blir så super-bortskjemte når vi der der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1100 Del Skrevet 27. november 2012 Fiine magen din, Nuttapia Takk, søteste Magen din er fortsatt like nydelig Deiligt med litt tidligere fri da Takk, Cathrine Ja, det blir jammen godt! Merker det godt nå! Har jobba med forestillinger og konserter i lang lang tid nå. Etter den 14.des har jeg HELT fri! Herlig!! Hurra for 31 uker! Og magen er nydelig Jaaa!! Takk, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå